Skocz do zawartości

lecce

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lecce

  • Urodziny 28.12.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    gostynin

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005
  1. witam. nie wiem gdzie pisać o tym więc postanowiłem tutaj. Panowie mam pomarańczowe kierunkowskazy w zderzaku i zakupiłem oryginalne białe. Teraz moje pytanie Jak je Wymienić? co zdemontować i od czego zacząc by niczego nie uszkodzić. pzdr
  2. lecce

    listwa drzwi

    witam. Mam trendline i chciałbym zmienić chociaż listwy na drzwiach z czarnych na chrom. Macie wiedzę czy taka operacja nie uszkodzi mi lakieru na drzwiach. Chętnie zleciłbym takie wyzwanie komuś z okolic Płocka Kutna. Czy te czarne plastikowe listwy też są na taśmie przyklejane?. Pozdr.
  3. dzisiaj zgasł mi pierwszy raz - nigdy wcześniej tak nie było. te delikatne szarpanie czy "kołysanie" na biegu jałowym jak sobie przypomnę to tak od dawna mam. sprawdzę węże czy są szczelne. zobaczymy co będzie dalej.
  4. tak chodzi o korekcję dawek. taki był odczyt. Nie ma żadnych usterek bo sprawdzał mechanik. Powiedział też , że spróbuje w poniedziałek przełożyć pomopwtrysk na czwarty. Dodam że od kilku dni po odpaleniu z zimnego silnika przez 2-3 sekundy chodził tak jakoś nie równo. Ale świece są ok. Czy to wina tego wtrysku?
  5. Panowie proszę o szybką podpowiedz. Dziś po odpaleniu 1.9 bkc zgasł. Podjechałem do mechanika i sprawdził dawki pompowtrysków i tak na 1 cylindrze 22, drugim 24, trzecim 9, czwartym 20. Mechanik powiedział że pompowtrysk do wymiany. Czy ma rację. Dodam że lekko faluje na wolnych obrotach, i dziś kopcił na niebiesko. Kazał w poniedizłąek przyjechać bo dziś nie ma czasu. Co sądzicie. Ja jestem laikiem w tych sprawach
  6. witam panowie poszukiwany odpowiedni człowiek który zajmie się moim b6 1.9 bkc z okolic Płocka. jestem po wymianie wałka rozrządu i popychaczy ale cały czas kopci na czarno. Ja się nie znam a nadworni mechanicy z okolicy rozkładają ręce. Pomóżcie.
  7. nie będę nawet komentował twojej wypowiedzi
  8. witam panowie. Jestem tu stosunkowo nowy. nie ogarniam jeszcze do końca tego forum. Proszę o pomoc. Podpowiedzcie mi o dobrym mechaniku z okolic PŁOCK - KUTNO który zajął by się moim 1.9 bkc. Kopci przy przyspieszaniu i nikt z wielmożnych mechaników z mojego terenu nie wie co jest. Dolot szczelny, komputer nie pokazuje żadnych błedów, wg mechaników korekcje prawidowe. Ręce mi opadają. Tym bardziej że to pierwszy mój vw. Dodam jeszcze że czasem na postoju przez około 1 min dziwnie silnik "kuleje" a potem jest ok. Please. - - - - - aktualizacja - - - - - Panowie a gdzie i jak zrobić te logi? Może jest ktoś z okolic Płocka - Kutna który mógłby mi pomóc.
  9. dziś zauwżyłem że po takim przegazowaniu go na biegu jałowym, po tym jak chmura czarnego dymu już opuści moje pole widzenia, to silnik jakby nie równo pracował. Potem po około minucie już pracuje dobrze. jakieś rady?
  10. Panowie problem wydaje się mnie przerastać. Przejechałem się z mechanikiem z podłączonym kompem - i o dziwo wszystko ok. Sprawdzona szczelność - bez żadnych problemów. Co to do ch..ry może być? Zaczynam się na poważnie już martwić. Powiem wam że byłem też u drugiego mechesa, który tak samo jak pierwszy rozłożył ręce. Niby elektronicznie wszystko ok, bez żadnych błędów, szczelnośc prawidłowa a jednak dym czarny leci. Poradźcie Panowie. Zastanawia mnie czy podczas zmiany wałka nie przestawiono rozrżądu? Chociaż odpala dobrze. Ale czy mógłby kopcić wtedy przy przyspieszaniu? Żadnych syków nie słychać - według mechesów szczelność prawidłowa. Czekam Panowie na odpowiedź bo mi ręce już opadają. - - - - - aktualizacja - - - - - dodam że wymieniono mi też szklanki. Poza tym na wolnych obrotach tak jakby na chwilę się zadławił silnik, ale obroty nie falują.
  11. odświeżam temat. panowie passat B6 1.9 bkc. Jestem po wymianie wałek rozrządu i popychaczy. Podczas podróży zauważyłem że jak troche przycisnąłem go to pojawia się czarny dym z rury. O co chodzi, przed wymianą nie dymił. Proszę o rady. Dodam że przejechałem nim w tej podróży 800 km a spalił mi jedynie wg wskazań kompa 4,6 litra przy stałej prędkości około 110-130 km/h.
  12. dołączę i ja. Czy w trendline można zamontować sam podłokietnik bez wymiany całego tunelu?. Jeśli tak, to zwykłemu człowieczkowi uda się to zrobić samemu? pozdr
  13. dzięki za odzew. zastanawia mnie jeszcze jedno: dlaczego raz było słychać ten stukot a raz nie, i czy przy tym mogło delikatnie szarpać silnikiem przy odpalaniu z dziwnym odgłosem, oraz na biegu jałowym. Boję się że może dodatkowo dwumas się odzywa.
  14. weso a powiedz czy czy wałek od avb jest taki sam? bo mam taki na oku używany z pewnego auta z przebiegu 150tkm?
  15. awaria ustalona. Wytarta krzywka wałka i pęknięta ostatnia szklanka. Teraz nie wiem czy kupić nowy wałek czy używany, jeżeli nowy to jakiej firmy? szklanki wymienić od razu wszystkie? Co mogło spowodować tą awarię?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności