Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

O tym właśnie piszę - B6 z usa to kierownica i cztery koła.

Nawet włącznik świateł ma tylko dwie pozycje - żeby za trudno nie było...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auta w USA są dużo tańsze niż w Europie. Nie są obciążone chorymi podatkami, akcyzami i innymi duperelami.

Wiem, że OT ale sam moderator go robi, więc postaram się odpowiedzieć.

To nie jest prawda! Auto europejskie w tym samym wyposażeniu i standardzie, jeden do jednego jest u nich tańsze. Mimo tego, że są obciążone dodatkowo podatkami i dochodzi droższy transport i tak dalej.

Bierze się to z zupełnie innej polityki cenowej i innej mentalności ludzi. W sumie to samo jest z innymi produktami, które też są importowane z Europy.

Największe dysproporcje są tam, gdzie prym wiodą marki japońskie- quady i motocykle- naprawdę u nich markowe sprzęty są w zasięgu ręki już za 2-3 przeciętne wypłaty, w Polsce nawet nie chce mi się pisać za ile...

Tyle jeśli chodzi OT, za który przepraszam i którym mam nadzieję kończę ten temat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auta w USA są dużo tańsze niż w Europie.
To nie jest prawda!
jest u nich tańsze
Chłopie zdecyduj się...
dochodzi droższy transport i tak dalej
:wmorde Kto co niby drogo transportuje? Czy ty wiesz w ogóle o czym piszesz? VW ma fabryki w USA, Meksyku, Brazylii i Argentynie.

 

Panowie to nie tak że tylko cerata i korby :). Tyle że tanie auta są dalej dla naszych za drogie. I ściągają najtańszą pastę żeby jak najwięcej zarobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam pytanie do Was. W dniu dzisiejszym ogladałem Passata 2.0 TFSI z 2007 roku, auto zostało sprawdzone w serwisie i stwierdzono dziwne zasysanie powietrza przez bagnet oleju oraz przez wlew oleju do teog również silnik bardzo drżał. Czy to jest normalne?

Powiedziano mi, że lepiej tego auta nie kupowac, ze wzgledu na to zasysanie powietrza

 

Bede wdzieczny za jakies informacje od Was :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziwne zasysanie powietrza przez bagnet oleju oraz przez wlew oleju do teog również silnik bardzo drżał.

Ten sam dylemat miałem jak swojego kupowałem, przerażenie w oczach (5 lat i nie całe 70kkm na szafie). Co zrobiłem? poszukałem w ogłoszeniach jeszcze jeden egzemplarz z tym samym silnikiem oraz pojechałem do ASO VW czy przypadkiem na warsztacie nie mają takiego samego egzemplarza nie mieli więc pojechałem do ASO Seata mieli alltracka z tym samym silnikiem. Wniosek: wszystkie te modele podczas pracy silnika i odkręceniu korka wlewu oleju oraz wyciągnięciu bagnetu tak samo pracowały. Wróciłem do handlarza i kupiłem auto 2.0 TFSI co więcej, żadnych problemów z silnikiem do tej pory (oprócz dolewek oleju).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim golfie tak samo, i też byłem tym przerażony przy zakupie golfa.. jak sie odkręci korek od oleju czy wyjmie bagnet przy włączonym silniku to rzuca motorem od "lewego" powietrza..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od tego jest inny wątek. Dla mnie osobiście ten droższy jest słaby, jeśli ma tylko 118KM.

 

A ja mam inne pytanie- czy orientujecie się jak wygląda kwestia wzmacniaczy plug and play w B7? Czy są takie i jeśli tak to jakie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam inne pytanie- czy orientujecie się jak wygląda kwestia wzmacniaczy plug and play w B7? Czy są takie i jeśli tak to jakie?
O tego jest inny wątek...

 

zadaj pytanie w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/131955-Porady-w-sprawie-zakupu-konkretnego-samochodu?p=2287672#post2287672

Edytowane przez mkpol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to nie wiem czy pisze w dobrym wątku.... :hmm

 

 

ale do rzeczy, rozmyślam nad zmianą B5 na coś nowszego i tu moje pytanie, czy kupić wypasione B6 w HL czy wskoczyć "rocznikowo" wyżej i kupić uboższe B7 w CL?

 

A może "uderzyć" w inną marke i szukać Octavie RS? miał ktoś z was takie dylematy i sam na własnej skórze to doświadczył?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie brał bym b6 w hl zawsze to i tak b6 , wiec pozostaje b7 lub octavia a tu jest naprawdę problem wszystko zależy od danego egzemplarza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako nowy, przede wszystkim witam.

 

Nie mam pewności czy dobrze umieszczam swojego posta...

Przymierzam się do zakupu passata cc w wersji v6 300KM, raczej w wersji "przedliftowej". Od dłuższego czasu przeglądam strony popularnych portali aukcyjnych no i lipa :)

Aktualnie są tylko dwa egzemplarze więc nie ma z czego wybierać. Pomyślałem więc, że może któryś z szanownych użytkowników tego forum zamierza w najbliższym czasie pozbyć się takiego własnie auta. Jeśli tak proszę pisać.

PZDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przymierzam się do zmiany autka z B5 na B6. I tu moje pytanie do użytkowników B6 (wiadomo każdy chwali swoje), Które silniki diesla najlepiej się spisują, najmniej awaryjne są. Z góry dzięki za odp?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam 2,0TDI CR (CABA). Jestem pod dużym wrażeniem tego silnika. Cichy, oszczędny i jak dla mnie 140KM wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiadomo każdy chwali swoje), Które silniki diesla najlepiej się spisują, najmniej awaryjne są.

 

Ja kupiłem swojego przypadkiem, właśnie dlatego, że miał silnik 1,9 :)

Przypadkiem też później dowiedziałem się, że BXE miał problemy z panewkami.

 

Ale mam już przekroczone 380 tys km i nie ma żadnych problemów. Liczę na przejechanie pół miliona :)

 

Jak Ci nie przeszkadzają "umiarkowane" osiągi ze 105 KM, to na pewno wart rozważenia.

Oszczędny i tani w naprawach. Prosta i popularna konstrukcja - każdy przydrożny kowal go naprawi.

 

Niezależnie od rodzaju silnika warto wymieniac olej co 15 tys, nie co 30.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minusem 1.9 jest brak 6 biegu.

Witam. Przymierzam się do zmiany autka z B5 na B6. I tu moje pytanie do użytkowników B6 (wiadomo każdy chwali swoje), Które silniki diesla najlepiej się spisują, najmniej awaryjne są. Z góry dzięki za odp?

Jeżeli masz fundusze, żeby kupić CR to kupuj, PD nie zawracaj sobie głowy;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie, a jak wypada porównanie blacharki pomiędzy B6, a B7?

 

słyszałem, że B6 lubi rdzewieć, a jak to się ma w B7?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U siebie mam 2,0TDI CR (CABA). Jestem pod dużym wrażeniem tego silnika. Cichy, oszczędny i jak dla mnie 140KM wystarczy.

horte - chyba masz CBAB...:hmm ja też taki mam, kupiony przy 130tys.km. w tej chwili dojeżdżam do 230tys.km. i oprócz mater. eksploatacyjnych wymieniony tylko EGR + słynna gruszka i nic poza tym.

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja B6 ma 9 lat i jak narazie nie zauwazylem jakichkolwiek ognisk korozji na nadwoziu

w podwoziu delikatna korozja na tlumikach reszta bez zarzutu

B7 najstarsze maja dopiero 5 lat wiec zdziwilbym sie jakby juz rdzewialy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności