Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Mój dobry kolega, który mieszka w Niemczech mówił mi dzisiaj, że jego sąsiad ma na sprzedaż Passata B6 CC 2.0 w benzynie (2009 rok) z sekwencyjną instalacją LPG (150 tyś przebiegu). Czy warto brać auto z tym silnikiem w gazie? Nie wpływa to na trwałość silnika i ewentualne problemy w użytkowaniu auta (dziwne błędy itp)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszą koledzy, którzy mają zagazowane silniki 2.0 FSI/TFSI piszą, że są zadowoleni. Jedyny minus to to, że pali przy okazji ok 2 do 3 litrów paliwa oprócz LPG. W dziale LPG możesz poczytać więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie: Czy warto kupić passata B6 z 2008 r. z silnikiem 2.0 tdi 170 km - przebieg 130 tys. (Oryginał od znajomego z najbogatszą wersją wyposażenia) za 40 tys?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam pytanie: Czy warto kupić passata B6 z 2008 r. z silnikiem 2.0 tdi 170 km - przebieg 130 tys. (Oryginał od znajomego z najbogatszą wersją wyposażenia) za 40 tys?

 

Moim zdaniem nie warto za taką cenę, nawet jak przebieg niski to zaraz zaczną się problemy z wtryskami, dwumasą lub też innymi oczywistymi usterkami w tym silniku, no chyba, że jest na CR to wtedy można się zastanowić, choć osobiście nie dałbym tyle za ten rocznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiada CR

To ile jest wart ten samochodzik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie więcej jak 30k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jestem tu nowy i zamierzam kupić passata B6 wersje Bluemotion 1.9 i chciałbym sie dowiedzieć czy były też wersje z tym felernym silnikiem BXE,czy były to zupełnie inne silniki?Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Jestem tu nowy i zamierzam kupić passata B6 wersje Bluemotion 1.9 i chciałbym sie dowiedzieć czy były też wersje z tym felernym silnikiem BXE,czy były to zupełnie inne silniki?Pozdrawiam

 

ja mam ten silnik BXE, jeżdżę i nic się nie dzieje. Że pare trafów było felernych nie znaczy że wszystkie, mój ma akurat 113 kk, ale znajomy ma też BXE już 200 kk i też nic się nie działo nigdy. Więc nie można ich wrzucać wszystkich do jednego wora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam ten silnik BXE, jeżdżę i nic się nie dzieje. Że pare trafów było felernych nie znaczy że wszystkie, mój ma akurat 113 kk, ale znajomy ma też BXE już 200 kk i też nic się nie działo nigdy. Więc nie można ich wrzucać wszystkich do jednego wora

 

mój właśnie przejechał 300.000 km - BXE :)

problemów (pup puk) brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hl - high line

cl comfort line

to wersje wyposażenia

 

Już ci pisałem że do pytania o konkretne auta jest inny wątek. Nie śmieć tutaj

 

Witam, jestem nowy gdzie jest wątek żeby założyć temat o konkretny egzemplarz pod ocenę forumowiczów? Dziękuję za odpowiedź..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co z wymiana paska rozrzadu? Wedlug Volkswagena w Szwecji obowiazuje wylacznie kryterium kilometrow (210 tys.). Moj ma juz 9 lat, ale tylko 50 tys. przejechane. Wymieniac, czy jezdzic dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekaj do 18 lat, aż nabijesz 100 tys. km.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co z wymiana paska rozrzadu? Wedlug Volkswagena w Szwecji obowiazuje wylacznie kryterium kilometrow (210 tys.). Moj ma juz 9 lat, ale tylko 50 tys. przejechane. Wymieniac, czy jezdzic dalej?

 

wymiana w FSI co 150 tyś km LUB 5 lat!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój właśnie przejechał 300.000 km - BXE :)

problemów (pup puk) brak.

Kolega z pracy, w ub.miesiącu w Skodzie Octavii BXE 2007r. wymieniał zapobiegawczo panewki przy 230tys.km. i mechanik stwierdził, że był na nich już czas. Nie było tragedii, ale następnym 100tys.km. mógłby już nie zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy CC jest lepiej wyciszony od Passat CC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam szybkie pytanko jak to jest z silnikami 2.0 diesle 140 km albo 170 km bo w ogłoszeniach jest czasem napisane że 8 zaworowy jest lepszy od 16 zaworowego i że coś tam sa mniej awaryjne? Jak to jest bo się zupełnie nie znam na tym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam szybkie pytanko jak to jest z silnikami 2.0 diesle 140 km albo 170 km bo w ogłoszeniach jest czasem napisane że 8 zaworowy jest lepszy od 16 zaworowego i że coś tam sa mniej awaryjne? Jak to jest bo się zupełnie nie znam na tym...

 

Tylko 140 km był 8v na jednym wałku tam głowica jest taka sama jak w starym 1.9 ich jedynym problemem jest pompa oleju wymieniasz an tą z 1,9 lub regeneracja w Rumi i po problemach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok a w tym 2.0 170 km bo dzisiaj np oglądałem autko i właściciel mówił że w ramach akcji wymienione były pompowtryskiwacze (wtryski) czy coś takiego i mówił że na kwotę kilku tysięcy złotych. To to bywa jakaś fabryczna usterka i lepiej nie pakować się jak nie były wymieniane?

 

I druga sprawa nie znam się ale niektórzy piszą że auto jest bez DPF czy to tylko w tym silniku 140 km może być bez DPF czy 170 też można usunąć np?

Edytowane przez Telemaniak19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko 140 km był 8v na jednym wałku

 

To dlaczego ja mam 2.0 140km i 16V?

To to bywa jakaś fabryczna usterka i lepiej nie pakować się jak nie były wymieniane?

 

Przy sporych przebiegach musiały być wymieniane bo padały jak muchy, u mnie też były wymienione przy w ramach akcji przy 140tyś tak, że jak masz przebieg w okolicach 200tys to albo są już wymienione albo też są te mniej awaryjne założone od nowości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności