Skocz do zawartości
Charakterek

Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy

Rekomendowane odpowiedzi

Paliwa lotniczego

dokładnie tak, stare beczki mogły na tym jeździć bez rozrabiania ponoć :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stare beczki mogły na tym jeździć bez rozrabiania ponoć

 

Wszystkie klekoty na pompie nadal jeżdżą ;) tylko miksolu się dolewa bo Jet'a za sucha jest ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam ochotę zalać Ceramizer do paliwa
lepiej tego nie rób, ja stosowałem w poprzednich autach , działa na początku tak jak opisują , po jakimś czasie jest gorzej niż było, nie mogę polecić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalewałem do oleju i do skrzyń biegów. Działanie Ceramizera faktycznie jest tak jak opisuję na swojej stronie jednak nie działa tak długo jak to opisują . Robię rocznie ok 90 tys.km więc szybko to wychodzi w moim przypadku. Pogorszenie od stanu początkowego pojawiało się po ok 15-20 tys.km, mogę się mylić co do km. było to dawno jak zastosowałem. Mimo że nie mam obiekcji przed stosowanie różnych preparatów nie zdecydowałem się na to http://www.modifikator.pl/home-modyfikator-plus-ochrona-samochodu-silnika-modifikator ponoć jest dużo lepsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zauważyłem w moim Passacie 1.9 TDI AFN 110km, że gdy dodaje gazu na 4 lub 5 biegu wpada w dziwne drgania i po chwili to ustaje , pomijając fakt że mam tz" notlauf" to samochód kopci na lekko niebieski dymek . Jutro albo w sobotę sprawdzę czy któryś z wtrysków nie leje. Teraz moje pytanie czy jest sens zastosowania tego środka( załóżmy o STP ) i czy będzie to bezpieczne dla mojego " leciwego auta " ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

który byś z tych środków użył to nie zaszkodzi, czy pomoże zależy co jest powodem takiego zachowania Twojego auta i jaki środek wybierzesz , jeżeli nie jest to jakieś mechaniczne uszkodzenie bo w tym przypadku żaden środek nie pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przedmówca, jeśli jest jakiś mechaniczny problem to te środki nic nie pomogą. A jeśli już coś będziesz kupował to liqui moly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nic nie pomoże to po co kupować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby nie wydać na wódke i lepiej się poczuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sie ma wszystkim

Troche zapomniałem o tym temacie a widzę ze tu rożne opinie krążą wiec opisze jak narazie moje wrażenia po chemi do mojego paska

Dodałem ceramizer do wspomagania i do silnika i odrazu powiem iż to była próbka reklamowa gratis i nic mnie to nie kosztowało dlatego zaryzykowałem

Przejechałem dopiero ok 700 km wiec pełen proces jeszcze nie jest gotowy ale pierwsze uwagi sa takie ze silnik pracuje ciszej i bardziej miękko i rano po nocy przez pierwsze 2 sek po odpaleniu silnik pracuje tak jakby miał smarowanie odrazu a wspomaganie na max skrecie przestało popiskiwać i kiera jakby lżej sie kręci

Chemia do silnika była wlana następnego dnia po zmianie oliwki a juz któryś raz zalewam Mobil ESP full syntetyk

Jako iż jestem inż. politechniki i rożne doświadczenia i badania nie sa mi obce i po rożnych rozmowach ze znajomymi i wlasnie dostępu do darmowej próbki zdecydowałem se na Ceramizer nawet jak nie bedzie zbyt bardzo trwały to wiem iż napewno nie zaszkodzi a następnym chemicznym super środkiem jak co to bedzie Oil Time bo dotarłem do takich doświadczeń które potwierdzają jego działanie w 100%

A co do ceramizera do paliwa to tylko 20 zeta i jego działanie napewno nie bedzie gorsze ja STP

Dodam tez iz osobiście bardzo lubię i chwale Polska myśl techniczna bo nie jest ona wcale gorsza jak zachodnia kwestia promowania i tego iz prawie zawsze musi konkurować z dużymi koncernami a ostateczne wyniki pracy wcale nie sa gorsze

A na koniec dodam ze tyle ile użytkowników tyle opini a najlepiej o wszystkim przekonać sie i dojść samemu

Ja narazie na ceramizer złego slowa nie powiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos stosowal srodki Pro-Tec w silnikach CR? W jaki sposob aplikowaliscie? Do baku, do filtra czy tez specjalnym urzadzeniem do tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak stosować to wszystko zależy w jakim stanie masz układ, jak nic się nie dzieje lub masz jakieś tylko pierwsze niepokojące objawy to wlewać do baku. Nie znam tych środków, nie natrafiłem też na karty charakterystyki dla poszczególnych środków, może źle szukałem,

Edytowane przez czeslaw555
korekta tekstu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zatankowałem do pełna SHELL VPOWER NITRO+ i wlałem STP injector cleaner.

Przejechałem 100 km i różnicy narazie nie widać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było zalać L.M., Forte lub jakiś inny lepszy specyfik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czym rożni sie Forte od STP ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skutecznością działania i utrzymaniem efektu po czyszczeniu. Forte np. stosuje się co 12-15 tys.km, STP zalecają co (chyba) 4500km. Stosowałem kiedyś STP i efekt lepszej pracy silnika, poprawa dynamik, zanikał szybko. Dłuższy efekt dawało u mnie stosowanie Xeramic Extra Cleaner Diesla http://www.autochemia24.pl/product-pol-206-Xeramic-Extra-Cleaner-Diesla-preparat-do-czyszczenia-wtryskiwaczy-diesla.html nic jednak nie przebija (jak na razie) Forte czy Liqui Molly,oba mają praktycznie takie same działanie (pisałem też o tym) choć L.M. ma ciut słabsze właściwości smarne.

Jak już wspominałem wcześniej Forte jest stosowane w serwisach np. Forda, Audi, VW, Mazdy, Toyoty, Renault, Jaguara, Land Rovera, Volvo. Nie kupisz Forte jak STP w markecie czy na stacji paliw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy lać "czarny" ON i nie potrzeba żadnych ulepszaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

valdemar a można jaśniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwykły olej napędowy, nie premium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe a mój zawsze ma kolor błękitny:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności