sipowitz Zgłoś #201 Napisano 29 Kwietnia 2010 Jak juz tak mądrze piszesz to wydech jest na czterech wieszakach. Nie wymądrzam się, tylko piszę co wiem i co robiłem. Co do wieszaków, masz rację, są 4. po zdjęciu filtra powietrza odcinasz go diaksem Filtr powietrza odcinasz diaksem? Ja bez większego problemu rozkręciłem cały wydech, właśnie przy użyciu WD40, wcześniej kilka dni psikane i puściło elegancko, nie powiem, że bez problemów, ale nie katowałem rury poprzez jej szatkowanie flexem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #202 Napisano 29 Kwietnia 2010 Kolego siwy2241 rura wstawiona w katalizator jest większej średnicy niż ta którą wlatują i wylatują z niego spaliny. Nie musisz mnie uczyć podstawowych zasad fizyki, Panie tuner-majstrze ! A jak mówisz o rzeźbie - chcesz robić na odwal to rób, ja robie u siebie tak jak mi się podoba i nie będzie to na kropelke i opaski... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #203 Napisano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) po co od razu w buty, do szafki odłożyć jeśli nie pomoże, co do planika - równie dobrze można odciąć małą szlifierką owe śruby Jak wy ciężko trybicie napisałem tak bo na śrube ostro zapieczoną wd nie pomoże jak jest w dobrym stanie to odkręcisz, wd tylko pomoże póżniej aby gwint się nie ciągnął, jeszcze nie wymyślili chemi na zapieczone śruby lub nakręki, palnik rozszerza materiał dlatego można go odkręcić, ale nie w padajmy w paranoje czy ja mówie aby każdą jedna grzać!!!!!!!! ---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 21:49 ---------- Nie wymądrzam się, tylko piszę co wiem i co robiłem. Co do wieszaków, masz rację, są 4. Filtr powietrza odcinasz diaksem? Ja bez większego problemu rozkręciłem cały wydech, właśnie przy użyciu WD40, wcześniej kilka dni psikane i puściło elegancko, nie powiem, że bez problemów, ale nie katowałem rury poprzez jej szatkowanie flexem. Nie łap mnie za słówka odcinasz wydech diaksem zrozumiałeś a nie filtr, druga sprawa mowa jest o wycięciu kata czyli dwa spawy, złącze jak jest w kiepskim stanie następne dwa, ta siatka jak nie pojmujesz w miejscu odcięcia jak pisałem dajesz rurke z jednej strony spawaną z drugiej nacinaną wraz z obejmą aby kiedyś można było ten element zdemontować domyśl sie z której przyspawać ---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:04 ---------- Kolego siwy2241 rura wstawiona w katalizator jest większej średnicy niż ta którą wlatują i wylatują z niego spaliny. Nie musisz mnie uczyć podstawowych zasad fizyki, Panie tuner-majstrze ! A jak mówisz o rzeźbie - chcesz robić na odwal to rób, ja robie u siebie tak jak mi się podoba i nie będzie to na kropelke i opaski... Pozdrawiam Weś idioto się zastanów robisz mniejszą średnicę niż orginał, chyba lepsza większa lub taka sama jak jest tylko sporo zabawy z kątami. ZA IDOTE SORY MIAŁEŚ CHĘĆ ZROBIŁEŚ PO SWOJEMU TWÓJ WYBÓR. Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez siwy2241 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #204 Napisano 29 Kwietnia 2010 siwy2241, panuj na językiem (tym pisanym również). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #205 Napisano 29 Kwietnia 2010 Odpisuje wszystkim chiałem pomóc aby było w miare szybko bez większych stresów, naprawiam wydechy od 5 lat w swoim warsztacie ludzie są zadowoleni ale widze że poprostu nie umiem naprawiać aut bo są ludzie mądrzejsi ode mnie przykro mi bardzo pozdr. ---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:27 ---------- siwy2241, panuj na językiem (tym pisanym również). Jak byś miał wyobrażnie i się tym interesował to byś wiedział o czym pisałem wcześniej, a nie mówisz aby wyciąć filtr powietrza diaksem, zadaj sobie pytanie kto tu jest idiotą, co do wd już pisałem wcześniej przeczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #206 Napisano 29 Kwietnia 2010 zadaj sobie pytanie kto tu jest idiotą Obrażasz mnie, a tego sobie nie życzę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #207 Napisano 29 Kwietnia 2010 Zachowuj się normalnie to nikt nie będzie tak pisał, myślisz że jak jestem alfa i omega też czasami wspomagam się różnymi forum. Po to jest takie forum aby różne przypadki którymś się zdarzyły puszczał w eter a nie pier................ć głupoty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #208 Napisano 29 Kwietnia 2010 Zachowuj się normalnie to nikt nie będzie tak pisał, myślisz że jak jestem alfa i omega też czasami wspomagam się różnymi forum. Po to jest takie forum aby różne przypadki którymś się zdarzyły puszczał w eter a nie pier................ć głupoty A to wcale nie upoważnia Cię do obrażania mnie i innych. :dupablada O wulgaryzmach nie wspomnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #209 Napisano 29 Kwietnia 2010 Przeciesz w morde nie dostałeś są inne wulgarymy które znasz ich nie użyłem. KONIEC TEMATU POZDRAWIAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #210 Napisano 29 Kwietnia 2010 siwy2241 przeczytaj jeszcze raz to co napisałem, bo odpowiedź jest nie wiem na czyj post... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #211 Napisano 30 Kwietnia 2010 dobra skonczcie ta chora rozmowe ! temat "wszystko o katach" a nie idiotach. wlasnie ide walczyc z moim wydechem.musze go troszke rozkrecic. siwy palnika niestety nie mam, ale jesli mi sie nie uda dzis rozkrecic to go pozycze od kogos, bo wiem z wlasnego doswiadczenia ze palnik to jest jedyne lekarstwo na sruby. pozdrawiam i ide do garazu;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #212 Napisano 1 Maja 2010 (edytowane) Jak nie będzie szło podjedż do tłumikarza niech ci odkręci daj mu nowe nakrętki potem u siebie będziesz się już mógł bawić. Niestety też nie posiadam palników mam tylko migomat jak jest problem jeżdże do kolegi. Są łączenia ważne i mniej ważne, jak są śruby na przelot i nie idzie po dobroci tne diaksem nawet się nie zastanawiam, daje nową , szkoda czasu ale już np przy kolektorze wydech. to już jak z jajkiem nie idzie lub się ciągnie, palnik. Obejmy wydechu zawsze tne chyba że świeża za 2,5zł nie będe tracił czasu. Naszczęście vw ma dobrą jakość materiałów przeważnie idzie bez problemu, w starszych modelach to już bywa różnie ale lata robią swoje. Może innych to zdziwi ale ja musze zrobic w miare szybko i dobrze więc nie mogę sobie na zabawe cały dzień bo bym nic nie zarabiał jak się pracuje u siebie tak jest. ---------- Post added at 07:10 ---------- Previous post was at 06:54 ---------- Dam jedną rade choć nie ma na to reguły aby mnie nikt za słówka nie łapał. Jak się odkręci gorące nakrętki przy kolektorze to zdarza się często że już zimna ta sama nakrętka podczas wkręcania potrafi stanąć w połowie i kaplica ani w jedną ani w drugą i wd nie pomoże dlatego w starszych autach nie ryzykuje stare kosz mimo że się wykręciły , przykręcam nowe. Na szczęście w b5 przy turbinie nie zdarzyły mi się problemy. Zaras ktoś napisze że można oba elementy przegwintować ale nie zawsze sie da, mówimy o robocie na aucie, a nie w imadle. ---------- Post added at 07:25 ---------- Previous post was at 07:10 ---------- Tak mi się przypomniało na temat odcięcia wydechu w opisanym przezemnie miejscu co potem były takie głosy że niszcze i szatkuje wydech. Jak te mądre głowy wyjmą ten przedni element w b5 fl jak nie ma już łączenia przy kacie jest dopiero w połowie auta trzeba chyba półośke i łape skrzyni wyjąć i mam obawy czy nadal wyjdzie ten długi element nigdy nie próbowałem. Może trzeba skrzynie wyjąć dopiero wyjdzie, nie ważne ile roboty i dni to zajeło ważne aby wydech nie był poszatkowany he he he Dziwią mnie negatywne opinie na mój sposób wyjęcia szybko i sprawnie tego elementu np. do wymiany złącza bo za tą operacje biore 220-250zł wraz z siatką gdzie siatka kosztuje 50zł 200zł w kieszeni. Może ktos napisze że to dużo ale za wiedze się płaci, taki sam system mam na reno megen scenic i ford focus tam moge brać nawet i 300zł. Dużo tłumikarzy nie chce tego robić ja mam już opracowany system i chętnie to robie nawet był gość na to z tego forum był zadowolony, zrobiłem już żeby nie skłamać napewno 20 takich pasków. Edytowane 1 Maja 2010 przez siwy2241 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #213 Napisano 4 Maja 2010 ja jestem juz po wycieciu..robilem to sam i sam wspawalem rure do srodka. szerokosc 60mm, byla to chyba rura taka na ktorej znaki pionowe wisza;p tylko nie myslec ze juz gdzies znaku brakuje:D zrobilem duzo zdjec wiec jak bedzie chwilka czasu to w tygodniu wrzuce manuala i napisze do moderatorow zeby dali to do warsztatu, tak naprawde nie jest to trudne. rure ktora laczy sie po srodku auta i pozniej przy kacie wykrecilem ja(wd40 i poszlo) kat wyjelem gora.najpierw trzeba wyjac caly filt powietrza i odkrecic takie kolanko(chyba od egr) w zlotym ocynku, bo brakuje 1cm zeby wyjac kata. pozniej katowka odcielem odcinek z plecionka i wsadzilem rure do srodka lekko scieca pod katem. i wsrodku zaspawalem pozniej przyspawalem ta czesc(po zaznaczeniu sobie w jakiej pozycji ma byc)i wszystko jest ok. zniknelo brzeczenie na niskich obrotach i przy 1400obr tez nie ma nic. pierwszy raz robilem cos takiego sam i wyszlo dobrze..i jak sie jedzie to slychac ze dla turbo tez sie podoba:) wrzuce manuala jak ja zrobilem. ps. jesli ktos moze to niech na priv mi napisze jak sie robi manuala w ktorym moze wrzucic zdjecie i je opisac a pod spodem drugie zdjecie itd. bo umiem tylko male zalaczniki robic. nie znam sie na tym wiec prosze o porade;) pozdr ---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 22:01 ---------- Może innych to zdziwi ale ja musze zrobic w miare szybko i dobrze więc nie mogę sobie na zabawe cały dzień bo bym nic nie zarabiał jak się pracuje u siebie tak jest. ja robilem to caly dzien.pierwszy raz mialem z takim czyms do czynienia..ze spawarka tez:) no i staralem sie nic nie zniszczyc za bardzo. ale podobno mozna to zrobic w 3godzinki tak u kumpla robili. a co do tych srub ktore sa przy turbinie. miales kiedys taki przypadek ze ci sie urwala??bo ja mialem z jedna na poczatku spory problem ale naszczescie poszla bez problemu a zauwazylem ze jak by sie urwala to wtedy trzeba bylo by nawiercac, gwintowac i nowa wstawiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #214 Napisano 4 Maja 2010 Napewno z tą na dole h......we podejście, na urwane szpilki mam sposób bez wiercenia, wiercenie twardych org. szpilek jeszcze równo to katorga. Nie chwaląc się jeśli wszystko idzie bez trudności moim sposobem robie to 1.5h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #215 Napisano 4 Maja 2010 nie wiem dlaczego macie problem ze śrubami (turbo-wydech) już nie jedną odkręcaliśmy i nigdy nie było z nimi problemów, wystarczy dobry klucz i ogień! jak się zerwie gwint na śrubie, bo to jest bardziej prawdopodobne niż urwanie się szpilki to przecinak młotek i musi pójść Podejście w Passkach wg mnie jest wyśmienite! nie to co w A6C4 2.5TDI tam jest katorga jedyne co mogę dodać na sam koniec, to podczas skręcania śrub warto je posmarować smarem miedzianym, dla siebie czy też potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #216 Napisano 4 Maja 2010 nie to co w A6C4 2.5TDI tam jest katorga ale i tak trzeba bedzie na to sposob znalezc... albo poprostu dobry zestaw kluczy zakupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #217 Napisano 4 Maja 2010 nie wiem dlaczego macie problem ze śrubami (turbo-wydech) samym ruszeniem problemow nie ma. pozniej tylko gorzej kluczem przytrzymac sobie tak aby sie nie obracala.ja wszystko robilem bez zadnej pomocy wiec dla mnie troske trzeba bylo sie pogimnastykowac;) ale pozniej jak juz pospawalem calosc to skrecilem sobie na ziemi wydech a sruby przylapalem spawarka zeby mi sie nie obracaly przy skrecaniu;) wszystko wyszlo b.dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kema Zgłoś #218 Napisano 4 Maja 2010 Chodzi mi po głowie wywalenie katalizatora ale nie mam skręcanego łączenia za katalizatorem:debil. Jak się z tym uporać, bo nie wygląda to ciekawie ... Macie jakieś konkretne patenty na to, co trzeba dodatkowo odkręcić, czy może wychodzi górą bez większych trudności ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #219 Napisano 4 Maja 2010 Jeśli w AVF nie masz łączenia na śruby, to ciachnąć flexem jak kolega siwy2241 radzi i spawnąć potem po zabiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #220 Napisano 4 Maja 2010 Chodzi mi po głowie wywalenie katalizatora ale nie mam skręcanego łączenia za katalizatorem. Jak się z tym uporać, bo nie wygląda to ciekawie ... Macie jakieś konkretne patenty na to, co trzeba dodatkowo odkręcić, czy może wychodzi górą bez większych trudności ? wychodzi ale na kanale lub podnośniku. Zwykłym podnośnikiem nie dźwigniesz tak auta aby to wyjąć. Jest z tym troche zabawy ale wszystko wychodzi gładko, trzeba tylko umiejętnie obracać całością. Ja demontowałem obudowę filtra, dla wygody odkręciłem też rurkę pomiędzy kolektorem a EGR (powinno się obejść bez tego). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach