arsen Zgłoś #541 Napisano 4 Listopada 2013 Paliwa lotniczego dokładnie tak, stare beczki mogły na tym jeździć bez rozrabiania ponoć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #542 Napisano 4 Listopada 2013 stare beczki mogły na tym jeździć bez rozrabiania ponoć Wszystkie klekoty na pompie nadal jeżdżą tylko miksolu się dolewa bo Jet'a za sucha jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeslaw555 Zgłoś #543 Napisano 3 Grudnia 2013 mam ochotę zalać Ceramizer do paliwa lepiej tego nie rób, ja stosowałem w poprzednich autach , działa na początku tak jak opisują , po jakimś czasie jest gorzej niż było, nie mogę polecić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeslaw555 Zgłoś #544 Napisano 3 Grudnia 2013 zalewałem do oleju i do skrzyń biegów. Działanie Ceramizera faktycznie jest tak jak opisuję na swojej stronie jednak nie działa tak długo jak to opisują . Robię rocznie ok 90 tys.km więc szybko to wychodzi w moim przypadku. Pogorszenie od stanu początkowego pojawiało się po ok 15-20 tys.km, mogę się mylić co do km. było to dawno jak zastosowałem. Mimo że nie mam obiekcji przed stosowanie różnych preparatów nie zdecydowałem się na to http://www.modifikator.pl/home-modyfikator-plus-ochrona-samochodu-silnika-modifikator ponoć jest dużo lepsze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teodor230 Zgłoś #545 Napisano 5 Grudnia 2013 Ostatnio zauważyłem w moim Passacie 1.9 TDI AFN 110km, że gdy dodaje gazu na 4 lub 5 biegu wpada w dziwne drgania i po chwili to ustaje , pomijając fakt że mam tz" notlauf" to samochód kopci na lekko niebieski dymek . Jutro albo w sobotę sprawdzę czy któryś z wtrysków nie leje. Teraz moje pytanie czy jest sens zastosowania tego środka( załóżmy o STP ) i czy będzie to bezpieczne dla mojego " leciwego auta " ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeslaw555 Zgłoś #546 Napisano 5 Grudnia 2013 który byś z tych środków użył to nie zaszkodzi, czy pomoże zależy co jest powodem takiego zachowania Twojego auta i jaki środek wybierzesz , jeżeli nie jest to jakieś mechaniczne uszkodzenie bo w tym przypadku żaden środek nie pomoże Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sous Zgłoś #547 Napisano 6 Grudnia 2013 Tak jak przedmówca, jeśli jest jakiś mechaniczny problem to te środki nic nie pomogą. A jeśli już coś będziesz kupował to liqui moly. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeslaw555 Zgłoś #548 Napisano 6 Grudnia 2013 Jak nic nie pomoże to po co kupować? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #549 Napisano 7 Grudnia 2013 żeby nie wydać na wódke i lepiej się poczuć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #550 Napisano 7 Grudnia 2013 Sie ma wszystkim Troche zapomniałem o tym temacie a widzę ze tu rożne opinie krążą wiec opisze jak narazie moje wrażenia po chemi do mojego paska Dodałem ceramizer do wspomagania i do silnika i odrazu powiem iż to była próbka reklamowa gratis i nic mnie to nie kosztowało dlatego zaryzykowałem Przejechałem dopiero ok 700 km wiec pełen proces jeszcze nie jest gotowy ale pierwsze uwagi sa takie ze silnik pracuje ciszej i bardziej miękko i rano po nocy przez pierwsze 2 sek po odpaleniu silnik pracuje tak jakby miał smarowanie odrazu a wspomaganie na max skrecie przestało popiskiwać i kiera jakby lżej sie kręci Chemia do silnika była wlana następnego dnia po zmianie oliwki a juz któryś raz zalewam Mobil ESP full syntetyk Jako iż jestem inż. politechniki i rożne doświadczenia i badania nie sa mi obce i po rożnych rozmowach ze znajomymi i wlasnie dostępu do darmowej próbki zdecydowałem se na Ceramizer nawet jak nie bedzie zbyt bardzo trwały to wiem iż napewno nie zaszkodzi a następnym chemicznym super środkiem jak co to bedzie Oil Time bo dotarłem do takich doświadczeń które potwierdzają jego działanie w 100% A co do ceramizera do paliwa to tylko 20 zeta i jego działanie napewno nie bedzie gorsze ja STP Dodam tez iz osobiście bardzo lubię i chwale Polska myśl techniczna bo nie jest ona wcale gorsza jak zachodnia kwestia promowania i tego iz prawie zawsze musi konkurować z dużymi koncernami a ostateczne wyniki pracy wcale nie sa gorsze A na koniec dodam ze tyle ile użytkowników tyle opini a najlepiej o wszystkim przekonać sie i dojść samemu Ja narazie na ceramizer złego slowa nie powiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #551 Napisano 7 Grudnia 2013 Ktos stosowal srodki Pro-Tec w silnikach CR? W jaki sposob aplikowaliscie? Do baku, do filtra czy tez specjalnym urzadzeniem do tego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeslaw555 Zgłoś #552 Napisano 9 Grudnia 2013 (edytowane) jak stosować to wszystko zależy w jakim stanie masz układ, jak nic się nie dzieje lub masz jakieś tylko pierwsze niepokojące objawy to wlewać do baku. Nie znam tych środków, nie natrafiłem też na karty charakterystyki dla poszczególnych środków, może źle szukałem, Edytowane 13 Stycznia 2014 przez czeslaw555 korekta tekstu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareklazar1 Zgłoś #553 Napisano 9 Grudnia 2013 Dziś zatankowałem do pełna SHELL VPOWER NITRO+ i wlałem STP injector cleaner. Przejechałem 100 km i różnicy narazie nie widać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeslaw555 Zgłoś #554 Napisano 9 Grudnia 2013 Trzeba było zalać L.M., Forte lub jakiś inny lepszy specyfik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareklazar1 Zgłoś #555 Napisano 9 Grudnia 2013 A czym rożni sie Forte od STP ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeslaw555 Zgłoś #556 Napisano 10 Grudnia 2013 skutecznością działania i utrzymaniem efektu po czyszczeniu. Forte np. stosuje się co 12-15 tys.km, STP zalecają co (chyba) 4500km. Stosowałem kiedyś STP i efekt lepszej pracy silnika, poprawa dynamik, zanikał szybko. Dłuższy efekt dawało u mnie stosowanie Xeramic Extra Cleaner Diesla http://www.autochemia24.pl/product-pol-206-Xeramic-Extra-Cleaner-Diesla-preparat-do-czyszczenia-wtryskiwaczy-diesla.html nic jednak nie przebija (jak na razie) Forte czy Liqui Molly,oba mają praktycznie takie same działanie (pisałem też o tym) choć L.M. ma ciut słabsze właściwości smarne. Jak już wspominałem wcześniej Forte jest stosowane w serwisach np. Forda, Audi, VW, Mazdy, Toyoty, Renault, Jaguara, Land Rovera, Volvo. Nie kupisz Forte jak STP w markecie czy na stacji paliw. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
valdemar Zgłoś #557 Napisano 12 Grudnia 2013 wystarczy lać "czarny" ON i nie potrzeba żadnych ulepszaczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #558 Napisano 13 Grudnia 2013 valdemar a można jaśniej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #559 Napisano 15 Grudnia 2013 zwykły olej napędowy, nie premium Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #560 Napisano 20 Grudnia 2013 Hehe a mój zawsze ma kolor błękitny:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach