Skocz do zawartości

tino2003

  • Liczba zawartości

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tino2003

  • Urodziny 01.01.1954

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam podartą tapicerkę na fotelu kierowcy a konkretnie oparcie, na allegro znalazłem oryginalną z numerem: OME 3C5885806, sprzedawca nie odpisuje na pytania a ja nie wiem czy można sprawdzić np. po numerze VIN czy będzie mi kolorystycznie pasować. Drugie pytanie czy to ma znaczenie który fotel, pasażera czy kierowcy?
  2. Niestety jest odwrotnie, większość nie współpracuje. Kup radio, podłącz i sprawdź pobór prądu, wtedy będziesz wiedział czy trzeba wymieniać czy mnie tego gatewaya.
  3. Jest o tym cały temat, więc odszukaj i poczytaj. Z tego co pamiętam to musi być minimum z literą L.
  4. Też tak wyczytałem na forum, że Erisin nie potrzebuje zmiany gatewaya, ale to nie prawda i musiałem gateway wymienić i zaprogramować.
  5. Często trzeba też wymienić gateway który to właśnie odpowiada za rozładowywanie się radia. Miałem tak u siebie i wymieniałem na taki z literką N (kosztował mnie 300zł)
  6. Znane problemy z głośnikami, ale zaczyna mnie to przerastać więc zapytam co o tym sądzicie. Głośnik w drzwiach kierowcy zaczął pierdzieć więc kupiłem drugi oryginalny i chwilę grał dobrze, ale powróciły problemy pierdzenia. Kupiłem nowy głośnik, ale nie oryginał i po założeniu z rok czasu grał OK a teraz praktycznie go nie słychać i zacząłem się zastanawiać czy nie ma jakiegoś problemu z wiązką przewodów. Może trzeba pociągnąć ją od nowa a jeżeli tak to do słupka czy do radia. Do tego lewy głośnik również zaczyna szwankować i za chwilę będę musiał sobie sam śpiewać w aucie. Był gdzieś opis jak to zrobić lecz nie mogę znaleźć. Czy jednak obastawiacie, że znowu mam głośnik do wymiany?
  7. Wysłane do FUTURUM serwis, czekam na powrót i montaż. O efektach powiadomię.
  8. Na dniach miałem wymieniać ten zabierak a dzisiaj rano podczas jazdy zaświeciła się kontrolka oleju i dwa sygnały dźwiękowe, odpuściłem obroty to kontrolka zgasła i tak praktycznie na luzie zjechałem z wiaduktu jakiś 200m i auto zgasiłem a potem na sznurek i pod warsztat. Ciekawe jakie będą efekty.
  9. Dziękuje za wyjaśnienia. Mechanik dostanie foto Twojego opisu. :)
  10. Panowie mam silnik BKP 2.0 140KM 2005r przejechane 246tys, za kilka dni będę zmieniał olej i chciałbym aby mechanik wymienił mi tego imbusa. Napisze mi tak ktoś w skrócie co trzeba tam zrobić oprócz ściągnięcia miski aby sam imbus wymienić. Nie mogę tego znaleźć w tym temacie a chcę mechanikowi ewentualnie podpowiedzieć aby nie było jakiejś wtopy.
  11. Tu zgoda, tylko kręcenie go na oleju nie dogrzanym nie jest gorsze niż wolniejsze zagrzanie?
  12. Chyba źle się rozumiemy bo wydaje mi się, że mkpol pisząc 2500 uważa, że takie są za niskie. Więc co do 4000 na zimnym?
  13. Całe życie człowiek się uczy i byłem przekonany, że z każdym autem szczególnie w ziemie należy ostrożnie z obrotami do momentu podniesienia się wskazówki od temperatury a tu masz. Jeżeli sobie jaj nie robisz i to prawda to będę stosował.
  14. Co do niszczenia się diesli w mieście to myślę, że więcej zniszczeń powoduje styl jazdy kierowcy a nie samo miasto. Tak samo jak utarło się, że prędkość zabija a ja twierdzę, że brak wyobraźni i umiejętności. Oczywiście 1.0 w benzynie będzie lepsze na krótkie trasy niż 2.0tdi jednak nie można też dyskredytować tych co wybierają drugą opcję.
  15. Więc ja mam lepiej bo życie jest za krótkie aby się przejmować takimi rzeczami jak silnik w aucie :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności