JaLe Zgłoś #61 Napisano 24 Maja 2010 ja po 3 tygodniach od pierwszego zauważonego wycieku (też nie mogłem na początku zlokalizować) musiałem praktycznie codziennie rano uzupełniałem połowę zbiorniczka płynem. W sumie na jakieś 6000km wlałem 11l płynu ale przynajmniej widziałem już <> gdzie cieknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaho800 Zgłoś #62 Napisano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Witam umnie jest tak że podczas dynamicznej jazdy po około 10 kilometrach ubywa 1.5 litra płynu ze zbiorniczka i z tamtąd ucieka bo założyłem wężyk od dołu z tego zbiorniczka do butelki która się napełniła.Oleju nie przybywa na bagnecie ,w zbiorniczku plam oleju niema jest tylko jakiś nalot na śćiankach.Teraz mam pytanie czy te objawy są na 100 % winą uszczelki pod głowicą czy cośik innego jeszcze ? Edytowane 8 Czerwca 2010 przez adaho800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vedamgo Zgłoś #63 Napisano 8 Czerwca 2010 Zrobilem dokladnie to samo co ty i dzieki temu zaoszczedzilem troche zlociszy na plynie. U mnie problem zostal calkowicie wyeliminowany poprzez wymiane uszczelki pod glowica. Poczatkowo nie bylo widac wady ale po dluzszych ogledzinach ukazalo sie malutkie rozwarstwienie uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #64 Napisano 8 Czerwca 2010 jak wali plyn w wydech to raczej uszczelka ,mialem to samo w AVF , po przejechaniu do 10 kilosow zbiorniczek robil sie pusty , sprawdz czy weze robia sie bardzo twarde . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaho800 Zgłoś #65 Napisano 8 Czerwca 2010 Mam chyba przyczyne swojego problemu który sie jutro okaze na ile miałem racji, mianowicie problem tkwi w walniętym termostacie .Górny przewód gumowy gorący a dolny zimny .Obym miał racje co do niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #66 Napisano 8 Czerwca 2010 Mam chyba przyczyne swojego problemu który sie jutro okaze na ile miałem racji, mianowicie problem tkwi w walniętym termostacie .Górny przewód gumowy gorący a dolny zimny .Obym miał racje co do niego. Wszystko z tego opisu wskazuje na to nie masz obiegu w ukladzie bo termo sie nie otwiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaho800 Zgłoś #67 Napisano 9 Czerwca 2010 No i lipa kilka godzin walki i musze sie poddać.Wymieniony termostat, korek od zbiorniczka a on i tak sobie wywala ten płyn przez upust ze zbiorniczka. To już chyba jednak ta nieszczęsna uszczelka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #68 Napisano 9 Czerwca 2010 witam. ja moze troszke od tematu ale dzis na wężu od G12 zobaczylem plamy zeschnietego plynu.... http://img715.imageshack.us/img715/3450/ab80d94d2df063cb.jpg sa dziurki w wezu - jak nazywa sie ten waz i gdzie moge go kupic tanio?? najlepiej na allegro jesli ktos podalby linka:) czy mozna jezdzic jeszcze z takim wezem?? czy moge go zalatac czyms?? dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #69 Napisano 9 Czerwca 2010 zobacz na allegro u sprzedawcy rafcio206, moze znajdziesz to czego szukasz, ma wiele dobrych i tanich czesci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #70 Napisano 11 Czerwca 2010 kolega z Allegro nie sprzedaje wezy akurat... pytanie : czym mozna zalatac te 2 male dziurki na gumowym wezu ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cbartek Zgłoś #71 Napisano 2 Lipca 2010 nie ma siebie co oszukiwac. Tez tak robikem ewidentnie uszczelka pod glowica. nie pomoge inne roboty: wymiana pompy wody , termostat, czyszczenie chlodnicy. od razy zrob uszczellke bo inazej bedziesz cierpiaol jak ja 2 x robocizna pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #72 Napisano 3 Lipca 2010 Z doświadczen wiem, ze jezeli juz jest wywalona uszczelka w zbiorniczku robi sie syf ze wzgledu na olej dostajacy sie do obiegu cieczy chlodzacej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d3f3nd3r Zgłoś #73 Napisano 3 Lipca 2010 NIe koniecznie musi być syf w zbiorniczku. Jeżeli "pójdzie" olej do płynu to tak a jak pójdzie płyn do oleju to w silniku masło. Raz mi wcinało płyn - szedł na cylindry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariomarlon Zgłoś #74 Napisano 2 Października 2010 Witam Wszelkich objawów wycieków brak , ubytek płynu przez zbiorniczek żadnego masła w oleju czy bulgotania... Właśnie wymieniłem uszczelkę .... I to było niestety to....:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #75 Napisano 2 Października 2010 Wszelkich objawów wycieków brak , ubytek płynu przez zbiorniczekżadnego masła w oleju czy bulgotania... Właśnie wymieniłem uszczelkę .... A inny kolor spalin i gryzacy dym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jupi1 Zgłoś #76 Napisano 6 Października 2010 U mnie tez byl wyciek i okazalo sie ze to jakis trojnik przy maglownicy... mechanik wymienil na plastikowy ale kazal szukac aluminiowego... musze podjechac do serwisu, podobno w ktoryms roku byla akcja serwisowa i teraz w serwisowce juz sa trojniki alu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vibzol Zgłoś #77 Napisano 11 Października 2010 Witam. U mnie ubytek płynu spowodowany był walniętym wężykiem między pompą a trójnikiem. Wymieniony na nowy (z wielkim bólem, bo nie bardzo jest miejsce na rękę), nowy płyn wlany, poziom się ustabilizował, a temperatura rośnie bardzo szybko. Czyżby termostat do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #78 Napisano 22 Października 2010 (edytowane) czy ktos wie czy to sie wymeinia czy oring w kruccu sie wymienia ??? bo u mnie z tego pokapuje i delikatnie ubywa plynu link do zobaczenia http://img841.imageshack.us/img841/9463/kruciec.png Edytowane 22 Października 2010 przez marko002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #79 Napisano 22 Października 2010 kapie z tego plastikowego krucca - Dzisiaj, 14:50 czy ktos wie czy to sie wymeinia czy oring w kruccu sie wymienia ??? bo u mnie z tego pokapuje i delikatnie ubywa plynu link do zobaczenia http://img841.imageshack.us/img841/9463/kruciec.png MOC DRZEMIE W TDI nie otwiera mi tego linku, ale jak to ten, w zbiorniczku wyruwnawczym ,to tak objawiała mi sie głowica ,no i po zrobieniu głowicy nie kapie ,ale to tylko moje zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #80 Napisano 22 Października 2010 Mi również nie otwiera tego linku [http://img841.imageshack.us/img841/9463/kruciec.png],ale jeśli to ten króciec który wchodzi w blok silnika z tyłu to da się tam wymienić oring. Ja u siebie zmieniałem niedawno i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach