elemenateur Zgłoś #281 Napisano 14 Kwietnia 2015 Banshee a nie lepiej nowy za 600-700zł Federal Mogul? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #282 Napisano 14 Kwietnia 2015 Wolałem nie ryzykować. Tylko ori jest stalowy, reszta to żeliwo - sporo się już naczytalem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #283 Napisano 15 Kwietnia 2015 Zapomniałem dopisać, na zestaw rozrzadu i pompe wody ASO daje 20% rabatu, na pozostałe części 10%. To i tak trochę duuużo. A co do wałków pytanie do tych co wymienili wałki na AE lub Federal Mogul, jak samochód się sprawuje po wymianie, jak osiągi, głośność i "kultura pracy" silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #284 Napisano 15 Kwietnia 2015 AE i Federal Mogul to to samogwoli ścisłości. ASO często Seweryn organizują akcje promocyjne właśnie na rozrządy więc one są zupełnie inną bajką. Na pewno na wałeczek przy sprzyjających wiatrach i części też 20% rabatu dostaniesz. Ukłony Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #285 Napisano 16 Kwietnia 2015 W kwestii zapytania posiada ktoś zwymiarowany wałek do PD 1,9 bez dpf, ile powinien mieć na krzywkach by był "jak nowy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #286 Napisano 17 Kwietnia 2015 Maksymalny wymiar krzywek zaworowych dla nominału to 61,7mm mierzony jako gabaryt. Takie dane mam po pomiarze na nowych walkach. Bez różnicy czy dpf czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #287 Napisano 26 Maja 2015 Witam, Niestety i mnie czeka wymiana wałka, waham się między nowym zamiennikiem a używanym ori Koledzy co sądzicie o tym wałku: http://allegro.pl/vw-czesci-audi-vw-walek-rozrzadu-1-9tdi-130km-awx-i5311360496.html lub http://allegro.pl/walek-rozrzadu-awx-passat-b5-1-9-tdi-130km-a4-a6-i5239239544.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrad81 Zgłoś #288 Napisano 26 Maja 2015 Dzisiaj montowałem w BPW a4 b7 wałek kupiony w IC firmy autlog. Przyznam, że AE się chowa pod względem wykonania. Cena trochę ponad 600, ale to spory rabat. Uważam, że jakościowo bardzo podobny do ori, a trochę już tego w rękach miałem. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lecce Zgłoś #289 Napisano 23 Czerwca 2015 witam Panowie. To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Proszę o opinie na temat mojej awarii w b6 1.9tdi BKC. Więc dwa dni temu podczas postoju przy uruchomionym silniku było słychać dziwne dudnienie silnika. Jak traktorem. Zgasiłem silnik. Po pół godz włączyłem go i było ok. Przejechałem w ciągu następnych dwóch dni około 100 km - bez niepokojących objaw. Dzisiaj po jeździe dość dynamicznej zaczęło się od nowa pukanie - dudnienie. Wraz z zwiększaniem obrotów coraz szybsze. Pomimo wyłączenia i ponownego włączenia nie ustąpiło. Pytanie: czy w silniku BKC może to być objaw panewki jak w BXE, czy raczej wałek rozrządu. Dodam że kompresja prawidłowa, wtryski dają poprawnie. CO TO MOŻE BYĆ. STRACH ODPALIĆ SILNIK. Proszę o sugestie.:rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #290 Napisano 24 Czerwca 2015 Skąd dobiega stukanie? Z jakiej części silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #291 Napisano 24 Czerwca 2015 Dziura w szklance? Mialem ostatnio octavie bkc na warsztacie z takimi objawami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lecce Zgłoś #292 Napisano 25 Czerwca 2015 awaria ustalona. Wytarta krzywka wałka i pęknięta ostatnia szklanka. Teraz nie wiem czy kupić nowy wałek czy używany, jeżeli nowy to jakiej firmy? szklanki wymienić od razu wszystkie? Co mogło spowodować tą awarię? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #293 Napisano 25 Czerwca 2015 komplet szklanek odrazu, wałek jak dostaniesz w idealnym stanie można się pokusić, z zamiennikow Kolbenschmidt, AE(Federal Mogul) Awarie spowodowało zużycie:) ostatnio dosyć częśta przypadłość w silnikach na pompowtryskach, nie ma miesiąca żebym wałka nie sprzedał, albo żeby takie auta na warsztat nie trafiały:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lecce Zgłoś #294 Napisano 25 Czerwca 2015 weso a powiedz czy czy wałek od avb jest taki sam? bo mam taki na oku używany z pewnego auta z przebiegu 150tkm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #295 Napisano 25 Czerwca 2015 weso a powiedz czy czy wałek od avb jest taki sam? bo mam taki na oku używany z pewnego auta z przebiegu 150tkm? dpf nie masz, więc powinien podejść BLS ma inny wałek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lecce Zgłoś #296 Napisano 25 Czerwca 2015 dpf nie masz, więc powinien podejść BLS ma inny wałek dzięki za odzew. zastanawia mnie jeszcze jedno: dlaczego raz było słychać ten stukot a raz nie, i czy przy tym mogło delikatnie szarpać silnikiem przy odpalaniu z dziwnym odgłosem, oraz na biegu jałowym. Boję się że może dodatkowo dwumas się odzywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #297 Napisano 20 Lipca 2015 od czego sie te walki psuja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #298 Napisano 21 Lipca 2015 1. LongLife 2. Mała powierzchnia krzywki - poprzednie 1.9 tdi VP miały szersze 3. Brak smarowania przez wypadajace broki z kanałów olejowych. Wg mnie to najczęstsze przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #299 Napisano 21 Lipca 2015 wady materiałowe w określonych partiach wałeczków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #300 Napisano 21 Lipca 2015 wady materiałowe w określonych partiach wałeczków. Pytanie czy wady wałków czy szklanek, a później jedno idzie za drugim w szybkim tempie. Nie bez powodu po czasie wprowadzono "czarne" szklanki. Sam widziałem jak wałek był idealny, a powierzchnie szklanek się już poddawały i miały charakterystyczne zarysowania w kształcie "słoneczka" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach