Skocz do zawartości

Gegas

  • Liczba zawartości

    487
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Gegas

  • Urodziny 09.05.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RK

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A więc tak - Gościu nie dał rady naprawić pierwszego sterownika,który mi przesłał. Tego za 350 zł. Przysłał mi drugi też ponoć przelutowany, żeby mógł te 2 lata gwarancji wytrzymać. No i co ? Klops. Zakładam i dalej od nowa - trzykrotny sygnał ostrzegawczy, świeci ABS i mruga ręczny. Czyli będzie to samo pod kompem - nie będzie można się skomunikować z ABSem, no ale podjadę się podpiąć i zobaczyć co tym razem. Pewno będzie zwrot kasy przez Gościa, bo ponoć u niego jest sprawny a jak dochodzi do mnie to takie cuda. A teraz porada dla wszystkich którzy mają pompę o numerze - 8E0 614 111 AH i nawalił Wam sterownik to kupcie sobie pompę od Superba o numerze - 3B0 614 111 bez żadnych literek na końcu. Tam jest sterownik - 0273 004 573. Zakładacie do swojej pompy i wszystko wraca do normy. Nic nie trąbi, nic nie świeci i nic nie mruga. Doradzi mi to pewien człowiek z YT który sam jeździ już 6 lat na taki "zamienniku". Kupiłem na całe 100 zł taka pompę, założyłem do siebie jej sterownik i jest OK. Tylko jeszcze muszę z tamtym gostkiem załatwić zwrot kasy za ten "naprawiany". Nie wiem czy mam aż takiego pecha, że dwa sterowniki przelutowane przez Gościa, który się tym zajmuje nie chcą współpracować z moją pompą. 😒😒😒 Pamiętajcie tylko - zamiast 8E0 potrzeba kupić 3B0 i bez literek na końcu.
  2. Szukałeś taki sam numer sterownika czy kupiłeś inny i dał się zaadoptować ? Pytam bo akurat te z takim samym numerem jak mój to dosyć drogie są, a na razie jakoś nikt nie potrafi mi powiedzieć czy można inny numer zaadoptować do mojej pompy. 😒
  3. Czujnik wymieniony. Do tego piasta, bo koronka w środku była jakaś taka dziwna, jakby jajowata. Plus jeszcze tarcza kotficzna. No i dalej wywala ten sam błąd i dalej świeci ABS + trójkąt z wykrzyknikiem. 🤬 Wykręcamy sterownik pompy i jedzie do poprawki.
  4. Świecą bo wywala błąd - czujnik ABS prawy tył. Trzeba będzie wymienić, może wtedy zgasną.
  5. Upsss. Sterownik trwale uwalił gość,który próbował go naprawić. Musiałem kupić inny o tym samym numerze. Ten gość zajmuje się profesjonalnie naprawą takich sterowników i miał o takich samych numerach jak mój. Przygotował go tak żeby nie było problemów i dał dwa lata gwarancji. Miałem założyć i kontrolki miały zgasnąć. Owszem nie mruga już ręczny i nie ma trzech sygnałów ostrzegawczych. Teraz świeci się dalej ABS ale razem z wykrzyknikiem. Nie mrugają tylko się świecą. Dzwoniłem i ponoć trzeba wykasować błędy i ma być git. Umówiony jestem na piątek . Zobaczymy czy 350 zł nie poszło w piach. Może miał ktoś z Was taki przypadek ?
  6. I się nie naprawiło. Trzeba wysyłać do większych głów. ?
  7. Witam Panowie. Troszkę odkopię temat. Zapalają mi się co jakiś czas kontrolki ABS - świeci ,a kontrolka od ręcznego - miga. Czasami razem z nimi odpala się także kontrolka ASR , bo mój Passek jest przedliftowy i nie ma ESP. Poprzedzone jest to trzykrotnie sygnałem dźwiękowym. Byłem u elektryka. Błąd był na Vagu - chwilowy brak zasilania sterownika pompy ABS. Przeczyścił wtyczkę i na jeden dzień był spokój. Auto stało sob i niedz. Dzisiaj pojechałem spłukać rano na myjnię i po ruszeniu zaraz się zapaliły ABS i ręczny. Potem na chwilę dołączyła ASR i zaraz wszystkie zgasły i już się potem nie zaświeciły. Tak mam od pewnego czasu, każdego dnia. Coś powiązane z wodą/wilgocią. Ponoć może się kończyć pompa ABS ? Numer mojej pompy to - 8E0 614 111 AH. Z pierwszej strony tego tematu wnioskuję że moje AH to napęd na 4 koła i ABS + ESP ??? Dziwne bo mój to ośka z ABS i ASR. Może mnie ktoś oświecić. Bardzo proszę. Teraz nowy błąd - brak komunikacji między pompą ABS a licznikiem. Już umówiony jestem do elektryka. Będzie wydzierał sterownik i zobaczymy co uda się z nim zrobić.
  8. Gegas

    słaby zasięg radia

    Dzięki za info. Czyli napięcie "w radiu" można naprawić, a myślałem ,że tylko separator ratuje sprawę.
  9. Gegas

    słaby zasięg radia

    Odkopię temat. Jeżeli radio Gamma V nie podaje napięcia na wzmacniacz anteny, tzn. badając miernikiem jeden kabel do masy a drugi do środka gniazda antenowego w radiu jest 0 volt, to żeby zasilić wzmacniacz mogę dołożyć separator antenowy taki jak do nie fabrycznego radia ? Czy ewentualnie można ten brak napięcia jakoś naprawić wewnątrz radia ?
  10. Jeżeli to są diody , które niby są oryginalnie w radiu Gamma - https://elecena.pl/product/9610886/dioda-led-smd-plcc-2-niebieska-7mcd-lbt676-k1-osram to dlaczego kupując takie diody tylko czerwone - https://allegro.pl/oferta/led-plcc-2-czerw-9mcd-osram-lst670-10szt-r266-7929657713 podświetlenie wyświetlacza ledwo widać ,że świeci ?? Kupiłem mocniejsze o mocy 30 mcd i też są nie tak jasne jak oryginały. Może ktoś wymieniał i trafił takie żeby po wlutowaniu wyświetlacz świecił jak ori ? Pytam bo Kolega,który robił mi climatronik "na czerwono" wylądował początkiem lutego w szpitalu i na razie nie mam z nim kontaktu i próbuję sam dijść do tego jakie czerwone diodki zakupić.
  11. Troszkę odgrzejem temat. Zapodałem do swojego Passka najpierw licznik z Fl'a ze zmienionym podświetleniem na białe. Teraz naszło mnie na założenie do niego tarczy z Superb"a. Wszystko hula że aż miło. Bardzo mi się podobają takie zegary. Jest tylko jedno ale - podświetlenie licznika zostało białe,a cyfry na prędkościomierzu i obrotomierzu są takie bardzo leciutko zielone. Paliwo i temperatura dają ładnie na biało a te są takie jakby były przykurzone czy coś. I tu moje pytanie - czy z tyłu tarcz w Superbie jest jeszcze jakaś folia ,która "zabarwia" cyfry na lekki zielony, a jak jest to czy idzie ją usunąć ??? Na zdjęciu może tego tak nie widać, ale ...
  12. Odkopuję temat. Ma ktoś u siebie zamontowane,najlepiej w kombiku takie cuda z A3, A4 lub A6 ? Kosztują teraz grosze a mnie by wystarczył taki basik.
  13. Odkopię temat. Może ktoś podać symbole diód do zmiany podświetlenia wyświetlacza w Gamma V ???
  14. Gdyby ktoś był zainteresowany "likwidacją" półki to panel ma czerwone podświetlenie,a kabelki potrzebne to brązowy - masa i żółty podświetlenie przy włączonych światłach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności