piotr555 Zgłoś #241 Napisano 22 Czerwca 2010 to zarejestruj sie i zobacz sobie ten link ktory zapodalem , jest to tez bardzo dobre forum ,i wiele ciekawych zeczy mozna sie tam dowiedziec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #242 Napisano 22 Czerwca 2010 Mi się podoba to, wygląda na troche dokładniejsze tylko ta cena: http://www.allegro.pl/item1088551048_1_9tdi_audi_a4_vw_passat_downpipe_testpipe_b5_b6.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #243 Napisano 23 Czerwca 2010 dokladniejsze??, no chyba bardziej sie swieci ,ale co do dokladnosci ,to wszystko na jednym materiale robione, no ale jak ktos ma lepsze dochody to zawsze mozna wydac dwa razy wiecej ,wolny kraj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWszylus Zgłoś #244 Napisano 28 Czerwca 2010 Panowie odgrzeje kotleta;) Czy to prawda że po wycięciu kata w dieslu (mam tu na myśli passata b5 AFN 110koni) może szybciej paść turbina?? Pytam z tego względu że tak nam powiedział z kolegą Pan który wymienia tłumiki itp...Że szybciej skonczy swój żywot turbina...czy to prawda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #245 Napisano 28 Czerwca 2010 Pytam z tego względu że tak nam powiedział z kolegą Pan który wymienia tłumiki itp...Że szybciej skonczy swój żywot turbina...czy to prawda? Pozdrów Pana Jak może turbina szybciej paść, skoro ma mniejsze opory "wydalania" spalin i mniejsze obciążenie wirnika (bo jest praktycznie przelot, a nie katalizator który częściowo blokuje spaliny) ? Ba - wcześniej będzie osiągała zadane ciśnienie, bo ma po prostu lżej Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWszylus Zgłoś #246 Napisano 28 Czerwca 2010 Tak też właśnie pomyślałem ale wolałem zapytać coby niespodzianek nie było później:D I takie jeszcze pytanko mam czy zastąpić kata jakąś rurką czy strumienicą?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #247 Napisano 28 Czerwca 2010 Strumienica nie do TDI. Tylko rureczka o takiej samej średnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWszylus Zgłoś #248 Napisano 28 Czerwca 2010 Dzięki kolego za podpowiedz;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #249 Napisano 28 Czerwca 2010 Daron a słyszałes o czyms takim jak "DP" w silnikach doładowanych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWszylus Zgłoś #250 Napisano 28 Czerwca 2010 Daron a słyszałes o czyms takim jak "DP" w silnikach doładowanych Czyli co to jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelp2806 Zgłoś #251 Napisano 28 Czerwca 2010 Daron a słyszałes o czyms takim jak "DP" w silnikach doładowanych Jaruckiemu literki sie przestawily, chodzi mu o "PD" Przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #252 Napisano 28 Czerwca 2010 hhheeh, on tak chyba dla jaj napisal ehheheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #253 Napisano 29 Czerwca 2010 (edytowane) Pytanie do znawców tematu (silnik 1.8T) czy ktos stosowal lub zastosowal takie cos zamiast kata: http://www.allegro.pl/item1087983331_1_8t_audi_a4_vw_passat_zamiennik_katalizator_b5_b6.html Już wcześniej pisałem:Z katami to jest tak w klekotach można śmiało wycinać, przeglądy przejdzie bez problemu nie jest wcale głośniejszy, auto będzie żwawsze ponieważ spaliny szybciej wydostają się i napędzają turbawke, zbierają się na monolicie sadze i sukcesywnie go zapychają nawet kierowca tego nie odczuje bo to narasta pomału, wszystko zależy oczywiście od przebiegu. W benzynach jest już gorzej jak są dwie sondy po wycięciu kata może zapalić się błąd po to ta druga sonda tam jest euro 3 jak jest jedna sonda po wycięciu błędu nie będzie ale spaliny mogą obijać się w środku wtety jest wkurzajądzy dzwięk mydelniczki, syrenki tak miały kiedyś potem żadna strumiennica albo rurka tego nie uciszy tylko drugi kat, benzyna przeglądów nie przejdzie za wysokie spaliny. Jak jest cały nie popękany w środku nieważne jaki przebieg nie kombinować NIE WYCINAĆ szczególnie że w paskach jest w kiepskim miejscu. Prowadze warsztat coś na ten temat wiem prosze wszystkich nie piszcie głupot jak nie macie pojęcia. Druga sprawa ten gruchot czy tam klekot to niezły cwaniak panowie nie dajcie nabrać za 400zł to ja mam drugiego kata z montażem np do benzyny, a do klekota wstawiam rurke za 140zł z montażem. Prowadze warsztat wiem jakie są ceny, zauwarzyłem że dużo ludzi na forum lubi bezsensownie wydawać kase no ale wcale się nie dziwie to przecierz wasz ukochany passat oczko w głowie. Edytowane 29 Czerwca 2010 przez siwy2241 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #254 