Skocz do zawartości

vedamgo

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vedamgo

  • Urodziny 28.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brno

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzieki za pomoc. Moge jeszcze prosic od kogos numery z ETKI odnosnie mechanizmu wycieraczek i ramion? Passat B5 2002 po liftingu. 131 KM, Variant, TDI.
  2. Czyli dobrze robilem, niestety sroba nie wytrzymala... naciales frez na calej szerokosci otworu czy tyle do poki opor stal sie zbyt duzy? Jak dalem z wyczuciem to niestety wycieraczka byla zle ulozona wzgledem szyby, odstawala. Jak to bylo u ciebie?
  3. Tu nie chodzi o zamiennik czy oryginal. Problem mam z samym montazem jako ze nie znalazlem ramienia z wycietym juz frezem. Na necie wszystkie sa z gladkim otworem. Jak ktos to wymienial to spewnoscia wie czy frez byl juz na nowej czesci czy nie. Jezeli nie byl to jak poszedl montaz. Jezeli frez byl to gdzie zamowil.
  4. Nowy mechanizm zamawiam, znalazlem za 37 PLN. http://www.ve-ga.pl/product-pol-3479-VW-Passat-B5-96-05-mechanizm-wycieraczek.html Pytalem sie ich rowniez o to ramie i to jest odpowiedz: Takie ramie montowalem gdy zerwalem srube: http://www.ve-ga.pl/product-pol-4327-VW-Passat-B5-96-05-ramie-wycieraczki-przedniej-lewe.html W necie nie znalazlem z wyfrezowanym otworem. Wlasnie podczas przykrecania z czuciem pioro wycieraczki odstawalo od szyby na okolo 5mm i ramie zachaczalo o maske gdy ta sie otwierala. Lakieru juz tam nie mam...
  5. Witam, musialem kupic nowe ramie do wycieraczki, strona kierowcy (3B1 955 409). Okazalo sie otwor mocujacy do mechanizmu nie jest wyfrezowany. Zaczalem przykrecac, frez zaczal sie odbijac, kiedy opor byl juz duzy, pioro wycieraczki odstawalo od szyby na ~5mm. Za duzo. No to dokrecam dalej.... zerwalem srobe. Teraz zamawiam caly mechanizm. Pytanie. Jak to ramie zamontowac zeby nie powtorzyc tego samego bledu? Jest jakis sposob zeby to przygotowac wczesniej?
  6. Nie chce robic offtopu ale turbina nie pada przy takim przebiegu. Nie mowie o przypadkach kiedy jest maltretowana. O auto dbam, pilnuje wymiany plynow itp. Uszczelka jest to wada o ktorej wiedzialem, tak ten silnik ma. Ale zeby to wszystko w okresie 2-3 lat... Mase kasy poszlo w krotkim czasie i dalej jezdze 'traktorem' bo niewielka gorka i max 40km/h.
  7. No to po kolei. 1. Wymiana uszczelki pod glowica. Zanim mialem czas oddac auto do naprawy jezdzilem z wiecznie ubywajacym plynem 3 miesiace. Co 100 km dolewka 1-2 l. Pozniej zrobilismy patent i do odpowietrzenia ze zbiorniczka wyrownawczego podlaczylismy gumowy przewod i podpielismy do plastikowwej butelki. Byla to zima i nie chcialem dolewac co rusz wody ani wydawac masy kasy na odpowiedni plyn. 2. Wymiana sprzegla, na szczescie bez dwumasy. Okazalo sie ze strzelil lacznik pomiedzy pompkami (jedna jest przy pedale sprzega, druga przy skrzyni biegow jak dobrze kojaze). Jadac z synkiem do zlobka na zakrecie zrobilem redukcje z 3 na 2 bieg. Autem rzucilo i silnik zgasl. Odrazu odpalilem ale juz nie moglem biegow wrzucic. Na szczescie bylo miejsce zeby zjechac z drogi. Jedynka i wsteczny padly. Na sile dalo rade jeszcze dwojke wrzucic wiec udalo sie dojechac do zlobka. Czekala mnie jescze trasa 400km do mechanika wiec byla to batalia z drazkiem zmieny biegow. 3. Turbina. Nagle zaczelo brakowac mocy po przekroczeniu 120 km/h albo 2.5tys obrotow. Oczywiste kierowniczki sie zapiekly. Turbo wyczyszczone i jak zapewnil mechanik bebechy byly w idealnym stanie wiec to nie jego koniec. Przejechane 2000 km i znowu brak mocy. Objawy tym razem inne. Mocy brakuje juz od poczatku. Przeplywka wydaje sie dzialac, moc czasem wskakuje. Po odpieciu wtyczki padaka. Czujnik cisnienia co idzie to turbiny tez ok, zalozylismy 2 inne, rowniez z samochodu gdzie nie bylo problemu z moca (te same numery czesci). Kable cisnieniowe ok... Narazie tak jezdze, auto bede musial oddac na tydz do mechanika a potrzebuje go wiec musze troche poplanowac zanim sie go pozbede. Jak znowu turbina to nie wiem co robic. Puki co to ciagle cos pada w nim i mase kasy zabiera. Mam go 3 lata, przebieg teraz kolo 230tys. Puki co jestem zawiedziony.
  8. Przydaloby sie jakies info. Termin (2-3 tyg) prawie minal.
  9. 1. maciek.wroc 4 szt. Zapłacone 2. D1MAE 1 szt. Zapłacone 3. piterrr20 2 szt. 4. Yul 2 szt. Zapłacone 5. kamil2021 1 szt. zaplacone 6. witusb24 2 szt. 7. Blody 2 szt. Zapłacone 8. oli2008 2 szt. Zapłacone 9. Radoslavm 1 szt. Zapłacone 10. Taperson 1szt zapłacone 11. kamchem 3szt zapłacone 12. Dawido89 1szt 13. skcrack 4szt. Zapłacone 14. eximus 2 szt. Zapłacone 15. bartas204 1szt 16. Wolu 1szt zapłacone 17.TomexT1 1 szt. Zapłacone 18 kobylak2206 1szt. zapłacone 19. kkynekk 2 szt. zapłacone 20. eizo_86 1 szt. zapłacone 21. vedamgo 1szt. Kasa poszla z mBanku to moze do jutra dojdzie.
  10. Potwierdzam, uszczelka pod glowica jest tu winna. Mialem to samo, objawy podobne; zadnych wskazan na uszczelke jak siwy dym z rury, spaliny w zbiorniczku wyrownawczym czy maslo pod korkiem wlewu oleju. Juz 4 miesiace po wymianie i poziom plynu utrzymany a bralo mi 3 litry na 100km
  11. Witam, potrzebuje nowy przekaznik kierunkowskazow do auta jak w podpisie. Znalazlem numer 3B0953235B na obudowie tego przekaznika ale w necie widze takze takie same z numererm 3B0953235D. Jest jakas roznica miedzy nimi, czy moge smialo taki brac?
  12. Zrobilem dokladnie to samo co ty i dzieki temu zaoszczedzilem troche zlociszy na plynie. U mnie problem zostal calkowicie wyeliminowany poprzez wymiane uszczelki pod glowica. Poczatkowo nie bylo widac wady ale po dluzszych ogledzinach ukazalo sie malutkie rozwarstwienie uszczelki.
  13. Kupilem siatke z hakami co drugie oczko wiec mozna fajnie dostosowac do samochodowych zaczepow. Zalozylem ja na szerokosci tyniej kanapy przymocowujac do dolnych zaczpow i od gory do luk gdzie mocuje sie rolete (kombi), nawet pasuje. Tam mam wszelkie plyny, gabki, szczotki. Nie zabiera duzo miejsca w bagazniku wiec ok ale nie nadaje sie na zakupy, przynajmniej nie za wygodnie jest. Puki co wolno w zakrety wchodze jak wracam z marketu
  14. Na dzien dzisiejszy przejechane 860 a komputer pokazuje jeszcze 160. Tankowane z odpowietrzeniem - Orlen w Siewierzu. Trasa mieszana, mozna powiedziec ze pol baku na trasie, pol miasto i okolice.
  15. Wiem co jest zalecane przez Volkswagena ale a zdrugiej strony rozmawialem z moim mechanikiem i kazdy plyn do chlodnic aluminiowych bedzie dobry. Problemy moje zaczely sie jak jeszcze mialem G12 zalane po poprzednim wlascicielu wiec to nie sprawka plynu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności