d3f3nd3r
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O d3f3nd3r
- Urodziny 01.01.1970
Informacje osobiste
-
Imię
d3f3nd3r
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Małopolska
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
-
Rok produkcji
2011
-
d3f3nd3r obserwuje zawartość → [Instrukcja] – Zamiana licznika B6 na CC (białe podświetlenie zegarów, biały FIS)
-
Dzień dobry, mam u siebie taki licznik: Address 17: Instruments Control Module Part Number: 3AA 920 870 A Component and/or Version: KOMBI H20 0420 Software Coding: 161D00 Work Shop Code: WSC 05314 VCID: 306E285C6B2352C63A-8064 Advanced Identification/FAZIT Serial number: 00000000000000 Identification: VD1-048 Date: 07.12.10 Manufacturer number: 2739 Test stand number: 2076 Flash Status Programming Attempts(application): 0/0/4 Successful Attempts(application): 0/0/0 Programming Status: 00000000 Software BAP: 01.04.01 OSEK-OS: 03.14.00 HiSpd Net: 01.12.01 Misc. Hardware number: 3AA 920 870 A Workshop System Name: J285 Equipment/PR Code: 2D2D2D2D2D2D2D2D Dataset Number: ----------- Dataset Version: ---- End of Line Equipment Level: ------------------ ASAM Dataset: EV_Komib_UDS_VDD_RM09 ASAM Dataset Revision: A04089 czy aby podnieść wersję do C (język polski) tylko ODIS czy da się radę podnieść na stole? (rozumiem że sam wsad eeprom programatorem nie da rady)
-
Czy montował to ktoś w kombi? Chodzi mi o miejsce w zderzaku czy nie natrafię na belkę bez wyciągania zderzaka
-
Jak dokodowywałem nowe kluczyki u mnie i VAGiem wykasowałem kluczyki (kanał 21 ustawiłem 0) sprawdzająć auto nie odpalało - trzymał immobilajzer. Musiałem jechać gdzieś jak wróciłem po ok 30 minutach i włożyłem kluczyk auto zagadało. Sprawdziwszy VAGiem na 21 była spowrotem ustawiona liczba 3 kluczyków. Widocznie musi być jeszcze jakiś układ pamięci na wypadek utraty pamięci o wprowadzonych kluczykach.
-
wskaźniki paliwa i temperatury przestały działać
d3f3nd3r odpowiedział automobilklub → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja się podepnę. Zaczynając od początku wszystko było OK. Zostało przerobione radio aby działało niezależnie od zapłonu (na radio do przewodu żółtego i czerwonego podłączony został czerwony kabelek ze stałym plusem) Następnie auto stało z 2 godziny z włączonym zapłonem - był podłączony vag wszystko było ok tylko nie dało się połączyć z modułem komfortu. Po odpaleniu samochodu z nawiewów poszedł dym i typowy swąd palącej się instalacji elektrycznej. Radio przestało działać po wyciągnięciu jego okazało ukazał się widok spalonych kabli. Na liczniku nie są pokazywane wartości paliwa oraz temperatury silnika. VAG pokazał uszkodzenie czujnika paliwa czujnika temperatury silnika oraz temperatury zewnętrznej (test wskaźników pokazuje że licznik nie jest uszkodzony) Klimatronik miga i wyskakują błędy 4F9 i 513. Dodatkowo jak samochód schodzi z obrotów po przegazowaniu przy załączonym climatroniku słychać takie jakby zacieranie się jakiejś rolki. Jak climatronik jest na OFF nie występuje ten dźwięk zacierania. Czy potrafi ktoś powiedzieć co się stało? Widzę że kilka osób miało ten sam problem może rozwiązał sprawę? Acha żaden bezpiecznik się nie przepalił. -
Raczej dziwny zbieg okoliczności że zatrzeło "samo" trzeć zaraz po wymianie. Jak dla mnie to wina mechanika.
-
NIe koniecznie musi być syf w zbiorniczku. Jeżeli "pójdzie" olej do płynu to tak a jak pójdzie płyn do oleju to w silniku masło. Raz mi wcinało płyn - szedł na cylindry