Skocz do zawartości

efsx

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O efsx

  • Urodziny 17.06.1976

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1997
  1. Miałem to samo - teraz nie leci a mówili że pewnie uszczelka pod głowicą po katuję auto hyhy.
  2. Witam! Robię rocznie około 12tyś mam wstawione je do lamp Angel Eyes. Kupiłem 4szt 06.11.2008 i wstawiłem. W światłach mijania pochodziły do 29.12.2009 i padły. Kupiłem następny komplet do mijania i dziś 26.01.2011 jedna padła druga pewnie też zaraz padnie. Te w długich jeszcze palą bo rzadko używane. Czyli tak na ponad rok pochodziły. Czy u Was koledzy zauważyliscie podobne "przebiegi" ??? Bo zastanawiam się czy na innych pojeżdzę dłużej ???
  3. Ja też myślę że katuje silnik :hehe: pow.2 tyś obrotów ale nie będę próbował
  4. Witam! U mnie jeszcze osłony pod silnikiem brakuje dlatego pewnie to skutkuje że silnik wolniej się nagrzewa. Przy mrozach około -7 w ruchu miejskim korki,światła dopiero po 8-10km mam 90c ale obroty max 2200 a również temperatura spada do około 75c jak dłużej stoję w korkach. Dopiero jak osiągnie 90c to lekki bucik jak przystało . Czytałem również wątek o świecach żarowych w układzie chłodzenia silnika i to co chłopaki piszą dało mi ostatnio do myslenia czy u mnie wszystko gra...zobaczymy. Aha mam ustawienia temperatury manual i zawsze jeżdzę na HI. Dzisiaj 22.12 przeprowdziłem eksperyment bo kolega chris napisał coś co dało mi do myślenia...a więć. Rano wsiadam do auta -7 na blacie,odpalam,temp na LOW nawiew na 1,grzanie lusterek i tylnej szyby włączone. Przejeżdzam ponad 1km i kreska już na połowie! jadę dalej i po 3km prawie 90c!!! Ale mnie zdziwiło bo wyżej pisałem coś innego. Jazda jak zawsze max.2200 obrotów 3-4 bieg itp. Po 4 km już 90c to nawiew pomiędzy LOW/HI i w korkach trzyma 90c. Hmm dopiero jak dałem temp na HI gdzie było już ciepło to zaczęło spadać lekko w dół. Człowiek całe życie się uczy ale czy tak wogóle ma być z tą temperaturą i czy jest wszystko wprzo to do końca nie wiem. Pozdro!
  5. Miałem ostatnio podobny problem że czasami a później to już notorycznie podczas podnoszenia szyby odbijała na dół. Problemem okazały się połamane ślizgi które są na prowadnicach koszt około 50zł a często to siada i naprawiłem to sam. Jak będziesz chciał to rozbierać podejrzyj jakiegoś tutoriala o rozebraniu drzwi.
  6. Witam! Właśnie dzisiaj jestem po wywaleniu bebechów z kata. 1,5 h tłumikarze się z tym bawili i nic tam nie dospawywali tylko zostało jak było. Powiedzieli że już był zawalony totalnie ale za to odrazu i turbinkę słychać i ciągnie jak diabeł, ponieważ robiłem ostatnio chipa i wyniki były mało zadowalające to zobacze czy na wykresach widać poprawę ale już czuć że to coś pomogło. Koszt to 80zł w razie porównania. Pozdrawiam
  7. Hmm...jakoś mi ta dokładka nie pasuje do tych kolorów (kwestia gustu) ale zastanawiam się nad czymś takim http://www.spojler.com.pl/produkt/7807/volkswagen-passat-dokladka-przod--vw-passat-b5vwpab5-15-tuning do swojego passata ponieważ w zimę urwałem dokładkę. Co o tym sądzicie? podobno to się dokleja nie ma żadnych mocowań?
  8. http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/
  9. Witam! Koledzy akurat dyskutują o oryginalnym wygłuszeniu ale jak ostatnio wygłuszałem drzwi w swoim AFN (zobacz tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39792&highlight=efsx ) to poziom hałasu spadł i to jakieś 15-20%. W temacie eliminacji hałasu warto by się zastanowić czy nie wyciszyć tego matami. Podejrzewam że maty okażą się lepsze i spełnią jeszcze inne zadanie (eliminują drżenia itp.)
  10. Super efekt! Podoba mi się! Brava za pomysł!
  11. A mógłbyś kolego powiedzieć jak u Ciebie z tankowaniem? Na jakiej stacji ,gdzie i ile lejesz do baku czy zawsze do full'a czy tylko za 20zł i w zimę często otwierasz wlew i może zbierająca się "woda" coś uszkodziła. Może paliwo uszkodziło pompki? tak strzelam i dzięki za odpowiedź.
  12. Ktoś się orientuje czy te plastiki są może z innego materiału np. metalowe?
  13. Dzięki! dokładnie tak jak napisałeś kolego. Zakupiłem je u Gajosa cena jw. i w następnym tygodniu chcę je powymieniać. Pozdrawiam
  14. Panowie zna ktoś numer katalogowy tych zatrzasków/spinek plastikowych? Czy ktoś może kupował coś takiego? http://moto.allegro.pl/item694324132_spinka_tapicerki_vw_golf_passat_seat_leon_toledo.html ewentualnie jaka jest jakość czy lepiej kupić oryginalne w serwisie? Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
  15. Witam! Moi drodzy byłem ostatnio na stacji diagnostycznej na przeglądzie i diagnosta stwierdził że mam źle ustawione swoje "angel eyes" i problem jest taki że przy nastawieniu pokrętła na zero i ustawieniu reflektorów jest ok następnie ustawieniu na "3" lewa lampa zjeżdża niżej niż prawa - analogicznie wracając na pozycję zero lewy reflektor świeci trochę wyżej!!! i tak w kółko. Zastanawiałem się czy może podczas wymiany pomyliłem silniczki że może prawa lampa ma świecić jakby dalej ale piszecie że są one takie same także w czym może być problem? Czy to normalne? macie jakieś pomysły??? z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności