Skocz do zawartości

conrad81

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O conrad81

  • Urodziny 01.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. a napisałbyś może jaką masz nagrywarkę?
  2. Dzisiaj montowałem w BPW a4 b7 wałek kupiony w IC firmy autlog. Przyznam, że AE się chowa pod względem wykonania. Cena trochę ponad 600, ale to spory rabat. Uważam, że jakościowo bardzo podobny do ori, a trochę już tego w rękach miałem. Pzdr.
  3. z lenistwa do tego 75X nie chce mi się przedzierać ale jednak wiem, że wyjścia nie ma.
  4. Na przedostatnim zdjęciu tak jak widać faktycznie lepiej od razu zdemontować motor Czasem mam wrażenie, że przy demontażu tej pompy szybciej poluzuję ławę silnika i go opuszczę na dół niż odkręcę tą małą śrubę na imbus 5 :sciana
  5. podpowiedz skąd brałeś zasilanie po stacyjce? osobny kabel pod skrzynkę bezpieczników czy jest może gdzieś pod maską?
  6. Może podobnie jak jest w autach typu Golf 4... Sprzęgło 220 pasuje zastąpić na większe 228mm. Aczkolwiek w jednym z AHF 110 TDI nie pamiętam jaka skrzynia, ale było za ciasno i docisk opierał się o skrzynie. Dzwon mimo wszystko pasował. Odnośnie wrażeń z trasy na nowej skrzynce przekonam się jutro na weekendowej trasie do Międzywodzia.
  7. wg tych danych jak Pasztet dociągnie 4800rpm na 6tce to v-max 265/h :wojak
  8. Ta moc jest właśnie dopiero baaardzo wysoko. Autem jeździ często żona i nie zamierzam zmieniać opon co sezon;)
  9. Dzięki kolego Z tego co widzę każdy bieg ma niższą wartość. Niewielka ale jednak Zbierać się zbiera.
  10. Moja skrzynka GGB po prostu się odmeldowała i przy każdym obciążaniu mi o tym przypominała, że ma już dosyć. Także chyba nie było innego wyjścia jak zamontować sobie 6tke z mocniejszym sprzęgłem i nawet nieco ciut dłuższym przełożeniem. Do tej pory licznikowe 230 nie było problematyczne do osiągnięcia więc jakoś szczególnie na V-max mi nie zależy, bo już było ok. Ciężko mi idzie szukanie , ale może ma ktoś informacje o przełożeniach GGB, bo DQS jest na 3 stronie tego wątku.
  11. Ostatni numer to tulejka pasowana 01E301153E z literką G na końcu też ma taki sam wymiar czyli 16x18,8mm te krótkie to 022103139 16x13,5mm różnica spora. Wg mnie bardzo ważne aby skrzynia nie była centrowana za pomocą śrub, które mają sporą tolerancję. Zawsze po założeniu skrzyni i przyłapaniu pierwszych śrub warto nią trochę poruszać czy pewnie siedzi na tych tulejkach w miarę centralnie.
  12. Odnośnie ETKI mam swój plik txt z rozkodowanymi częściami. Ale nie ważne. Mogę się jedynie pochwalić wszem i wobec, że dołączam do grona 1,9 TDI ze skrzynią DQS. Ogólnie jest moc. Chwilowo pogoda nie pozwala ale jak będzie trochę lepiej porobię pomiary odnośnie osiąganych prędkości na poszczególnych biegach. Z tego co sprawdzałem na podnośniku to licznikowo 6 bieg - 60km/h, 5 bieg 50km/h 4 bieg nieco ponad 40km/h Przy AWX potrzebowałem: Skrzynia DQS wraz z obiema łapami i poduszkami Flansza Rozrusznik z AVF'a normalnej długości Wybieraki biegów Trawers od V6 Kompletne sprzęgło 240mm o AVF'a Uszczelniacz wału przy okazji Bardzo ważne i pomocne to dwie tulejki są 5mm dłuższe. Występowały w autach które miały flanszę dystansową. Potrzebne przeróbki: Podpora turbo zrobiła OUT, żadnego mocowania klimy nie trzeba akurat było w AWX ruszać, pasuje idealnie. Wtyczka od wstecznego jest inna, ale akurat miałem od dawcy z kabelkiem. Warto zrobić przegląd rozrusznika, rozebrać go, nasmarować co trzeba, ewentualnie wymienić szczotki jak już słabe.
  13. kolego podpowiedz jak w końcu zrobiłeś? Stoję przed dylematem rozrusznika w swoim AWXie i skrzynią DQS, która już jest pod autem, ale wolę mieć ten temat dogadany. Wspornik turbo powiedzmy zbędny, ale mocowanie klimy jakoś średnio mi się uśmiecha. Wg ETKI serwisowej miałem flanszę 5,7mm 01X103551 ale po wydłubaniu skrzyni okazało się, że nic takiego nie mam także pozostaje jeszcze sprawa dokupienia jej bo sprzęgło 240mm już też czeka. Ok już wszystko wiem.... Rozrusznik od 6 biegowej w AWX pasuje idealnie po zdemontowaniu wspornika turbo. Na tym, który udało mi się kupić jest data 2001rok czyli jak już to ten dłuższy. Flansza oczywiście też musi być.
  14. conrad81

    chlapacze

    wg ETKI zestaw na przód od 2001 roku to 3B0075111B 172.84pln na tył 3B0075101B 172.84pln Ceny od Gajos'a
  15. Nie widziałem nigdy żadnych strzałek kierunkowych w ICkach, ale nie wiadomo czy to dlatego, że nie da się zamontować inaczej z powodu właśnie wyprowadzeń czy po prostu nie ma to żadnego znaczenia bo i czemu by miało mieć. Może ktoś od customowych ICków by coś miał do powiedzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności