mareklazar1
-
Liczba zawartości
62 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mareklazar1
- Urodziny 20.09.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Chichester, UK
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2008
-
Jedzie ktoś do UK 2 czerwca? Najlepiej z okolic Katowic/Krakowa do Chichester
-
No fault code found - znaczy nie ma bledu w tej grupie 1 Fault Found - znaleziono 1 bład... opis Twojego bledu wg Ross tech http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00532 Zbyt niskie napięcie Sprawdz baterie(akumulator) / okablowanie
-
[Dyskusja] Automatyczne domykanie szyb a czujnik deszczu
mareklazar1 odpowiedział fostek → na temat → Poradniki i instrukcje
Pierwsza czesc programowania przebiegła u mnie bez problemów Przy zmianie 0A na 02 nie pojawia sie dodatkowa opcja w menu i zamykanie nie działa -
Analiza danych z pompowtrysków - jest o co się bać?
mareklazar1 odpowiedział Meon → na temat → Diagnostyka VAG
Zasada jest taka że jeżeli jeden "nie wyrabia się" albo "przelewa" to reszta za niego "nadrabia" Skoro jeden masz walniety to pozostałe trzy musza pracowac ciezej, co je bardziej zuzywa... Jeden masz juz do wymiany a mozesz miec wkrotce pozostale trzy... To tak lopatologicznie -
Analiza danych z pompowtrysków - jest o co się bać?
mareklazar1 odpowiedział Meon → na temat → Diagnostyka VAG
Potwierdzam czwarty leje.... wartosci w okolicy 2.0 oznaczaja ze juz sie konczy.... -
Mialem cos podobnego... U mnie winna była listwa pompowtryskiwaczy....
-
Szukam numerów następujacych części do mojego auta: trójkat klucz oczko do holowania
-
Gwint wykręcił sięrazem ze szpilką.
mareklazar1 odpowiedział 77Marek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Przerabiałem dokładnie cos takiego rok temu podczas trasy UK->Polska. Rozrzad strzelil dokladnie w polowie drogi... gniazdo szpilki wygladalo identycznie... -
2008 2.0 TDI sport szarpanie silnikiem
mareklazar1 odpowiedział mareklazar1 → na temat → Analizy logów
Wymienilem uszczelki pompowtryskiwaczy i auto lata jak nowe!! Grupy: 013,018,024 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165932.html Grupy: 007,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165933.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165934.html Grupy: 015,044,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165935.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165936.html Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165938.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165939.html Dynamiczne: Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165940.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mareklazar1_165941.html -
dziekuje serdecznie
-
poprosze o numery srub do mocowania pompowtryskow w b6
-
2008 2.0 TDI sport szarpanie silnikiem
mareklazar1 odpowiedział mareklazar1 → na temat → Analizy logów
Okazalo sie ze robia tylko pompowtryski BOSH a moje sa SIEMENSA wiec z naprawy nici.... -
2008 2.0 TDI sport szarpanie silnikiem
mareklazar1 odpowiedział mareklazar1 → na temat → Analizy logów
Po wymianie wiazki nic sie nie zmienilo Wtryski wyciagniete, jutro wysylam do regeneracji do firmy Gladysek w Krakowie.... -
Oddalem do mechanika na wymiane tarcz, klocków i plynu hamulcowego ;p
-
zasieg wartosci wtryskow jest od -2.8 do 2.8 u Ciebie wtryski sa w bardzo dobrym stanie