Skocz do zawartości

Gegas

Użytkownicy
  • Zawartość

    416
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Gegas

  • Urodziny 09.05.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RK

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Uszczelka pod pokrywą zaworów

    Mam silnik AJM i parę lat temu zmieniłem pokrywę zaworów na taką z AWX-a,bo "lepsza" odma. Teraz zaczęła puszczać troszkę olej i mechanik powiedział żeby iść do ASO i kupić nową uszczelkę,ale tylko w ASO,bo podróby g... warte. Byłem i zonk ! Do AJM-a i AWX-a można kupić tylko całe pokrywy. Koszt ok 650 zł po rabatach. Co tu robić ??? Jakiś silikon, czy może pasuje od innego TDI-ka ?
  2. Czy taki rozmiar felg będzie pasował ?

    Chciałem się upewnić,bo niby wszystko pomierzyłem suwmiarką i wyszło,że jak dystans 5 mm to zostaje ok 9 mm na "oparcie' felgi, ale zawsze lepiej zapytać niż potem coś spier...ć . Przy takim dystansie wyjdzie ET 43 to w moim przedlifcie powinno chyba nie ocierać już ? Dzięki marcin_pesel.
  3. Czy taki rozmiar felg będzie pasował ?

    Panowie czy przy 18-ach 8-io calowych, ET 48 i oponach 225/40 i gwincie mogę założyć na przód dystans 5 mm i felga jeszcze będzie się "opierać" na piaście ? Mój Passek jest przedliftowy a obniżenie ok 6 cm i przy dystansach 13 mm czasami ociera mi o ranty błotników.
  4. zawieszenie gwintowane passat b5 3bg

    Dzięki Łukaszu za wiadomości. Już coś więcej wiem. Czyli FK na żółtych sprężynach odpuszczamy. A czy żółte sprężyny główne + żółte pomocnicze firmy KW ? Dało by radę "spasować" takie sprężyny z amorami Tunning Art'a ,czy to zakrawa na "wieśtuning" ?
  5. zawieszenie gwintowane passat b5 3bg

    Z tego co znalazłem u MAPETA'a w sklepie na opisach gwintów to wychodzi,że producent ten sam tylko gorszy drut na sprężyny
  6. zawieszenie gwintowane passat b5 3bg

    No właśnie. Może gdybym miał TA Technik,a to było by bardziej twardo, a ten Tuning Art ... Czasami można trafić w dobrym stanie FK , KW /chyba te tańsze wersje/, AP, Weitec. I tu jest problem - który wg. Ciebie byłby bardziej, a który mniej twardy ??? A można tak "kombinować",że amorki zostają te co są z odbojami,a zmieniamy same sprężyny na innego producenta ?
  7. zawieszenie gwintowane passat b5 3bg

    Troszkę odgrzeję temat. Czy może ktoś z Kolegów / najlepiej zna się chyba Mapet/ napisać taki ranking gwintów jeśli chodzi o twardość ? Pytam,bo założyłem Tuning Art,a i jest miękko tak,że przy koleinach i małych "hopkach" na ulicy przyciera opony o nadkola. Felgi 18-ki,opony 225/40, ET ok. 33-35. Będę zakładał odboje na amory może coś pomoże,ale chciałbym wiedzieć na przyszłość gdyby odboje nie pomogły czego szukać żeby było sztywniej.
  8. No to mnie troszkę pocieszyliście,że nie tylko ja obcieram,ale winę największą ponosi chyba miękkość gwintu. Nie jest to wprawdzie MTS tylko Tuning Art,ale to jedna "rodzina" tylko jeszcze bardziej chyba "budżetowa" Jak nie uda mi się go jakoś utwardzić / ociera nie tylko podpora,ale także opony o nadkola / to trzeba będzie poszukać czegoś twardego.
  9. Znalazłem nazwę tego czegoś czym przycieram - podpora belki. Liczę się ze wszystkim tylko myślę ,że kupiłem za miękki gwint. Teraz muszę to to jakoś "utwardzić" i może będzie git.
  10. Panowie czy jak macie obniżone Passki to nie trzecie na wybojach lub koleinach,albo "śpiących policjantach" elementem podwozia takim jak na zdjęciu w górnej jego części ? To jest to coś przykręcone trzema śrubami,taka "miseczka" chyba od sanek czy jakoś tak. Tu lepiej widać : Nie to oznaczone na czerwono tylko to cóś obok. Załozyłem gwinta,ale jakiś taki miękki i muszę chyba dołożyć odboje na przednie amory,bo za bardzo buja i dobija.
  11. Obniżenie auta a nie równe "wystawanie" kół .

    Na razie zapodałem 13 mm dystans, a po drugiej stronie został 15 mm. W tygodniu będę robił zbieżność to może coś spec powie.
  12. Obniżenie auta a nie równe "wystawanie" kół .

    Zauważyłem przód. Tyłu nawet nie sprawdzałem. Też mi przyszło do głowy,że wyrównam dystansami. Jeden 17 mm a drugi 13 mm.
  13. Szanowni Koledzy. Spotkał się ktoś z takim cudem - po obniżeniu Passka najpierw na amorkach MTS'a i springach AP,a teraz na gwincie z felgami 18-to calowymi o ET 49 i założonymi dystansami 17 mm prawe przedni koło wystaje bardziej niż lewe !!!!! Obniżenie nie jest jakieś mega,bo od asfaltu do błotnika w najwyższym miejscu było ok 63 cm. Teraz nie mierzyłem,ale na razie jest coś podobnego. Ku mojemu zaskoczeniu jak dzisiaj byłem u znajomych oponiarzy i pokazywałem im ten "feler" to stwierdzili,że nie jestem pierwszy,który z tym przyjeżdża. Każdy który przyjechał z bardziej wystającym kołem miał obniżoną furę i co ciekawe zawsze bardziej wystawało koło PRAWE. Pytałem mechanika on też nic w tym temacie. Zaznaczę,że Passek nie był bity. W przyszłym tygodniu będę robił zbieżność ,ale to ponoć nie ma nic do rzeczy. Napiszcie proszę czy spotkaliście się z czymś takim.
  14. Panowie - nikt nie wie ???? Pytałem w sklepie i powiedzieli,że nie osiągalny. Czy zostaje tyko ASO, czy są jakieś zamienniki ?
  15. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich "opętanych" Passatami na Nowy 2017 Rok życzy Krosno.
×