Jump to content

Gegas

  • Content Count

    478
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Gegas

  • Birthday 05/09/1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RK

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gegas

    słaby zasięg radia

    Dzięki za info. Czyli napięcie "w radiu" można naprawić, a myślałem ,że tylko separator ratuje sprawę.
  2. Gegas

    słaby zasięg radia

    Odkopię temat. Jeżeli radio Gamma V nie podaje napięcia na wzmacniacz anteny, tzn. badając miernikiem jeden kabel do masy a drugi do środka gniazda antenowego w radiu jest 0 volt, to żeby zasilić wzmacniacz mogę dołożyć separator antenowy taki jak do nie fabrycznego radia ? Czy ewentualnie można ten brak napięcia jakoś naprawić wewnątrz radia ?
  3. Jeżeli to są diody , które niby są oryginalnie w radiu Gamma - https://elecena.pl/product/9610886/dioda-led-smd-plcc-2-niebieska-7mcd-lbt676-k1-osram to dlaczego kupując takie diody tylko czerwone - https://allegro.pl/oferta/led-plcc-2-czerw-9mcd-osram-lst670-10szt-r266-7929657713 podświetlenie wyświetlacza ledwo widać ,że świeci ?? Kupiłem mocniejsze o mocy 30 mcd i też są nie tak jasne jak oryginały. Może ktoś wymieniał i trafił takie żeby po wlutowaniu wyświetlacz świecił jak ori ? Pytam bo Kolega,który robił mi climatronik "na czerwono" wylądował początkiem lutego w szpitalu i na razie nie mam z nim kontaktu i próbuję sam dijść do tego jakie czerwone diodki zakupić.
  4. Troszkę odgrzejem temat. Zapodałem do swojego Passka najpierw licznik z Fl'a ze zmienionym podświetleniem na białe. Teraz naszło mnie na założenie do niego tarczy z Superb"a. Wszystko hula że aż miło. Bardzo mi się podobają takie zegary. Jest tylko jedno ale - podświetlenie licznika zostało białe,a cyfry na prędkościomierzu i obrotomierzu są takie bardzo leciutko zielone. Paliwo i temperatura dają ładnie na biało a te są takie jakby były przykurzone czy coś. I tu moje pytanie - czy z tyłu tarcz w Superbie jest jeszcze jakaś folia ,która "zabarwia" cyfry na lekki zielony, a jak jest to czy idzie ją usunąć ??? Na zdjęciu może tego tak nie widać, ale ...
  5. Odkopuję temat. Ma ktoś u siebie zamontowane,najlepiej w kombiku takie cuda z A3, A4 lub A6 ? Kosztują teraz grosze a mnie by wystarczył taki basik.
  6. Odkopię temat. Może ktoś podać symbole diód do zmiany podświetlenia wyświetlacza w Gamma V ???
  7. Gdyby ktoś był zainteresowany "likwidacją" półki to panel ma czerwone podświetlenie,a kabelki potrzebne to brązowy - masa i żółty podświetlenie przy włączonych światłach.
  8. Witam serdecznie. Czy może mnie ktoś poratować informacją ? Chodzi mi o taki panel/sterownik nawigacji. Nie chcę zakładać całej nawigacji / i tak ponoć nie ma do niej map Polski / tylko interesuje mnie sam przedni panel z przyciskami. Czy podświetlanie przycisków jest czerwone ? Od modułu z przyciskami z tyłu odchodzą cztery przewody. Czy ktoś wie jak podpiąć żeby przyciski były podświetlone po włączeniu świateł tak jak inne przyciski w desce ? Jeden kabelek, ten czarny jest przykręcony do obudowy. Czy to jest masa ? Uprzedzając pytanie - " po ci to ? " - chcę mieć zamiast półeczki ten podświetlany panel. Większy porządek na desce. Może jestem "inny" ale mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
  9. Parę ładnych lat minęło więc odgrzeję troszkę temat. Macie jakieś sprawdzone anteny pomontowane u siebie,takie żeby dawały radę ? Czy dalej nic lepszego od Blaupunkt'a nie wymyślili ?
  10. Porobione. Niebieski kabelek jeżeli dochodzi do pinu 4 w kostce awaryjnych to auto jest wyposażone w fabryczny hak. Ten kabelek idzie do licznika i jest odpowiedzialny za kontrolkę kierunków przyczepy. Wymieniłem w pinie 4 ten kabelek na doprowadzony od grzanych stołków kabelek niebiesko-szary . Ikonka już się nie świeci a podświetlenie jest po włączeniu świateł. I jeszcze taka ciekawostka,że włączniki awaryjnych nie różnią się numerami jeżeli chodzi o auto z fabrycznym hakiem i auto bez haka,ale różnią się literami na końcu tych numerów. Literki A albo B to auto bez haka, a litery C lub D to auto z fabrycznym hakiem. Niebieski kabelek nigdzie nie podpinam,bo mi nie potrzebny. Amen.
  11. Porobione. Niebieski kabelek jeżeli dochodzi do pinu 4 w kostce awaryjnych to auto jest wyposażone w fabryczny hak. Ten kabelek idzie do licznika i jest odpowiedzialny za kontrolkę kierunków przyczepy. Wymieniłem w pinie 4 ten kabelek na doprowadzony od grzanych stołków kabelek niebiesko-szary . Ikonka już się nie świeci a podświetlenie jest po włączeniu świateł. I jeszcze taka ciekawostka,że włączniki awaryjnych nie różnią się numerami jeżeli chodzi o auto z fabrycznym hakiem i auto bez haka,ale różnią się literami na końcu tych numerów. Literki A albo B to auto bez haka, a litery C lub D to auto z fabrycznym hakiem. Niebieski kabelek nigdzie nie podpinam,bo mi nie potrzebny. Amen.
  12. Bardzo odgrzeję temat. U mnie do pinu 4 w kostce awaryjnych idzie tylko kabel niebieski ,taki troszkę grubszy. Hak mam fabryczny. Podświetlenia po zapłonie jak i po włączeniu postojówek nie było. Dodałem kabelek łączący kabel niebiesko-szary z grzanych siedzeń do pinu 4 w awaryjnych. Podświetlenie pojawiło się przy włączeniu postojówek ale wtedy zaczyna się świecić w zegarach kontrolka od kierunkowskazów przyczepy. To samo się dzieje jak podpiołem się do niebiesko-szarego we wtyczce od grzania tylnej szyby. Idzie jakoś wyłączyć tą kontrolkę, czy tylko pomoże wydłubanie z licznika ???
  13. Cześć. Troszkę odgrzeję temat. Założyłem kratki,podświetlenie czerwone jest i w pokrętłach bocznych i dolnych zrobione. Pin 4 i 5 w włączniku awaryjnych z Superba zmostkowane. Jako,że w moim Passacie do ori kostki awaryjnych nie dochodził kabelek niebiesko-szary / w pinie nr 4 był tylko niebieski,taki grubszy / więc dołożyłem ten dwu kolorowy kabelek podpinając się do grzanych foteli, w których kostkach jest. I teraz zonk - podświetlenie przycisku działa, ale przy włączonych światłach postojowych i krótkich świeci się na liczniku kontrolka od kierunkowskazów przyczepy. Zmieniłem na ori przycisk z Passata i bez zmiany. Kontrolka świeci. Czy można ją jakoś wyłączyć z kompa, czy zostaje tylko usunięcie diody z licznika ???
  14. Wpięcie się w cieńszy kabelek nic nie zmieniło Kontrolka też świeci przy włączonych światłach - postojówkach też. Wpiołem się w grzane dupska,bo tak jest tylko jeden kabelek niebiesko-szary,ale kontrolka też świeci. Pomyślałem,że zdupcony włącznik awaryjnych z Superba więc wymieniłem go na ten który był od Passata. Podświetlenie w nim działa, ale kontrolka też się świeci. No i zonk. 😒 Idzie tą kontrolkę jakoś wyłączyć kompem, czy zostaje tylko wydłubanie z licznika ???
  15. Włącznik OK. Jutro będę rozbierał jeszcze raz ponieważ u mnie do kostki od grzania tylnej szyby, do pinu 4 dochodzą dwa kabelki niebiesko-szare. Jeden grubszy drugi cieńszy. Ja połączyłem te grubszy z niebieskim,który wchodzi do włącznika awaryjnych. Podświetlenie się pojawiło tylko jest mały problem,bo zapaliła się w zegarach kontrolka kierunkowskazów przyczepy jak włączam światła. Mam oryginalny hak. Jak dotykałem tylko kabelkiem pinu to wszystko było OK, tzn. podświetlenie było a kontrolka nie świeciła się. I jeszcze jedno - do kostki awaryjnych u mnie nie dochodzi kabelek niebiesko-szary. Jest tylko cały niebieski,taki grubszy i właśnie do niego podłączyłem ten niebiesko-szary od ogrzewania tylnej szyby. Jutro spróbuję wpiąć się w ten cieńszy kabelek i zobaczę czy kontrolka będzie się dalej świecić.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy