Skocz do zawartości

olimp510

  • Liczba zawartości

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O olimp510

  • Urodziny 22.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Irek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    FZ/RJA

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008
  1. Uwaga na AUDIX Przylep w Zielonej Górze, radze brać rachunki i stare części...
  2. masz na liczniku te 70tys km, a ile faktycznie przejechane ?
  3. kolejnym głosem rozsądku będzie taki wątek: patrz na stan techniczny auta, a nie na przebieg czy czujnik lakieru
  4. miałem 2 passaty: - B6 2006 1.9TDI BXE przez 4 lata, sprzedany z przebiegiem ponad 300k km, - B7 2011 2.0 TDI przez 2 lata, sprzedany pare dni temu z przebiegiem 220k km. Oba spisywały się swietnie : przeglądy olejowe co 30tys km i uwaga zero problemów Polecam każdemu kto zamierza kupić passata - szczególnie B7!
  5. przy przebiegu 10000 km rocznie polecam tylko i wyłącznie mocną benzynke. :kciuki
  6. w usuniciu dpfąa auto będzie mniej palić - szczególnie jeżdżąc "w koło komina"
  7. jeździłem autem z takim silnikiem i bez urazu ale przed chipowaniem to auto służyło do odpychania. 1.6 TDI od 2.0 TDI ma 35 KM + 75 Nm, więcej podaj mi swoją definicje " przyspiesza niemal tak samo "
  8. przemyśl sprawe regeneracji i modyfikacji swojego turbo, powinno wyjść taniej niż zakup turbo cbbb.
  9. 1. miało być o akcyzie a ostania srtona to jakiś papier toaletowy (nawiązując do ostatniej strony ) 2. kto jezdził po paryżu wie że tam się nie da jeździć autem 3. zarobki poza PL są takie same jak w PL tylko inna waluta (dla 1000zł w PL = 1000 euro w np. Francja) 4. towary na półkach sklepowych są takie same przeliczając na złotówki lub nieznacznie się róznią. 5. ceny w restauracjach, knajpach, kinie etc są takie same jak w PL ale w euro.
  10. od 26k w góre; co do manuala to radze przemysleć, manual jest pancerny ale DSG to bardzo udane skrzynie, wystarczy pamiętać o podstawowym serwisie i cieszyć się jazdą.
  11. silnikiem 1.9 TDI BXE przejechałem prawie 200k km po chipie. Nie demonizujcie tego silnika, po chipie był dynamiczny i oszczędny; obecnie mam 2.0 TDI CR, jeździ podobnie ale więcej pali.
  12. jak koledze dobrze się jeździ 1.6 fsi to idąc po kosztach eksploatacji LPG bije na głowe ON. Robiąc 13k km rocznie inastalacja zwróci się po 1,5 roku.
  13. poprzednik B6 1.9 TDI BXE normą było 1100-1200 km na baku jeżdząc normalnie; sprzedałem go z przebiegiem 320tys km. obecnie B7 2.0 TDI CR - do 1000 km na baku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności