Skocz do zawartości

greggi

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O greggi

  • Urodziny 06.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzesiu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko B

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam forumowiczów Od kilku dni po puszczeniu nogi z hamulca słyszę lekki stuk w prawym kole. Wizualni wszystko okay nic jeszcze nie rozbierałem. Ale da się słyszeć po puszczeniu hamulca. Hamulec sam w sobie okay bez zmian hamuje ostro. Czy coś nie tak z klockami czy samym zaciskiem ?
  2. Wykonane. Odkręciłem puszkę i przeciściłem dokładnie styki. Co prawda zakładając nie założyłem tylnej klapki ale myślę że nie jest to aż tak istotne. Nie byłem w stanie z ta klapką włożyć puszki z powrotem.
  3. Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie skrzynki z bezpiecznikami. Dojście od przodu ok, ale czy mam poodkręcać śruby znajdujące się wokoło by go całego wyjąć ? Tak jak wspomnieliście chciałbym obsadzić nowe gniazdo dla tych świateł. Miałem jeszcze pomysł by zmostkować światło lewe mijania z prawym bo każde z osobna ma inny bezpiecznik ale skoro niemcy dali dwa to raczej nie będę tak kombinował.
  4. Ok. Dzięki za podpowiedź. Nie mogę dokładnie jednak tego oczyścić, stopiony plastik wszedł chyba do samego końca. Chciałbym wyciągnąć całą "puszkę bezpieczników" i zmienić lub dokładniej oczyścić. Czy ktoś z was to przerabiał ? Tzn. samo wyciąganie puszki
  5. Tak jak w temacie. Stopiły mi się bezpieczniki od świateł mijania. Nie sa przepalone ale stopił się ten plastik. Jeden wymieniłem na 10A i na razie jest ok. Ale drugi tak niefortunnie że zalał mi gniazdo bezpiecznika i muszę je oczyścić bo roztopiony plastik zapchał gniazdo. Podtopił mi sie również bezpiecznik od światła stopu. Też nie spalił działa ale plastik jest nadtopiony. Mam pytanie co jest powodem takiego zachowania ? Gdyby było zwarcie to bezpiecznik powinie sie przepalić i tyle.
  6. a no samemu ....przekładnie kierowniczą wymieniłem samemu. Bez fachowej wiedzy i praktyki, ale z zapałem i "smykałką" mechaniczną. Lubię to robić i się uczyć. A cenię sobie wskazówki. Z przekładnią miałem problem z założeniem ale 4h walki i jest ok. Sadze że wymiana pompy przy tym, to pryszcz ale dobrze jest wiedzieć jak ten "pryszcz" czasami wycisnąć. Ale teraz przy tej pogodzie na podjeździe to nawet żarówki mi sie by nie chciało wymieniać
  7. Znalazłem jeszcze jedną ciekawą ofertę na Allegro Zobaczcie proszę: http://allegro.pl/pompa-wspomagania-volkswagen-vw-passat-b5-b6-wrocl-i1324311294.html Ile za samą wymianę mogą sobie policzyć mechanicy ? Zrobiłbym sam to nie jest chyba takie trudne ale zimno a garażu u mnie na razie brak.
  8. Witam ! Mam pompę wspomagania do regeneracji lub do kupna. Co polecacie ? Słyszałem że większość to Made in China i lepiej jej nie zakładać Na allegro znalazłem takie oferty: http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-seat-i1306944756.html http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-vw-passat-8d0145156-nowa-i1319871974.html W bielsku na fredry warswztat poleca regenerację za 320zł
  9. Z ładowaniem miałem problemy już w lipcu. Znikało, alternator mam Bosch-a. W niemcach w lipcu wymieniłem regulator na nowy, po samej wymianie nic nie dało. Jednak pojeździłem kilkadziesiąt kilosów i pojawiło się. Sądziłem że szczotki się musiały dotrzeć. Ale do przed wczoraj. wracałem z Krakowa i bach...zapalila się dioda od ładowania. Dojechałem na garaż, miernik w dłoń i ... nie ładuje. Zgasiłem zadzwoniłem do elektryka umówiłem się za 30min. Gdy wyjeżdzałem do elektryka dioda zgasła i zapalała się na przemian, znowu miernika w dłoń i rzeczywiście gdy gasła zaczynał ładować. Gdy już jechałem do elektryka dioda zgasła. Mechanik rozebrał alter. i nic nie znalazł. Wziął 15zł za fatygę. Autkiem zrobiłem już kolejne 300km i na razie spokój, może ktoś wiedzieć co jest grane ? Nie jestem pewny teraz czy mogę spokojnie jeździć.
  10. Pompa wraz z rozrządem dwa lata temu 45000 tyś km temu.
  11. Od jakiegoś czasu poszukuję przyczyn wycia auta. To zwalam na alternator, ale kręci się bez szumów to na wiskozę ale tez bez oporów wspomaganie jak dziś sciągałem pasek, tez raczej bez oporów
  12. Czy po ściągnięciu paska pompa wody powinna poruszać się z lekkimi oporami czy to raczej jej koniec ?
  13. Ja skorzystałem z tej oferty i na razie jest okay. http://allegro.pl/przekladnia-maglownica-vw-passat-b5-audi-a4-i1240962878.html Mam teraz kłopot tylko z samą pompą wspomagania ale to juz inny temat.
  14. Mam nowe spostrzeżenia na temat mojego problemu. Dźwięk delikatnie cichnie gdy kierownica podczas jazdy jest trochę skręcona. Podczas jazdy na wprost wyje gdy ma ponad 1500 obr/min i wiecej. Gdy jadę zakrętem jest zauważalnie mniej. Na postoju gdy dodam gazu również gdy kręcę kierownicą jakby mniej. Oczywiście w skrajnych poożeniach słychac pompę wspomagania ale czyżby i ona nawet podczas jazdy na wprost tak wyła. Nie umiem do końca znależć powodu.
  15. Raczej nie wiskoza, jest to wycie bardzie uzależnione od obrotów silnika a nie temp. I słyszalne bardziej w środku samochodu niż na zewnątrz. Zaczyna się w przedziałach 1500-1700 i w górę. Nie jest jakieś nieznośne ale dla mnie słyszalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności