raf1026
-
Liczba zawartości
90 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O raf1026
- Urodziny 30.12.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pleszew
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
-
Dziękuje za odpowiedz. Pz
-
Witam czy mógłby ktoś podpowiedzieć co oznacza kod FP na naklejce wnęki koła czy jest to rodzaj tapicerki? bo nie mogę nigdzie tego znaleźć
-
Klego Ekwador kupiłeś ten zamek z allegro ? jesli tak to napisz jak sie sprawuje
-
Witam kolego możesz dokładnie opisać jak podpiąłeś sie w obwód zwykłą krańcówką?
-
mogę dodać że u znajomego w polo były te same objawy tj świecące kontrolki od hamulca i abs i przyczyna był luźny kabel idący do puszki akumulatora tylko w passkach nie ma takiego rozwiązania ale może być w innym miejscu
-
AVF turbina brak mocy serwis dobry diagnosta - pomocy
raf1026 odpowiedział Batrek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
http://www.goodhope.pl/, lepszego diagnosty nie ma w okolicy, ma hamownie potężna wiedzę na temat tdi i nie tylko, polecam Go -
Zawieszenie. Mega zagadka ?? Passat B5
raf1026 odpowiedział bart448 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
u mnie profil 65 i też pięść wsadzisz więc chyba masz ok może tył ci usiadł -
sprawdź opony i felgi na początek, jak nie to stawiałbym na tarcze ewentualnie półośki
-
Zawieszenie. Mega zagadka ?? Passat B5
raf1026 odpowiedział bart448 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
no cóż u mnie po wymianie zawieszenia na lmo nadal stukało mniej ale jednak ,więc wymieniłem amorki z przodu pomogło stukało jeszcze mniej ale jednak po wjechaniu w większą dziurę było słychać że coś jeszcze jest luźne i dopiero wymiana blaszek przy szczęce hamulcowej całkowicie wyeliminowała hałasy, powodzenia :-) sprawdź jak będziesz jechał po kocich łbach w ten sposób że naciśnij lekko hamulec i słuchaj czy przestaje hałasować jeśli tak to masz blaszki do wymiany , a jeśli nie to amorki -
AVF - przeładowuje TURBO (17965) - po 2,5 mc od czyszczenia !
raf1026 odpowiedział kema → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
u mnie po czyszczeniu problem tez się pojawił na nowo, z tym ,że po zdjęciu wężyka z gruszki turbina sama pompowała bez pomocy n75, okazało się że łopatki były lekko pokrzywione ale nie pytaj mnie dlaczego bo nikt nie potrafił na to pytanie odpowiedzieć -
nie da się więcej wlać niż ponad max bo wtedy właśnie nadmiar przelewa sie tym spustem od spodu zbiorniczka
-
Delikatne bicie podczas gwałtowniejszego przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu
raf1026 odpowiedział falla_x → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
witam, otóż miałem taki sam problem drżenie auta przy pełnym gazie na 4 ,5 biegu na początku wydawało mi się że to wina opon, ale jednak drżenie nie przestało, u mnie wina leżała w turbinie czyli przechodził mi w tryb awaryjny, czyszczenie turbiny nic nie dało, gdyż okazało się że pokrzywione są łopatki w turbinie, po wymianie łopatek auto przestało przechodzić w tryb awaryjny i drżenie ustało -
Jak długo jeździcie bezawaryjnie po czyszczeniu turbo??
raf1026 odpowiedział Jaszczur → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jakieś 15 tyś. km jak narazie śmiga -
Jakie amortyzatory - firmy, ceny.
raf1026 odpowiedział MrWho → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
http://allegro.pl/item790908791_amortyzator_przod_passat_b5_audi_a4_a6_bilstein.html -
Delikatne bicie podczas gwałtowniejszego przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu
raf1026 odpowiedział falla_x → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
u mnie bilo tylko przy pelnym gazie, im bardziej obciążone auto tym więcej trzęslo