Napisano 4 Sierpnia 2010 A ja mam pytanie czy to prawda że jak sie ma wywalonego kata w klekocie 1.9 tdi 110 km afn to turbina bedzie o wiele głosniej gwizdała ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #255 Napisano 4 Sierpnia 2010 A ja mam pytanie czy to prawda że jak sie ma wywalonego kata w klekocie 1.9 tdi 110 km afn to turbina bedzie o wiele głosniej gwizdała ? bajki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #256 Napisano 4 Sierpnia 2010 A ja mam pytanie czy to prawda że jak sie ma wywalonego kata w klekocie 1.9 tdi 110 km afn to turbina bedzie o wiele głosniej gwizdała ? Oczywiście, słychać pracę turbiny znacznie głośniej, nawet wewnątrz auta, nie jest to co prawda szum czy hałas nie do zniesienia, ale przyjemny gwizd, który mi się osobiście bardzo podoba. Mam kompletną strumienicę z ANTPOLu, zastępującą zdemontowany katalizator, który wcale nie był w złej kondycji i dlatego też mam porównanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #257 Napisano 5 Sierpnia 2010 Oczywiście, słychać pracę turbiny znacznie głośniej, nawet wewnątrz auta, nie jest to co prawda szum czy hałas nie do zniesienia, ale przyjemny gwizd, który mi się osobiście bardzo podoba. Mam kompletną strumienicę z ANTPOLu, zastępującą zdemontowany katalizator, który wcale nie był w złej kondycji i dlatego też mam porównanie. Potwierdzam - mając katalizator nie słyszałem turbiny, teraz mam przyjemny świst. Wywaliłem komplet - katalizator z plecionką z powodu drgań na jałowych. Plecionka była niby cała ale jak Pasek wpadał w wibracje na jałowych widać było te drgania zaraz za plecionką. Po wyjęciu okazało się że łącze elastyczne zmieniło stan na łącze sztywne. Po wymianie na polecany tu komplet z Antpolu (plecionka + zamiennik kata) wibracje ustały. A ja zacząłem częściej jeździć z otwartymi oknami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #258 Napisano 11 Sierpnia 2010 Już wcześniej pisałem:Z katami to jest tak w klekotach można śmiało wycinać, przeglądy przejdzie bez problemu nie jest wcale głośniejszy, auto będzie żwawsze ponieważ spaliny szybciej wydostają się i napędzają turbawke, zbierają się na monolicie sadze i sukcesywnie go zapychają nawet kierowca tego nie odczuje bo to narasta pomału, wszystko zależy oczywiście od przebiegu. W benzynach jest już gorzej jak są dwie sondy po wycięciu kata może zapalić się błąd po to ta druga sonda tam jest euro 3 jak jest jedna sonda po wycięciu błędu nie będzie ale spaliny mogą obijać się w środku wtety jest wkurzajądzy dzwięk mydelniczki, syrenki tak miały kiedyś potem żadna strumiennica albo rurka tego nie uciszy tylko drugi kat, benzyna przeglądów nie przejdzie za wysokie spaliny. Jak jest cały nie popękany w środku nieważne jaki przebieg nie kombinować NIE WYCINAĆ szczególnie że w paskach jest w kiepskim miejscu. Prowadze warsztat coś na ten temat wiem prosze wszystkich nie piszcie głupot jak nie macie pojęcia. Druga sprawa ten gruchot czy tam klekot to niezły cwaniak panowie nie dajcie nabrać za 400zł to ja mam drugiego kata z montażem np do benzyny, a do klekota wstawiam rurke za 140zł z montażem. Prowadze warsztat wiem jakie są ceny, zauwarzyłem że dużo ludzi na forum lubi bezsensownie wydawać kase no ale wcale się nie dziwie to przecierz wasz ukochany passat oczko w głowie. Ja kolego chciałem tylko podpytać ciebie co sądzisz własnie o zakupie tego "cudeńka" http://allegro.pl/item1145652136_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html mimo zawyżonej ceny jak twierdzisz. Pytam dlatego że nie mam właściwie w okolicy tłumikarza któremu mógłbym zaufać na 100% a to co w linku wyglada że tylko wykręca się stare i wkręca nowe ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #259 Napisano 12 Sierpnia 2010 U mnie kosztuje 220zł złącze,rurka,robota na gotowo. Jak ktoś ci zamontuje za 60zł plus 160zł gotowiec wyjdzie na to samo, ja bym za 60zł nie zrobił wiem ile pier. z tymi dolnymi śrubami. To są ceny warszawskie u ciebie może być taniej.Nie mam czasu się bawić cały dzień z jednym autem, wy możecie sobie na to pozwolić w garażu u kumpla. Tamten cwaniak chciał 400zł a nie 160zł chyba jest różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #260 Napisano 12 Sierpnia 2010 w razie ewentualnej wymiany było by to u kumpla w garażu w cenie jednego czteropaka. Kolega adams zapodał mi temat żeby podjechać do jakiegoś tłumikarza żeby wybebeszył katalizator wszystko pospawał i jeszcze powinna być kasiorka jakaś na plus... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach