sedes850 Zgłoś #141 Napisano 16 Marca 2010 udało mi się zrobić zdjęcia, wygląda to tak od spodu separatora tymczasowo założyłem gumowy wężyk (taki udało mi się znaleźć) zaślepiony na końcu docelowo zamontuje krótki, przezroczysty wężyk, aby móc w łatwy sposób sprawdzić ile syfu się zbierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #142 Napisano 20 Marca 2010 (edytowane) Dzisiaj wreszcie była pogoda i mogłem zamontować separator. Wywaliłem rurę z kolankiem i teraz jest full fabryka:kciuki Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez mebelman Zmiany konstrukcyjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #143 Napisano 20 Marca 2010 No i ładnie-gdyby nie to kolanko to wyglądało by to jak oryginał dzięki tym wężom. A gdzie podłączyłeś odpływ? Ja przetestowałem mój kranik-zebrało mi się trochę oeju i już za chwilę go nie było-nic prostszego. Teraz zastanawiam się czy zrobić dokładnie tak samo u rodziców jak będe w PL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #144 Napisano 20 Marca 2010 witajcie u mnie wyglada to tak post 31 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66618&page=2 inaczej sie niedało z tymi kolankami bo oslona przeszkadzała ale jak narazie oct sprawuje sie dobrze dolot suchutki zero oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #145 Napisano 20 Marca 2010 Odpływ na razie zaślepiłem, muszę pomyśleć nad podłączeniem jakiegoś zbiorniczka. Kolanko jest niezbędne bo wąż się zaciskał przy zginaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #146 Napisano 20 Marca 2010 Odpływ na razie zaślepiłem, muszę pomyśleć nad podłączeniem jakiegoś zbiorniczka.Kolanko jest niezbędne bo wąż się zaciskał przy zginaniu. a jezdzisz z osłona czy bez ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #147 Napisano 20 Marca 2010 (edytowane) Jeżdżę bez, ale nie ma problemu z zamontowaniem - przynajmniej mojej. Edytowane 20 Marca 2010 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #148 Napisano 20 Marca 2010 A te węże to z czego zaadoptowałeś? Przynajmniej nie wyglądają na takie cięte z metra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #149 Napisano 20 Marca 2010 Węże ze szrotu, mają znaczek Forda, nic więcej o nich nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #150 Napisano 20 Marca 2010 (edytowane) Przynajmniej nie wyglądają na takie cięte z metra. Jeśli to aluzja do moich wężów, to wyraźnie napisałem, że zamontowane są przezroczyste tylko i wyłącznie w celu obserwacji, a przede wszystkim sprawdzenia działania separatora. Docelowo założe przypominające wyglądem jak najbardziej fabryczne, bo też lubię fabryczny wygląd. Teraz gdy wiadomo,że separator działa rewelacyjnie, każdy kto będzie robił to, może zastosować wąż nie przezroczysty. Edytowane 20 Marca 2010 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #151 Napisano 20 Marca 2010 Jeśli to aluzja do moich wężów... hmm, nawet nie przyszło mi to na myśl , poprostu czysta ciekawość z czego to kolega zaadoptował. Sam mialem czarny przewód "z metra" ale mimo wszystko sie wyróżniał od reszty fabrycznych pod maską - był olejo odporny ale z powodu dość grubych ścianek niezbyt podatny na zgięcia. U Rafała wygląda to całkiem fajnie (to kolanko tylko nieco psuje efekt). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #152 Napisano 20 Marca 2010 Przepraszam. Tak jakoś pierwsze mi to przyszło do głowy, może dlatego, że właśnie mi się też te węże nie podobają, no ale to była najlepsza droga, żeby sprawdzić czy to działa. Teraz będę musiał się rozglądnąć za czymś co nie razi tak po oczach. Choć znając życie to pewnie to rozwiązanie dłuuugo przetrwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysztofw76 Zgłoś #153 Napisano 28 Marca 2010 Witam wczoraj wymienił mi mechanik odme tz. tylko tą rurkę która z góry jest mocowana na opaskę, a na dole na dwie śruby i to właśnie tam na dole miałem wyciek i mam pytanie czy powinien w tej rurce występowac filtr, gdyż orginalnie miałem założony na tej starej odmie. ---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:21 ---------- Dodatkowo dodam ,że używana rura odmy na Allegro sięga do 150 zł a w Arpolu nowa z nowymi śrubami kosztuje 62 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #154 Napisano 28 Marca 2010 Witam wczoraj wymienił mi mechanik odme tz. tylko tą rurkę która z góry jest mocowana na opaskę, a na dole na dwie śruby i to właśnie tam na dole miałem wyciek i mam pytanie czy powinien w tej rurce występowac filtr, gdyż orginalnie miałem założony na tej starej odmie. ---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:21 ---------- Dodatkowo dodam ,że używana rura odmy na Allegro sięga do 150 zł a w Arpolu nowa z nowymi śrubami kosztuje 62 zł kolego o jakiej rurce ty mówisz rurka od odmy jest mocowana na dwie opaski, a rura od filtra powietrza przykrecana na dwie srubki do turbo a na opaske do filtra , wiec która rurke masz na mysli??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #155 Napisano 28 Marca 2010 (edytowane) kolego o jakiej rurce ty mówisz rurka od odmy jest mocowana na dwie opaski, a rura od filtra powietrza przykrecana na dwie srubki do turbo a na opaske do filtra , wiec która rurke masz na mysli??? Mylisz silniki VP z PD, tam jest inne rozwiązanie - rurka odmy przykręcana dwoma śrubkami do bloku silnika. Edytowane 28 Marca 2010 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #156 Napisano 28 Marca 2010 Mylisz silniki VP z PD, tam jest inne rozwiązanie - rurka odmy przykręcana dwoma śrubkami do bloku silnika. masz racje pomyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #157 Napisano 1 Kwietnia 2010 witajcie zrobiłem 1600km z moim oct i uwaga zebarało sie z szklanka wody i oleju przerobionego na smar zamieszczam fotki jak to wygladało masakra , kurcze niewiem czy zostawic to oct i zlewac je co 1500km czy wywalic i mniec dalej zawalony egr , co radzicie? bo jak narazie to masakra z ta woda , jak bym tam niezajrzał aturbo by pociagneło to mogło by byc nieciekawie ,lecz kto wie moze juz sobie pociagneło . Kolejna kwestia teraz idzie lato wiec tej wody moze byc mniej, wiec koledzy powiedzcie mi czy wam tez zbiera sie tyle syfu w waszych OCT ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #158 Napisano 1 Kwietnia 2010 Przez około 2 zimowe miesiące miałem podłączoną butelkę zamiast rurki odmy i zebrało się w niej to samo. Podczas ostatnich mrozów zamarzła cała woda i pływała jako kula w niewielkiej ilości oleju. Tak sobie myślę że po podłączeniu butelki mniejsza ilość oleju wydostaje się z pokrywy ze względu na brak zasysania przez turbinę (zaślepiony przewód). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #159 Napisano 1 Kwietnia 2010 A ja jutro wymieniam dekiel na ori jak tylko dostanę paczkę,bo też mi wali z odmy,a dolot mam cały wyczyszczony i odseparowany butelką od mleka mojej córci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #160 Napisano 1 Kwietnia 2010 Po zamontowaniu napisz czy nowa porywa pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach