Skocz do zawartości

marcin80

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin80

  • Urodziny 16.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Reda

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Pompa wody, skoro nie widać śruby cymbanta to dojście pewnie od spodu.
  2. Sprawdziłbym czujnik temperatury paliwa ten w pompie.
  3. jest, ale trzeba wyjąc filtr przeciwpyłkowy i już widać klapę zamykającą.
  4. Sprawdzałeś czy ci nie ubywa płyn chłodniczy?
  5. 8.8 (Rm=800MPa,Re=640Mpa) 10.9 (Rm=1040MPa,Re=940Mpa) ( Rm - wytrzymałość na rozciąganie, Re- granica plastyczności)
  6. Sprawdź czy się któraś tarcza nie grzeje od nieodbitego zacisku. Miałem taki przypadek, drgania ustąpiły jak nasmarowałem tłoczki.
  7. Ostatni widziałem AFN'a jak pęknięty pasek wielorowkowy został wciągnięty prze pasek rozrządu co skończyło się jego urwaniem i wymianą głowicy
  8. może rozgrzany pasek klinowy się ślizga na kole pompy
  9. A sprawdź czy nie masz przypadkiem zapchanego katalizatora.
  10. Należy to wyłączyć programując moduł komfortu Vag'iem. Poszukaj tematu "jak włączyć domykanie".
  11. Zgadza się jest to zawór do usuwania kondensatu. "W celu usunięcia kondensatu należy otworzyć korek umieszczony w dnie i spuścić około 100cm3 paliwa z wodą."
  12. marcin80

    Reanimacja N75

    Zdejmij z trzpienia mebrane. Podstawą poprawnego działania zawory jest sprawny tłoczek znajdujący się w trzpieniu. Według mnie to on jest odpowiedzialny za opuszczanie sztangi a tym samym za zamykanie kierowniczek na turbinie. Ja czyściłem trzpień w benzynie a potem całość nasmarowałem oliwą do urządzeń precyzyjnych.
  13. Miałem ten problem. Przerwany przewód do czujnika z powodu chyba przetarcia. Odczyt następuje z innego czujnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności