roofy_1
-
Liczba zawartości
51 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O roofy_1
- Urodziny 20.07.1980
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdańsk
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
roofy_1 obserwuje zawartość → Gniazdo OBD-II a obsługa standardu, duże ciśnienie w układzie chłodzenia, twarde węże... zbyt?? i oraz 7 innych
-
duże ciśnienie w układzie chłodzenia
roofy_1 odpowiedział lesław → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witaj!! Zdaje mi się i z opisu wynika, że masz to samo co ja Poczytaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=85490 Pozdr, -
Dzięki serdeczne wszystkim za odpowiedź W końcu węże nie dawały mi spokoju i udałem się do mechanika... no niby specjalista I on na zbiorniczek płynu wyrównawczego założył taki korek z dwoma pojemniczkami wypełnionymi płynem. Po pewnym czasie pracy silnika kolor tego płynu zmienił się no i niestety diagnoza niepomyślna pojawiają się spaliny w płynie. Tak więc odstawiłem już mojego paska do mechanika Słyszałem też opinie i tego się bardziej obawiam, że to nie musi być uszczelka ale i sama głowica walnięta (podobno pękają w tych silnikach w gniazdach zaworowych) ale się okaże to dopiero po jej zdjęciu:( Pozdrawiam,
-
ok tez tak można Tylko pytanie moje jest takie jak wysokie powinno być to ciśnienie? jak porównywałem węże z innego paska z tym samym silnikiem to były znacznie mniej twarde i nie napuchnięte
-
wiesz nie wiem i ciężko mi to sprawdzić bo do termostatu kiepski dostęp jest
-
z tego co wiem to układ ten jest samoodpowietrzajacy i raczej nie mam nigdzie powietrza a nagrzewnica nawet nieźle grzeje
-
Witam, Drodzy forumowicze od jakiegoś czasu trudno mi dokładnie określić od kiedy mam problem z układem chłodzenia w moim pasku. Na początku problem polegał na tym, że wyrzucało mi wodę ze zbiorniczka; trochę samochód się podgrzewał powyżej 90 oC i buch wody nie ma. Wymieniłem korek i termostat i niby jest ok temperaturę trzyma w okolicy 90 (jak jadę na trasie równo to trochę spada w mieście trochę ponad wzrasta). Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że mam bardzo twarde i trochę spuchnięte węże od chłodnicy. I teraz wszystim od razu odpowiadającym, że to uszczelka pod głowicą podpowiadam, że nie mam typowych objawów uszkodzenia uszczelki (brak mazi pod korkiem, olej w normalnym kolorze, nie czuć spalin ani za mocno nie bąbelkuje ze zbiorniczka) Poza tym nawet jak po nocy odkręcam korek to mi syczy - trzyma ciśnienie. Wszystko co mogłem to powymieniałem i teraz nie mam już pomysłu Liczę na pomoc i sugestie
-
Chłopie, toć masz tam na ramieniu wycieraczki nakrętkę bodajże na 13 kluczyk i odkręcasz ją; wtedy możesz regulować wycieraczką no ale od używania oczy i mózgu to Ciebie nie zwalnia Pozdr
-
u mnie ze spalaniem był tak generalnie od momentu jak dokonałem zakupu (czyli ok 1 rok temu) spalanie wynosiło ok 4,0 l/100 km według MFA srednia prędkość ok 75 km/h też według MFA (co tydzień robiłem taka trasę Gdańsk Toruń); ostatnio jednak ponieważ mam problemy z silnikiem i na jednym z cylindrów mam słabsze sprężanie pali mi nawet litr więcej
-
przednia poduszka pod silnikiem silnik 1Z
roofy_1 odpowiedział Krynio → na temat → Silnik, skrzynia biegów
witaj!!! no na pewno jest zerwana jeśli podnosi się cała do góry tzn że mocowanie od spodu siadło; poducha do wymiany; sprawdź stan pozostałych (szczególnie tej od strony skrzynii) i od razu też wymieniaj Pozdr -
no to rzeczywiście pompa wody do wymiany jak piszczy to się zatarła w środku jest takie ceramiczne łożysko i nie nadaje się do regeneracji; jak będziesz wymieniał pompę to zastanów się może od razu nad wymianą rozrządu (generalnie jest tak że przy wymianę rozrządu zaleca się wymianę pompy wody)
-
no Kolego to pompa do regeneracji: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1560 a jak z płynem poziom ok?
-
no napinacz słuchaj jak masz alternator to obok niego najprościej rzecz biorąc jest taki "pałąk" a na nim kółeczko zobacz gdzie się zaczyna ten "pałąk" jest przymocowany pod alternatorem i teraz psiknij od strony rozrządu i pompy paliwa do środka jakimś środkiem smarującym i pozwól żeby to chwilkę popracowało; tam są takie aluminiowe panewki cierne które mogą powodować piszczenie ewentualnie docelowo jakbyś rozbierał kiedyś alternator to od razu rozbierz to też i wyczyść pozdr,
-
witaj!! nie wykluczone że to łożyska ale może być również napinacz paska ten właśnie obok alternatora on osadzony jest na panewkach ciernych i jak tak zbierze się brud to też może przycierać i piszczeć; spróbuj najpierw psiknąć wdekiem w miejsca gdzie osadzony jest napinacz; Pozdr,
-
1.6 td SB probelm;/ czy to turbosprezarka?? dziwne objawy
roofy_1 odpowiedział Jaro882 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
no tak masz rację -
1.6 td SB probelm;/ czy to turbosprezarka?? dziwne objawy
roofy_1 odpowiedział Jaro882 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
witaj!!! mi to wygląda na padniętą przepływkę ale głowy nie daję sprawdź na forum jak to ew. zdjagnozować Pozdr,