Skocz do zawartości

prezes100

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O prezes100

  • Urodziny 11.04.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Po wymianie klocków tył oraz obu silników hamulca komp pokazuje błędy tj. brak napięcia na obu zaciskach. O co chodzi. Proszę o pomoc.
  2. We wrześniu przerabiałem ten sam temat. Zapaliła się czerwona kierownica i samochód już nie odpalił. Oddałem do znajomego mechanika. Rozebrał kolumnę, zajrzał do "czarnej skrzynki" i sprawdził switche, które okazały się sprawne. Jednak po dokładnym sprawdzeniu wszystkich elementów okazało się, że to wina rezystora czy kondensatora (tłumaczył mi, ale w tej chwili już nie pamiętam o który element chodziło). Złożył wszystko do kupy, wykasował błąd i auto śmiga. Tak więc warto oprócz switchy sprawdzić też inne elementy. Mam nadzieję, że ten post komuś pomoże. Pozdrawiam.
  3. Jeżeli chodzi o błąd P 199 - kontrolka Airbag to problem rozwiązało zlutowanie przewodów na stałe (wczesniej próbowałem wszystkich sposobów powodujących zachowanie oryginalnych (czyt. fabrycznych rozwiązań) i nic to nie dało). Osobiście jestem zwolennikiem fabrycznych rozwiązań tj. kostki połączeniowe itp ale w tym przypadku to najbardzień efektywne i dające spokój (nie wkurza cię zapalająca się kontrolka i wkurzający gong) rozwiązanie. Pozdrawiam.
  4. U mnie wypalanie objawia się tym, że silnik (a mam DSG) dochodzi do trzeciego biegu i nie przerzuca na czwórke przy normalnym przyspieszaniu tj wcisnięcie pedału gazu do ok połowy jego skoku. Silnik trzyma trzeci bieg i ok 2200 - 2300 obrotów. Muszę tak przejechać gdzieś tak 12 do 15 kilometrów po czym normalnie przerzucza na czwórkę i inne biegi. Robię jeszcze test (tak sobie przyjąłem) czyli zwalniam do trójki i delikatnie przyspieszam i jeżeli normalnie skrzynia przerzuca biegi czyli DPF wypalony. Jeżdżę tak trzeci rok i ani razu filtr się nie zapchał. Poza tym widzę widoczny wzrost temperatury silnika tzn silnik szybciej łapie 90 stopni niż normalnie. Do dnia dzisiejszego stosując tą metodę ani razu nie zapaliła mi się kontrolka świec. ---------- Dodano o 22:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:43 ---------- Aha, co jaki czas to się powtarza to nigdy tego nie sprawdzałem. Na oko gdzieś tak dwa razy w miesięcu. Jeżdzę cały czas w mieście ( trasa to jakies 70 km na 800 km przebiegu łącznego miesięcznie)
  5. Ja mam ten sam "problem". Chodzi o to, że kupiłem paska z komisu i od samego kupna kontrolka nie świeciła i gong nie działał. W sumie mi to pasuje. Pasek był sprowadzony z niemiec przez handlarza, a wiadomo że im do końca nie można ufać. W jaki sposób można to włączyć, bo chciałbym sprawdzić, czy funkcja ta jest wyłączona, czy handlarz może coś kombinował.
  6. Po wnikliwej analizie spodu fotela kierowcy okazało się, że poprzedni właściciel był bardziej niecierpliwy ode mnie i wyciął kostkę pod siedzieniem. Ale był na tyle cwany, że przewody połączył na blaszki. Moją uwagę zwróciły połączenia zaizolowane taśmą izolacyjną. Docisnąłem je (pod palcami była wyczuwalna właśnie ta blaszka) i kontrolka zgasła (oczywiście po podączeniu pod kompa). Do dzisiaj mam spokój (wczesniej zapalała się po paru godzinach od wykasowania). Mam nadzieję, że to było to. Pozdrawiam
  7. Ok, dzięki za pomoc. Spróbuję jeszcze na opaskę kostkę pod fotelem a jak nie pomoże to ją wytnę i mam nadzieję że kontrolki juz nie zobaczę.
  8. Witam, zapaliła mi się kontrolka airbag, komunikat na kompie "airbag fault". Czy to, to samo co "FEHLER" . Słabo znam języki obce. Pali się tak od ok 6 m-cy. Zdąrzyłem się przyzwyczić, ale wkurza mnie jak się zapala i jeszcze ten gong. Spiąłem plastikową opaską kostkę tą z boku fotela kierowcy ( komp pokazał błąd poduszki kierowcy ) ale efekt trwał ok 2 tygodni i znowu sie zapaliła. Dociskałem też kostkę pod fotelem, ale problem powracał także po ok 2 tygodniach. Czy wyciąć obie kostki (wolałbym nie), czy też problem tkwi gdzie indziej.
  9. Mam pytanie, a jak zdjąć tapicerkę przy szybach opuszczanych ręcznie ( przy pomocy korbki ). Chodzi mi konkretnie o demontaż korbki opuszczania szyby. Tapicerkę odkręciłem ale nie dała się zdjąć ( prawdopodobnoe trzymała korbka ). Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
  10. http://moto.allegro.pl/elektromagnetyczny-czujnik-parkowania-cofania-led-i1359440909.html Ponowie swoje pytanie. Czy kto montował takie czujniki i co o tym myślicie ?
  11. Witam. Podepnę się pod wątek. A co myślicie o czymś takim: http://moto.allegro.pl/elektromagnetyczny-czujnik-parkowania-cofania-led-i1359440909.html Miał ktoś doczynienia z takimi czujnikami. Proszę o wasze opinie.
  12. prezes100

    listwa drzwi

    No niestety nie trafiłem z odcieniem, więc jednak będę naprawiał wyjdzie mi taniej niż kupno drugich i przemalowanie. Pozdrawiam.
  13. prezes100

    listwa drzwi

    Zobaczymy, w tygodniu obejrze te drzwi osobiście (wiadomo na zdjeciu wyglądają inaczej niż w rzeczywistości) i jezeli kolor nie będzie pasował pozostanie klepanie. Jeżeli dopasuję i uda mi się z listwą to spoko mogę sprzedać.
  14. Chcę wymienić tylne prawe drzwi (mam uszkodzone). Patrząc po cenach taniej wyjdzie mi kupić drugie niż naprawiać stare. Z tym, że obecnie mam listwy czarne, natomiast znalazłem drzwi ale z listwą chromowaną. Jak to jest z mocowaniem tej listwy. Czy jest ona przykręcona czy też klejona? I jak to wygląda z wymianą? Czy w przypadku klejonej przy wymianie nie dojdzie do uszkodzenia lakieru? Proszę o informację.
  15. prezes100

    kod P0478

    a konkretnie o co chodzi. W opisie z kompa było coś o zwarciu do plusa ---------- Post added at 14:22 ---------- Previous post was at 14:19 ---------- a ponadto silnok odpala normalnie nie stwierdziłem, żeby tracił moc, gasł itp. Czy to coś poważnego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności