Gegas Zgłoś #81 Napisano 11 Stycznia 2011 Tak, "przy setkach "sfajczył" się przełącznik długie-krótkie(autopsja). A jak odblaski?Przekaźniki można chyba wymienić na "mocniejsze" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #82 Napisano 12 Stycznia 2011 Przekażniki, to trzeba dołożyć.A odblaski?Cóz nie miałem okazji "sprawdzić"-wyrzuciłem żarówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #83 Napisano 12 Stycznia 2011 (edytowane) Ma ktoś z Was założone takie żarówki : http://allegro.pl/range-power-white-h7-55w-super-prezent-i1378869081.html ,tylko te 85W ???A z tym wypalaniem przełączników i odbłysników przy żarówkach 100W to piszecie tak z własnego doświadczenia,czy bo tak ktoś Wam powiedział,albo gdzieś napisał ? Może wypowiedział by się ktoś,komu się coś "sfajczyło" przy "setkach".Bardzo jestem ciekaw takich opinii. Mialem 100watowki i instalacja ani wlacznik (on nie pracuje w szeregu ale na obwodzie sterujacym takze jest odseparowany) sie nie fajczyly. Co do odblysnika, nie zauwazylem zmian, ale uwierzylem chlopakom(wg logiki) bo te 100atowki dawaly taki cieplo ze nie dalo sie dotknac klosza. Tak wiec temp na odblysniku(a ten plastikowy)jest raczej szkodiwa. ---------- Post added at 15:34 ---------- Previous post was at 15:30 ---------- Tak, "przy setkach "sfajczył" się przełącznik długie-krótkie(autopsja). Nie pamietam takich anomaliow, moze dlatego ze u mnie byly i dlugie i krotkie na Ring rally 100wat H7 Tak wiec nie bylo przeskokow na wiksza moc. Swoja droga, manetka tez steruje przekaznikiem, wiec jak moze sie zfajczyc? ---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:34 ---------- Osobiscie nie polecam, ze wzg na odblysniki(co innego jak by byly metalowe) natomiast grzanie kabli, przepalanie manetek wlacznikow i tp to mit. Ktos mial przypadek i podlaczy do winy zarowki. Przekazniki-nie mam pojacia jak z ich wytrzymaloscia. ps.: ja uzywalem takiego zestawu przez 8h jazdy jednym ciagiem w nocy, kolega w a4 ma tak od ponad roku. Edytowane 12 Stycznia 2011 przez Stavros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #84 Napisano 12 Stycznia 2011 (edytowane) kolego , rozkręć sobię w 10 letnim aucie ori lampe , tak żebyś mógł bez szkła zobaczyć odbłyśnik , i zobaczysz w jakim jest stanie przy normalnym użytkowaniu normanej mocy żarówek... Jest powypalany , są na nim bąbelki od temperatury itd itd ogólnie jego stan napewno nie można nazwać dobrym ! . A teraz pomyś co będzie jak wsadzić żarówki 100W , temp będzie 2 razy większa.. powodzenia ... może przez 0,5 roku będziesz zadowolony przez rok może tez a po 2 latach będzie ci gorzej świeciło niż na starych żarówkach !! i będziesz musiał wydać spory kwit na nowe lampy , to już lepiej odrazu zapakuj sobię bixenona , spryski i nie baw się w 100 W żaróweczki PS potem taka osoba jak JA kupi od Ciebie pasiora i się zabije gdzieś na trasie w nocy bo gówno będzie widziała :D:D:D Edytowane 12 Stycznia 2011 przez czajek19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #85 Napisano 12 Stycznia 2011 kolego , rozkręć sobię w 10 letnim aucie ori lampe , tak żebyś mógł bez szkła zobaczyć odbłyśnik , i zobaczysz w jakim jest stanie przy normalnym użytkowaniu normanej mocy żarówek... Jest powypalany , są na nim bąbelki od temperatury itd itd ogólnie jego stan napewno nie można nazwać dobrym ! . A teraz pomyś co będzie jak wsadzić żarówki 100W , temp będzie 2 razy większa.. powodzenia ... może przez 0,5 roku będziesz zadowolony przez rok może tez a po 2 latach będzie ci gorzej świeciło niż na starych żarówkach !! i będziesz musiał wydać spory kwit na nowe lampy , to już lepiej odrazu zapakuj sobię bixenona , spryski i nie baw się w 100 W żaróweczki PS potem taka osoba jak JA kupi od Ciebie pasiora i się zabije gdzieś na trasie w nocy bo gówno będzie widziała :D:D:D I wlasnie dlatego postanowilem ze ten 8 godzinny incydent bedzie ostatnim tego typu. Szkoda odblysnikow! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzinuch Zgłoś #86 Napisano 12 Stycznia 2011 Jak najbardziej Philips NightGuide DoubleLife Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericoo Zgłoś #87 Napisano 14 Stycznia 2011 Witam Jestem nowy wiec szukam pomocy tutaj. Posiadam passata b5fl 1.9tdi 130km i mam problem z odpalaniem auta. Musze go łechteć z 2lub 3 razy dopiero odpala. Zaraz po odpaleniu go gasze i pale na nowo i odpala od ręki. zaś jak postoi całą noc (niekoniecznie w mrozie, nawet prz 10stopniach) to nie odpala za 1 razem. Co moze być przyczyną takiego zachowania auta? Dodam ze już wymienilłem filtr paliwa i świece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #88 Napisano 19 Stycznia 2011 Swoja droga, manetka tez steruje przekaznikiem, wiec jak moze sie zfajczyc? Przekazniki-nie mam pojacia jak z ich wytrzymaloscia Kolego Stavros,między "manetką" a żarówkami nie ma przekażnika.Brak go również na drodze włącznik świateł(mijania)-żarówki i dlategoteż wstawiając mocniejsze(100W) żarniki, w celu ochrony styków(w "manetce" i włączniku) przed ich wypaleniem(przeciążeniem,przegrzaniem) przekażniki takie trzeba zamontować.Dodając do tego, wspominany wyżej przez Kolegów problem z wypalaniem się odbłyśników,stosowanie 100 watówek jest wielce problematyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #89 Napisano 19 Stycznia 2011 Kolego Stavros,między "manetką" a żarówkami nie ma przekażnika.Brak go również na drodze włącznik świateł(mijania)-żarówki i dlategoteż wstawiając mocniejsze(100W) żarniki, w celu ochrony styków(w "manetce" i włączniku) przed ich wypaleniem(przeciążeniem,przegrzaniem) przekażniki takie trzeba zamontować.Dodając do tego, wspominany wyżej przez Kolegów problem z wypalaniem się odbłyśników,stosowanie 100 watówek jest wielce problematyczne. Mowisz ze nie ma przekaznikow? Nie chcemi sie wierzyc...wmaluchu to ich nie bylo, ale nawet w fiescie 96mialem przekaznik posredni. Sprawdze to bo jak nie ma to znaczy ze trzeba dostawic;)-zawsze to kolejny mod. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #90 Napisano 21 Stycznia 2011 (edytowane) Owszem miedzy manetka a zarowka jest przekaznik DNI 0127. W szeregu stoi: 1)manetka (obieg sterowania przekaznikiem) 2)przekaznik 3)bezpiecznik 4)zarowki to samo tyczy sie wlacznika. Widzialem przekazniki u siebie (takie jak na ebay pod tytulem przekaznik swiatel). Po wyciagnieciu jednego nie bylo swiatel. Zreszta jak jest cisza(noc) na samym zaplonie slychac stukakanie przy delikatnym przekrecaniu wlacznika. Edytowane 21 Stycznia 2011 przez Stavros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #91 Napisano 21 Stycznia 2011 To pewno w moim "przedliftowym" też są przekaźniki. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam-b5-kombi Zgłoś #92 Napisano 23 Stycznia 2011 A co myslicie o tych zarowkach http://moto.allegro.pl/philips-bluevision-xenon-effect-h7-w5w-set-i1409587717.html ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jump23 Zgłoś #93 Napisano 25 Stycznia 2011 dadza ci tylko taka barwe moim zdaniem nie warto wydawac az tyle kasy na takie zarowki kiedys w tescie w gazecie oceniali zarowki i na 1 miejscu byłą zarowka hella za 10zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efsx Zgłoś #94 Napisano 26 Stycznia 2011 Witam! Robię rocznie około 12tyś mam wstawione je do lamp Angel Eyes. Kupiłem 4szt 06.11.2008 i wstawiłem. W światłach mijania pochodziły do 29.12.2009 i padły. Kupiłem następny komplet do mijania i dziś 26.01.2011 jedna padła druga pewnie też zaraz padnie. Te w długich jeszcze palą bo rzadko używane. Czyli tak na ponad rok pochodziły. Czy u Was koledzy zauważyliscie podobne "przebiegi" ??? Bo zastanawiam się czy na innych pojeżdzę dłużej ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meon Zgłoś #95 Napisano 26 Stycznia 2011 A wiec kupiłem Tungsram'y MegaLight Plus +90% i powiem, że świecą świetnie. Efekt wizualny psuje w5w, którą wymienię w niedługim czasie na diodę. Fotki: http://forumnokia.pl/galeria/passat/lampy Teraz to już nie strach jechać na światłach mijania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-ucho- Zgłoś #96 Napisano 26 Stycznia 2011 W poprzednim samochodzie miałem tungsramy + 60% h4 byłem z nich zadowolony. W porównaniu do poprzednich różnica była widoczna, rok były w moim posiadaniu (potem zmieniłem auto na passata). 22 grudnia kupiłem żarówki h7 firmy UNITEC + 30% w realu za 24,99. kupiłem je ze względu na pochlebne opinie w jakimś tam artykule w gazecie i wręcz rewelacyjną cenę jak na polecane żarówki. również byłem z nich zadowolony. ładnie oświetlały drogę i miały bielsze światło niż poprzednie. Niestety moje zdanie na ich temat zmieniło się w poniedziałek 24-go stycznia: jak wracałem z pracy spaliła mi się jedna z żarówek. Pomyślałem: "no trudno zdarza się". zmieniłem na jakąś tam zapasową. Niestety po przejechaniu +- 50 km ku mojemu zaskoczeniu padła druga. -wniosek: żywotność żarówek to 1 miesiąc 2 dni i -+ 2 godziny Jednym słowem nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #97 Napisano 26 Stycznia 2011 Owszem miedzy manetka a zarowka jest przekaznik DNI 0127.W szeregu stoi: 1)manetka (obieg sterowania przekaznikiem) 2)przekaznik 3)bezpiecznik 4)zarowki to samo tyczy sie wlacznika. Widzialem przekazniki u siebie (takie jak na ebay pod tytulem przekaznik swiatel). Po wyciagnieciu jednego nie bylo swiatel. Zreszta jak jest cisza(noc) na samym zaplonie slychac stukakanie przy delikatnym przekrecaniu wlacznika. Kolego Stavros jak już sie wygrzebiesz z bana,to pokaż mi te przekaźniki na schemacie,bo ja "jakimś cudem" mimo, że przestudiowałem ich kilka nie mogę znaleźć ani jednego.Owszem w rozpisce rozmieszczenia przekaźników jest mowa o takowym ale tylko do świateł drogowych(długich) i to w modelach po maju 2002.I patrz dziwne-mój pojazd jest "pomajowy" a takiego nie posiada.Zaznaczam,że mimo tego iż byłem pewien mojej wcześniejszej wypowiedzi sprawdziłem na różne sposoby instalacje w swoim samochodzie i jak pisałem wyżej, kilka schematów i z całą odpowiedzialnością za swoje słowa powtarzam-nie ma żadnych przekaźników świateł mijania i drogowych.Jest tylko jeden- do świateł przeciwmgielnych przednich. Być może te,które Ty posiadasz w swoim aucie zostały wcześniej dołożone albo ,co jeszcze przychodzi mi do głowy, posiadasz wersję skandynawską(ale tutaj już improwizuje i nie mam pewnosci ,że ta wersja takie posiada) Gdyby przekaźniki,o których tu mowa istniały w naszych samochodach,to nie było by mowy(na Forum było o tym nie raz) o usterkach głównego włącznika świateł(przegrzane,stopione styki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meriam3 Zgłoś #98 Napisano 27 Stycznia 2011 Mam pytanko do kolegów . W moim pasku mam żarówki H7 Philipsa Blue Vision xenon effect i tak : - jak zakładałem rok temu to cho cho efekt między starą zwykłą H7 a tą nową oszałamiajacy - dzisiaj mało mi gałki nie wypadną z oczu żeby dostrzec coś na drodze dodam , że światełka mam ustawione poprawnie w stacji dwa miesiace temu , - dodam również ,że reflektory oba nówki z maja 2009 Hela no i na soczewkach Czy jest to możliwe ,że żarówki sie wypaliły Czytałem nie dewno ,że Philips wprowadził nowe żarówki do soczewek i do odbłyśników o nominałach H7s - soczewki ,H7r - z odbłyśnikiem (normalne) Jakieś sugestie mile widziane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #99 Napisano 27 Stycznia 2011 A ja polecam: OSRAM SILVERSTAR H7 55W +50% 12V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #100 Napisano 27 Stycznia 2011 Witam! Robię rocznie około 12tyś mam wstawione je do lamp Angel Eyes. Kupiłem 4szt 06.11.2008 i wstawiłem. W światłach mijania pochodziły do 29.12.2009 i padły. Kupiłem następny komplet do mijania i dziś 26.01.2011 jedna padła druga pewnie też zaraz padnie. Te w długich jeszcze palą bo rzadko używane. Czyli tak na ponad rok pochodziły. Czy u Was koledzy zauważyliscie podobne "przebiegi" ??? Bo zastanawiam się czy na innych pojeżdzę dłużej ??? Osram Night Breaker jedna mi padła po 7 miesiącach i 13 tys km. Druga po 14 miesiącach i 22 tys km. Od jakiegoś czasu Osram wprowadził nowy model tych żarówek Osram Night Breaker Plus niby z przedłużoną żywotnością. Następnym razem kupie takie i zobaczymy czy dłużej będą świecić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach