bodzik Zgłoś #341 Napisano 27 Maja 2013 AHa to spoko, i tak lepiej zajmij się najpierw turbiną bo w innym temacie napisałeś że brakuje Ci jakiegoś zaworka w turbinie, czyli pewnie klapki od wg a bez tego mocy nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #342 Napisano 27 Maja 2013 Nie chodzi o moc już nawet bo to tam szczegół, chodzi o ten koszmarny dźwięk... Bo katalizator i tak był już wykończony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #343 Napisano 27 Maja 2013 Nie chodzi o moc już nawet bo to tam szczegół, chodzi o ten koszmarny dźwięk... Bo katalizator i tak był już wykończony. "polonez" będzie dopóki nie trafi tam jakiś sensowny kat. Najpierw padł mi kat. Został wyczyszczony - nadal było źle. Został zrobiony przelot - nadal brzęczało. Wstawiłem nowy, katalizator, polecany przez "fachowców" - zniwelował dźwięk o jakieś 70% ale brzęczenie pozostało. Później okazało się, że ów uniwersalny to mała, g warta puszeczka, za którą zapłaciłem 500 zł zamiast kupić coś niewiele droższego i porządnego. Także nie radzę powielać moich błędów z dawnych lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #344 Napisano 27 Maja 2013 No to nieciekawie... trzeba jeździć polonezem. A coś takiego też nie pomoże? http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-a6-passat-1-8-20v-aeb-i3259483372.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #345 Napisano 27 Maja 2013 Czy wspawanie tłumika przelotowego coś zmieni? Jeśli tak to jaki proponujecie, jaki będzie pasował? ja wstawiłem dokładnie taki http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i3249693262.html, w środku jest perforowana rura z zwężką i nie ma efektu buczenia ani tym bardziej poloneza by check mnie w oczy nie palił została druga sonda wyłączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #346 Napisano 22 Czerwca 2013 Witam czas na renowacje mojego wydechu 1.6 benzyna byłem u tłumikarza, mówił że jakąs kratke trzeba zalożyć no i niemam kata, dokładnie nie wiem co jest wstawione zamiast niego, mysle nad strumienicą lub rurą czy takim czymś tłumikiem rura allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-dl-55cm-cz-wa-i3337169014.html Co radzicie Zalezy mi na tym by moc silnika nie osłabła, a nawet stal sie lepszy wydajnościowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #347 Napisano 9 Sierpnia 2013 ???? up Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako1612 Zgłoś #348 Napisano 2 Grudnia 2013 podepne sie do tematu poniewaz mam problem ze swoim passatem 1.9 AFN a mianowicie auto ma turbo dziure od ok 2000-2500/2700 potem sie zbiera podmienialem czujniki n18 i n75 z innego passata z tym samym silnikiem i jest bez zmian podcisnienia sprawdzalem tez sa ok auto ma przejechane 285 tys (orginalnie) i jest jeszcze orginalny katalizator a bynajmniej tak twierdzi moj mechanik , jest jeszcze takie dziwne uczucie przy przyspieszaniu jakby autem troche trzepalo . Czy to moze byc zapchany katalizator? bo mysle nad wymiana go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #349 Napisano 2 Grudnia 2013 Na pierwszy rzut oka wydaje mi się że to pompa wtryskowa siada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako1612 Zgłoś #350 Napisano 2 Grudnia 2013 jak zimny pali super nie wazne czy mróz czy nie na cieplym juz jest troszke gorzej .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pandrevko Zgłoś #351 Napisano 4 Lutego 2014 czesc. a napiszcie proszę jak po wycieciu katalizatorów zachowują się sondy ktore są za katalizatorami? ja mam dwie przed i dwie za nimi - 2.8 V6 to jest B5 FL, rok 2002. i czy zostawiac tylko puszkę czy w środek dawać jakas przelotkę? aha i wazne pytanie: poza mocą na plus - jakie zmiany w spalaniu po usunięciu kat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #352 Napisano 5 Lutego 2014 czesc. a napiszcie proszę jak po wycieciu katalizatorów zachowują się sondy ktore są za katalizatorami? ja mam dwie przed i dwie za nimi - 2.8 V6 to jest B5 FL, rok 2002. i czy zostawiac tylko puszkę czy w środek dawać jakas przelotkę? aha i wazne pytanie: poza mocą na plus - jakie zmiany w spalaniu po usunięciu kat? W benzyniaku po wycięciu kata sondy zaczynają głupieć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter88 Zgłoś #353 Napisano 5 Lutego 2014 Witam. Jakie będzie najlepsze rozwiązanie z katalizatorem w silniku 1.8T ANB po zmianie turbiny na mocniejsza k04. Wycięcie go, wstawić jakiś sportowy o ile takowy jest, czy wstawić standardowy nowy zamiennik? Pytam, bo mój chyba rozleciał się w środku i planuje w przyszłości zmienić turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Janiś Zgłoś #354 Napisano 6 Lutego 2014 Witam posiadam passata 1.8t 150km AEB chciałbym zrobic mu przelot i mam parę pytań czy rura musi byc z kwasowki?? Czy jak wytne kata a sonde wstawie w rure to bedzie ok?? czy lepiej go wybebeszyc i do tego dolozyc rure 2.5"?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pandrevko Zgłoś #355 Napisano 6 Lutego 2014 Witam posiadam passata 1.8t 150km AEB chciałbym zrobic mu przelot i mam parę pytań czy rura musi byc z kwasowki?? Czy jak wytne kata a sonde wstawie w rure to bedzie ok?? czy lepiej go wybebeszyc i do tego dolozyc rure 2.5"?? kurcze pytacie o katalizatory przy silniku 1.8T na temat których jest kilka tematów i kiladziesiąt postów na tym forum - skoro ja, nowy na forum to wiem, to Wy chyba w ogóle nie przeglądaliście tematów. pomoże ktoś z moimi katalizatorami 2.8 v6? Pozdrowienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pandrevko Zgłoś #356 Napisano 8 Lutego 2014 kurcze pytacie o katalizatory przy silniku 1.8T na temat których jest kilka tematów i kiladziesiąt postów na tym forum - skoro ja, nowy na forum to wiem, to Wy chyba w ogóle nie przeglądaliście tematów. pomoże ktoś z moimi katalizatorami 2.8 v6? Pozdrowienia. podbijam do góry. pomoże ktoś z katami 2.8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #357 Napisano 9 Lutego 2014 Zakupil ktos i uzywa katalizator z tego zródła?? http://allegro.pl/nowy-katalizator-vw-volkswagen-passat-b5-2-0i-i3799715754.html Potrzebna mi opinia pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kanarek11002 Zgłoś #358 Napisano 22 Maja 2014 Witam. Czy ktoś z osób będących na forum posiada fotoporade jak wymienić plecionkę za turbiną? Czeka mnie wymiana, mam do tego warunki a nie chce na 15 razy przypasowywać całości do siebie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #359 Napisano 30 Maja 2014 Nachodzi mnie żeby wybić katalizator w AFN, ale obawiam się smrodku i dymienia, no i ewentualnie kontroli spalin (jeżdżę po Niemczech), czy gdyby kat był zatkany, bo wiem że poprzedni właściciel przez 6 lat jeździł mułowato, to czy przy długich trasach i prędkościach autostradowych ma on szanse się "przedmuchać" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #360 Napisano 30 Maja 2014 Witam. Czy ktoś z osób będących na forum posiada fotoporade jak wymienić plecionkę za turbiną? Czeka mnie wymiana, mam do tego warunki a nie chce na 15 razy przypasowywać całości do siebie.Pozdrawiam. a po czym stwierdzasz ze ww plecionka jest do wymiany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach