Skocz do zawartości

adaho800

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adaho800

  • Urodziny 24.12.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łódzkie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. No i jak tam kolego z tymi świecami tobie poszło bo ja mam taki sam problem.O co chodzi z tym czujnikiem i o który chodzi bo temp. mi pokazuje wszystko ,przekaźnik pyknie niby po grzaniu świecy a tu lipa ?
  2. Podjechać sobie pod sklep motoryzacyjny i sprawdzą na miejscu miernikiem w jakim stanie masz płyn
  3. U mnie czasami sie tak stanie gdy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie do końca odbije sama stacyjka,wtedy musze rozruszać ją samym kluczykiem i jest wtedy gitara
  4. Ja miałem to samo że włączała się klima przy panelu z zielonym podświetleniem.Teraz sobie zmieniłem na niebieskie i tego problemu nie mam. Spróbuj może przy wyłączonym zapłonie wcisnąć jednoczesnie przycisk wewnętrzego nawiewu i econ, włącz zapłon i przytrzymaj ze 3 sekundy i wtedy może wywali jakieś błędy które sobie spiszesz i ustalisz.
  5. Siedze sobie w Leźnicy Wielkiej i tak sobie od 05.05.1995
  6. Jak by co to do łącze do stolika ,chyba miejsce sie znajdzie ?
  7. U mnie wymiana turbo od 130 , końcówki wtrysków na 216 i oddanie jeszcze dziś Paszczaka na nowy lakierek.
  8. ja miałem takie same objawy jak u Ciebie.Tylko jak mu dałem w kość to mi wywalał płyn ze zbiorniczka ,skończyły sie pomysły i wymiana uszczelki rozwiązała ten problem
  9. a soorki tak sobie czytałem tego posta i się przypomniało więc też i się napisało. A tak to dzięki
  10. a umnie jest tak że jak chodzi wiatrak z klimy to w środku cały czas są delikatne iskry, niewiem czy tam są jakieś szczotki czy jak a może tak ma być ?
  11. a tak zapytam przy okazji jest jakaś różnica w turbince avf od awx ?
  12. U mnie wyciek płynu przez zbiorniczek i bulgotanie to przeszłość po wymianie uszczelki .
  13. Odebrałem samochód od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą,umyty cały i wyczyszczony środek.
  14. Przed oddaniem samochodu myślałem że walnął mi termostat bo dolny przewód był zimny wymieniłem na nowy ale to samo,zmieniłem korki od zbiorniczka to samo.Przy okazji sprawdzone były wtryski na rozpylanie .Teraz co mam zrobione to głowica splanowana i sprawdzona na szczelność,nowe uszczelniacze zaworowe, dwa gniazda zaworowe zrobione.Założona nowa metalowa uszczelka pod głowice,nowe szpilki i dodatkowe uszczelki pod podzespoły gdzie były wymagane przy montowaniu,płyn chłodniczy.Teraz mam prawie po 30 atmosfer na każdym garku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności