seba1988 Zgłoś #881 Napisano 3 Lutego 2014 myślę że już jest odpowietrzony bo jeżdziłem cały weekend i nic nie musiałem dolać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość LUKIASTRA Zgłoś #882 Napisano 9 Kwietnia 2014 Witam mam Passata B5 1.9 tdi AHH nowy termostat i mnie do 90 stopni nagrzewa sie dopiero po 10-12 km a nawet i czasem nie do konca w zaleznosci od temperatury zewnetrznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #883 Napisano 9 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam mam Passata B5 1.9 tdi AHH nowy termostat i mnie do 90 stopni nagrzewa sie dopiero po 10-12 km a nawet i czasem nie do konca w zaleznosci od temperatury zewnetrznej. U mnie to samo. 2x termostat i ORI czujnik temp. i bez zmian. Ogólnie widzę że dużo 1.9 na pompie rotacyjnej ma problem z osiągnięciem temp. roboczej na dystansie 10km. Po za tym mam podgrzewacz płynu który dogłębnie sprawdzałem i jest sprawny ale to i tak nic nie pomaga. Edytowane 9 Kwietnia 2014 przez bmateuszd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #884 Napisano 11 Kwietnia 2014 Masz coś niesprawne - czujnik, termostat lub zegary. Mpj afn nagrzewa sie na dystansie 6-8km w zaleznosci od temp zewnetrznej i stylu jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ajkc Zgłoś #885 Napisano 11 Kwietnia 2014 Orginalny czujnik i termostat to rozumiem taki kupiony w ASO.Ja kupiłem niby orginalny czujnik w IC i go wyrzuciłem po tygodniu bo cały czas działał żle .Kupiłem w ASO niby taki sam dwa razy drożej ale spokój już rok.Takie części wyglądają bardzo podobnie maja wybite numery,znaczki vw ale jak położyć jeden obok drugiego to są drobne róznice nawet oring był za cienki w tym zestawie i według mnie to są jakieś kopie a nie żadne orginalne części.Niestety zgubiłem paragon bo bym to reklamował.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #886 Napisano 11 Kwietnia 2014 No patrz, miałem dokładnie to samo. Kupiłem "ori" czujnik z IC. Przez miesiąc działał dobrze, potem zaczął znacznie zaniżać temperaturę. Kupiony w ASO wyglądał bardzo podobnie, głowną różnicą była czytelność napisu na mosiężnym korpusie. Paragon oczywiście zgubiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #887 Napisano 11 Kwietnia 2014 No patrz, miałem dokładnie to samo. Kupiłem "ori" czujnik z IC. Przez miesiąc działał dobrze, potem zaczął znacznie zaniżać temperaturę. Kupiony w ASO wyglądał bardzo podobnie, głowną różnicą była czytelność napisu na mosiężnym korpusie. Paragon oczywiście zgubiłem.Ja kupowalem rowniez ori w sklepie u chlopakow z forum. Na dzien dobry na zimnym silniku zanizal temp o jakies 6C, a na rozgrzanym o 4C - albo odwrtonie bylo . Oddalem go na reklamacje. Rozpatrzono pozytywnie. Wsadzilem stary ori czujnik z 2004 roku i dalej dziala bez uwag, a myslalem ze szwankowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #888 Napisano 26 Października 2014 Witam.Mam maly problem otorz po pewnej kolizji z sarna wymienilem caly przod w pasku tj chlodnice, wizkoze taka z 2010r paski plyn oraz zbiorniczek plynu na urzywany wraz z korkiem. Chlodnica sie lekko pocila wiec dosypalem proszku uszczelniajacego.Po przejechaniu 100 km temperatura mi poszla do 120 pierwszy raz od 3 lat. Zalaczyl sie wentylator klimy a kurek zacza wypuszczac plyn ze zbuorniczka. Weze byly dosc twarde. Wiskoze przy tej temperaturze da sie zatrzymac wiec pewnie jest cos z nia nie tak choc wyglada jak nowa. Jesli korek byl by nie szczelny to czy moglo by to wplynac na wzrost temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #889 Napisano 26 Października 2014 Chlodnica sie lekko pocila wiec dosypalem proszku uszczelniajacego Mówisz poważne , jak tak to się taki element wymienia a nie szuka tanich napraw w postaci magicznych proszków ... Myślenie nie boli ale jest kosztowne jak się go nie stosuje. Korek nie ma nic do wzrostu temperatury coś nie wyrabia, bądź się przytkało, termostat nie otwiera prawidłowo , czy co gorsza proszek pomógł chłodnicy na dobre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #890 Napisano 26 Października 2014 Dolny wąz tez byl gorący wiec termosrat jest ok tym bardziej ze na wężu jest czujnik wentglatora ktory zadziałał. Moze mu jutro przejdzie a jak nie to bede szukal jutro przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #891 Napisano 26 Października 2014 Dolny wąz tez byl gorący wiec termosrat jest ok tym bardziej ze na wężu jest czujnik wentglatora ktory zadziałał. Moze mu jutro przejdzie a jak nie to bede szukal jutro przyczynyDla świętego spokoju twojego jak i naszego, zacząłbym od przeczytania od deski do deski omawianego tematu. Tyle rozwiązan już padło, że warto z nich skorzystać, a nie pisac od nowa o tym samym i zawracac gitare innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #892 Napisano 27 Października 2014 Te 120 st. C mogło uszkodzić uszczelkę pod głowicą ... oby nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #893 Napisano 28 Października 2014 (edytowane) Jeżdżę już drugi dzień i sytuacja się nie powtórzyła więc myślę ze jest ok. Uszczelkę robiłem trzy lata temu a i wczoraj sprawdzałem testerem obecność spalin w płynie wiec jest puki co dobrze. Edytowane 28 Października 2014 przez roger18sx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4oln Zgłoś #894 Napisano 28 Października 2014 ale z lekcji polskiego to musiałeś uciekać. wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #895 Napisano 28 Października 2014 Roger popraw te błędy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laolao Zgłoś #896 Napisano 5 Listopada 2014 Witam Posiadam Passata B5 FL 2003 rok z silnikiem 2.3 V5 170 KM. benzyna. Zakładając instalacje LPG "gaziarz" poinformował mnie że mam do wymiany termostat ponieważ długo się silnik nagrzewa. Pojeździłem i sam stwierdziłem że dosyć dużo km trzeba robić by uzyskać temp. 90 C można nawet rzec że bardzo rzadko osiągam taką temp. a mamy aktualnie temperatury w kali 2-10 stopni C. Podłączyłem auto pod komputer, lecz nie zauważyłem żadnych błędów związanych z czujnikiem temp. Dolny wąż zimny . Czy macie jakieś propozycję, sugestie, spostrzeżenia lub jakieś własne doświadczenia? Za odpowiedzi z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #897 Napisano 5 Listopada 2014 Podłączyłem auto pod komputer, lecz nie zauważyłem żadnych błędów związanych z czujnikiem temp.A co ma czujnik temp. do termostatu? Jesli termostat uszkodzony to bledu i tak nie zobaczysz, bo niby jak. Jedynie podglad temp. w czasie jazdy cos moze powiedziec o kondycji termostatu. Czy macie jakieś propozycję, sugestie, spostrzeżenia lub jakieś własne doświadczenia?Tak. Przeczytac caly temat i skorzystac z porad juz napisanych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #898 Napisano 5 Listopada 2014 Czy macie jakieś propozycję, sugestie, spostrzeżenia lub jakieś własne doświadczenia?Ten cały temat, to "propozycję, sugestie, spostrzeżenia lub jakieś własne doświadczenia" . Zabieraj się do lektury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #899 Napisano 5 Listopada 2014 Tu nie ma sensu czytać. Wskazówka świruje (raz pokazuje 90 stopni zaraz jest na zerze) to wina czujnika. Nie da się osiągnąć 90 stopni, wina termostatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #900 Napisano 5 Listopada 2014 "Wskazówka świruje (raz pokazuje 90 stopni zaraz jest na zerze) to wina czujnika." do czyjego problemu sie odnosisz, bo chyba nie laolao ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach