-
Liczba zawartości
98 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O hansb5
- Urodziny 25.09.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Sejny
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
2004
-
wepnij zegar i sprawdź ciśnienie w pompie jakie jest i sprawdź jeśli masz pompkę w zbiorniku to czy jest ona sprawna. Sam to przerabiałem w kilku autach. W jednym padłą tandem ale ją naprawiłem a w drugim kończyło się życie tej w zbiorniku.
-
koledzy mam zdemontowaną wiązkę od b5 3b 2.8 30v czy zdemontowana wiązka tempomatu podejdzie do mojego 1,9 Ajm bazując na fotkach z np. tego wątku??
-
Jakie amortyzatory - firmy, ceny.
hansb5 odpowiedział MrWho → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
nie chodzi mi o cenę tylko które by nadawały by się lepiej, sam jestem za tymi pierwszymi. To były przykładowe linki, ceny to ja mam niższe na jedne czy drugie. Pozdrawiam. -
Jakie amortyzatory - firmy, ceny.
hansb5 odpowiedział MrWho → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
witam serdecznie. Koledzy co powiecie na takie amorki http://www.motointegrator.pl/produkty/247854-amortyzator-tyl-gazowy-kayaba-553207 dużo się one różnią charakterystyką pracy od http://allegro.pl/amortyzator-kyb-vw-passat-b5-b6-variant-1996-2005-i3972851439.html czy jakieś inne propozycję Pozdrowienia -
Pompowtryskiwacze, pytanie do znawcow w tym temacie.
hansb5 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
napiszę tak jak i w tym jak i w tamtym były przestrzegane zasady czystości tak jak i regulacji więc to wykluczam ale spróbuję zrobić na 180 może coś zmieni ale wątpię bo w tamtym aucie do którego były stawione na próbę pracowały super a również miałem na kilka dni pompki z tego auta co nie chce palić i one u mnie też się super sprawowały, więc po tym teście wina pompek została wykluczona jako powód złego palenia na zimnym silniku. To nie jest pierwszy komplet pompek który był montowany moimi rękoma i jeśli zazwyczaj pompki były oki to nigdy nie było problemu. -
nie zrozumieliśmy się i ja trochę nie jasno napisałem, jak pisałem o vacum to chodziło mi o część wytwarzającą podciśnienie a nie o całą pompę, znam jej budowę i wiem o tym zaworku oraz zakresie ciśnień które wytwarza itp. Miałem na myśli czy jeśli pompa nie będzie wytwarzała podciśnienia (pomijając brak wspomagania hamulców) to czy sam człon paliwowy będzie działać bez przeszkód??
-
wiem że to jest jeden element ale można go rozdzielić np. przy uszczelnieniu. Chodziło mi o to czy vacum ma jakiś wpływ na podawanie paliwa??
-
może jestem w błędzie ale jak mamy słabe podciśnienie to pompa vacum nie ma utrudnionego podawania paliwa co za tym idzie odpalania??
-
Pompowtryskiwacze, pytanie do znawcow w tym temacie.
hansb5 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
specjalnie przed demontażem sprawdziłem jak były ustawione i każdy był inaczej, 180,230,210,215 teraz mam na 225 i to nie są pierwsze pompki które regulowałem, to na ile byś radził ustawić żeby korekcje się zmniejszyły 180?? -
może już o tym było wspominane ale nie doczytałem, czy wskazówka manometra przy pomiarze ciśnienia paliwa w pompie vacum przy kręceniu rozrusznikiem powinna się podnosić czy dopiero po opaleniu auta??
-
Pompowtryskiwacze, pytanie do znawcow w tym temacie.
hansb5 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
koledzy mam takie pytanko, co oznaczają BIP-Y na ,,-" np. -19?? Pytam się dla tego bo auto paliło i jeździło pięknie (silnik AVF pompki AL) zostały wyjęte pompki i Vacum do drugiego auta w celu zdiagnozowaniu w nim złego palenia na zimnym silniku (opisywane w innych wątkach). Po ponownym włożeniu części do auta było dobrze a po kilku dniach zostało zauważone delikatne szarpanie silnikiem na wolnych obrotach, wszystko ustępuje po delikatnym dodaniu gazu czyli obr. ok 1tyś i jest już równo. Tak mi się wydaje że wcześniej paliło po dotknięciu kluczyka a teraz trzeba zrobić obrót. Podpinałem Vag-a zero błędów, w 13 są duże korekcje ok. 1.5 - 2, 18 same zera a po puszczeniu gazu 4 czyli ok, 23 pierwsze 3 nie przekraczają 10 a na czwartym jest -19 i maleje do -9. Wydaje mi się że te minus już było wcześniej jak chodziło dobrze ale to jest jedyna rzecz która mi obecnie nie pasuje. Regulacje sprawdziłem dwa razy tak jak i wsuwki. Co wy na to?? -
ja już kilka aut widziałem i jak było jedno to nie było drugiego, ale kto wie. Zazwyczaj w nowszych to była sama farelka
-
W avf się zgadzam że nie ma ale za to jest farelka elektryczna przy nagrzewnicy która dobrze se radzi.
-
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
hansb5 odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
a ile pokazuje vag?? powinno bo bardzo blisko zera a nawet samo zero, jakie masz spalanie l/h -
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
hansb5 odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
nie szukaj niczego bo jest :kciuki