Skocz do zawartości
Gość jabol79

Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Rekomendowane odpowiedzi

wydaje mi się, że to w dalszym ciągu wina nieoryginalnego termostatu.

 

mam podobne objawy co Ty i postanowiłem kupić kolejny termostat - prosto z aso.

jutro jak przyjdzie to od razu go założę i dam znać, czy wreszcie są okolice 90*C na vagu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może pompowtryski mają jakaś mniejszą temperaturę spalania czy co ... w Dieslu to jest chyba coś około 700 st. podczas spalania, także powinno się nagrzewać do 90 ... Wiem że jak miałem paska przed liftem, na uczelnię mam jakieś 10 km, i zawsze było 90 stopni jak dojeżdżałem, a tutaj to kude pojadę na uczelnię i wrócę i jest 80 stopni... :/ a ile termostat oryginalny kosztował ?

z ciekawości, ja już drugi założyłem, i chyba odpuszczę... trzeba czekać na wiosnę, chyba że ktoś jeszcze ma jakiś pomysł...

może jeszcze ten czujnik od temperatury się kończy ? Kiedyś mi się uszkodził w pasku przed liftem, to też była akcja termostat, a okazało się że to właśnie ten czujnik wariował

Mic15hal widze że masz taki sam silnik jak ja, myślałeś może nad zawirusowaniem ? czy lepiej nie ? :)

Edytowane przez bolsfanwk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temperatury wymieniałem kilka miesięcy temu i od tamtej pory jest z nim wszystko okay ;)

 

oczywiście że myślałem nad wirusem :) powiem więcej - skarbonka z napisem "wirus" już się zapełnia :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może pompowtryski mają jakaś mniejszą temperaturę spalania czy co ... w Dieslu to jest chyba coś około 700 st. podczas spalania, także powinno się nagrzewać do 90 ... Wiem że jak miałem paska przed liftem, na uczelnię mam jakieś 10 km, i zawsze było 90 stopni jak dojeżdżałem, a tutaj to kude pojadę na uczelnię i wrócę i jest 80 stopni... :/ a ile termostat oryginalny kosztował ?

z ciekawości, ja już drugi założyłem, i chyba odpuszczę... trzeba czekać na wiosnę, chyba że ktoś jeszcze ma jakiś pomysł...

może jeszcze ten czujnik od temperatury się kończy ? Kiedyś mi się uszkodził w pasku przed liftem, to też była akcja termostat, a okazało się że to właśnie ten czujnik wariował

Mic15hal widze że masz taki sam silnik jak ja, myślałeś może nad zawirusowaniem ? czy lepiej nie ? :)

 

jezeli macie te silniki co w avatarze to nie macie te same

 

ogolnie silnik AHH jest chyba najlepszy do wirusow:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no już uaktualniłem dane :)

wcześniej miałem właśnie 90 konnego zawirusowanego i micha się cieszyła niesamowicie :)

jakby te 101 koni pompowtryski chodziły tak jak tamten passacik przed liftem to więcej mi do szczęścia nie trzeba :D

Tylko tu sie zaraz dwumasy rozpadną, i nie wiadomo co jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł do mnie dziś nowy termostat z ASO, więc od razu rozebrałem auto, wyciągnąłem z niego termostat wahlera(miał dokładnie tydzień..) i wrzuciłem 3 termostaty(stary oryginalny z aso, tygodniowy wahler i nowy z aso):

- kiedy woda osiągnęła 70*C, wahler zaczynał się otwierać(przy 75*C był otwarty juz na maxa),

- przy 77*C otwarty w 100% był stary z aso,

- 88*C i dopiero nowy oryginał z ASO drgnął ;)

 

więc to by było na tyle w temacie zamienników ;) podpisuje się pod słowami użytkowników, którzy pisali że termostat tylko i wyłącznie z aso :) całe szczęście że "nowego" wahlera mogę oddać w miejscowym sklepie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przyszedł do mnie dziś nowy termostat z ASO, więc od razu rozebrałem auto, wyciągnąłem z niego termostat wahlera(miał dokładnie tydzień..) i wrzuciłem 3 termostaty(stary oryginalny z aso, tygodniowy wahler i nowy z aso):

- kiedy woda osiągnęła 70*C, wahler zaczynał się otwierać(przy 75*C był otwarty juz na maxa),

- przy 77*C otwarty w 100% był stary z aso,

- 88*C i dopiero nowy oryginał z ASO drgnął ;)

 

więc to by było na tyle w temacie zamienników ;) podpisuje się pod słowami użytkowników, którzy pisali że termostat tylko i wyłącznie z aso :) całe szczęście że "nowego" wahlera mogę oddać w miejscowym sklepie ;)

ok zgodze się z toba ale wiele zalezy od osoby ktora dobiera częsci 4264.87D wahler otwiera sie od 87 przynajmniej powinien. Ja osobiscie zakładałem verneta albo z aso i odpukać jeszcze nigdy nie miałem problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego wynika ze przed zalozenie nowego termostatu najlepiej sprawdzic :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja też walczyłem z ogrzewaniem w swoim ajm tak jak i kolega też ajm. Wniosek jest krótki ASO!!! Wyjaśnię dlaczego, kiedyś coś tam nie dogrzewał to zmieniłem termostat ale mało pomogło i usłyszałem opowieść o termostatach z ASO i pojechaliśmy z kolegą po 2 szt. i po wymianie poprawa znaczna. Puki się nie otworzy waż zamiast być letni jak był na zamiennikach to jest lodowaty puki się nie otworzy, oryginalny oring pasuje idealnie a nie jak te co są razem z zamiennikami które same wypadają jak się je montuję. Ale PD i tak długo się grzeją bo nie tylko mój jak się go nie depta to ma 70st a jak się zagrzeje do 90st i go się pozostawi na luzie to spada do 70st. Trzeba się postarać zimą żeby się termostat otworzył, zaznaczę ze dogrzewacz przy głowicy działa ale brakuje tego przy nagrzewnicy co montowali w FL. Więc nie ma co kupować tanich termostatów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może pompowtryski mają jakaś mniejszą temperaturę spalania czy co ...

 

Maja wieksza temp. dla tego masz chlodniczke paliwa:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przyszedł do mnie dziś nowy termostat z ASO, więc od razu rozebrałem auto, wyciągnąłem z niego termostat wahlera(miał dokładnie tydzień..) i wrzuciłem 3 termostaty(stary oryginalny z aso, tygodniowy wahler i nowy z aso):

- kiedy woda osiągnęła 70*C, wahler zaczynał się otwierać(przy 75*C był otwarty juz na maxa),

- przy 77*C otwarty w 100% był stary z aso,

- 88*C i dopiero nowy oryginał z ASO drgnął ;)

 

więc to by było na tyle w temacie zamienników ;) podpisuje się pod słowami użytkowników, którzy pisali że termostat tylko i wyłącznie z aso :) całe szczęście że "nowego" wahlera mogę oddać w miejscowym sklepie ;)

 

Michał powiedz mi ile ten termostat w ASO kosztował ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg benepolu 102.98zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że z termostatami już jest podobnie jak z G62, link do pierwszej lepszej oferty z Chin:

http://www.aliexpress.com/item/Vw-passat-b5-passat-engine-drive-link-thermostat-original/1285275197.html

 

Tak więc kupowanie ori na allegro w super cenie to praktycznie 100% China.

Edytowane przez GRZECHHH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
więc to by było na tyle w temacie zamienników podpisuje się pod słowami użytkowników, którzy pisali że termostat tylko i wyłącznie z aso

Hmm, ciekawe kto tak mówił? :hmm

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michał powiedz mi ile ten termostat w ASO kosztował ? :)

 

81zł i w tym wysyłka w aso skody z poznania, które oferuje się na allegro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

termostat wymieniony i teraz po przejechaniu ok.10km stoi wskazówka na 90* ale mam pytanie, to chyba nie jest normalne że po przejechaniu ponad 20km płyn w zbiorniczku jest zimny? od wymiany termostatu zrobiłem ponad 100 km i na początku dolałem ok 0.7l płynu a teraz już nie dolewam bo jest stan. wiem jeszcze że układ w VW sam się odpowietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to normalne jest

nie ma tam duzego przeplywu cieczy

 

jak masz piec CO w domu to zbiornik wyrownawczy tez bedzie zimny:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat mieszkam w bloku to nie sprawdzę:) teraz się spokojniejszy zrobiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem jeszcze że układ w VW sam się odpowietrza.

No wlasnie nie przy nagrzewnicy masz otworek przez ktory sie odpowietrza uklad znajdziesz na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wlasnie nie przy nagrzewnicy masz otworek przez ktory sie odpowietrza uklad znajdziesz na forum.

 

sprawny układ sam się odpowietrzy i tyle. Ta dziureczka jest po to jak już układ sam nie daje rady się odpowietrzyć to możesz śmiało tam pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności