Skocz do zawartości

raf1026

  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O raf1026

  • Urodziny 30.12.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pleszew

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam czy mógłby ktoś podpowiedzieć co oznacza kod FP na naklejce wnęki koła czy jest to rodzaj tapicerki? bo nie mogę nigdzie tego znaleźć
  2. Klego Ekwador kupiłeś ten zamek z allegro ? jesli tak to napisz jak sie sprawuje
  3. Witam kolego możesz dokładnie opisać jak podpiąłeś sie w obwód zwykłą krańcówką?
  4. mogę dodać że u znajomego w polo były te same objawy tj świecące kontrolki od hamulca i abs i przyczyna był luźny kabel idący do puszki akumulatora tylko w passkach nie ma takiego rozwiązania ale może być w innym miejscu
  5. http://www.goodhope.pl/, lepszego diagnosty nie ma w okolicy, ma hamownie potężna wiedzę na temat tdi i nie tylko, polecam Go
  6. u mnie profil 65 i też pięść wsadzisz więc chyba masz ok może tył ci usiadł
  7. sprawdź opony i felgi na początek, jak nie to stawiałbym na tarcze ewentualnie półośki
  8. no cóż u mnie po wymianie zawieszenia na lmo nadal stukało mniej ale jednak ,więc wymieniłem amorki z przodu pomogło stukało jeszcze mniej ale jednak po wjechaniu w większą dziurę było słychać że coś jeszcze jest luźne i dopiero wymiana blaszek przy szczęce hamulcowej całkowicie wyeliminowała hałasy, powodzenia :-) sprawdź jak będziesz jechał po kocich łbach w ten sposób że naciśnij lekko hamulec i słuchaj czy przestaje hałasować jeśli tak to masz blaszki do wymiany , a jeśli nie to amorki
  9. u mnie po czyszczeniu problem tez się pojawił na nowo, z tym ,że po zdjęciu wężyka z gruszki turbina sama pompowała bez pomocy n75, okazało się że łopatki były lekko pokrzywione ale nie pytaj mnie dlaczego bo nikt nie potrafił na to pytanie odpowiedzieć
  10. nie da się więcej wlać niż ponad max bo wtedy właśnie nadmiar przelewa sie tym spustem od spodu zbiorniczka
  11. witam, otóż miałem taki sam problem drżenie auta przy pełnym gazie na 4 ,5 biegu na początku wydawało mi się że to wina opon, ale jednak drżenie nie przestało, u mnie wina leżała w turbinie czyli przechodził mi w tryb awaryjny, czyszczenie turbiny nic nie dało, gdyż okazało się że pokrzywione są łopatki w turbinie, po wymianie łopatek auto przestało przechodzić w tryb awaryjny i drżenie ustało
  12. http://allegro.pl/item790908791_amortyzator_przod_passat_b5_audi_a4_a6_bilstein.html
  13. u mnie bilo tylko przy pelnym gazie, im bardziej obciążone auto tym więcej trzęslo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności