piotrekiw
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O piotrekiw
- Urodziny 03.03.1954
Informacje osobiste
-
Imię
Piotrek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Helsingborg
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM
-
Rok produkcji
2016
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
piotrekiw odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
co z wymiana paska rozrzadu? Wedlug Volkswagena w Szwecji obowiazuje wylacznie kryterium kilometrow (210 tys.). Moj ma juz 9 lat, ale tylko 50 tys. przejechane. Wymieniac, czy jezdzic dalej? -
A czy ktos zna prawidlowy odstep miedzy elektrodami- silnik BLR 2,0FSI 2006
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
piotrekiw odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A czy moglbys dac namiary na tego faceta? Czy jest sens to zrobic jeszcze zanim usterka sie pojawi? -
Jak się nazywa dany element ... guma przegubowa?
piotrekiw odpowiedział VALDI → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
manszeta -
W Szwecji cena jest akurat zblizona (Bosch platinum, NGK, Beru). Ok 300 PLN za 4 sztuki. Ciekawe ile w Polsce?
-
Czu ktos zmienial swiece zaplonowe w silniku benzynowym? Czy mozna bez klopotu zrobic to samemu? Jakies doswiadczenia, ktore sa najlepsze?:638:
-
A co to jest bordnetz?
-
A dokladnie, gdzie ta zaslepka sie znajduje, tzn jak najlatwiej do niej sie dostac.
-
Ja mam inny problem, ale tez dotyczacy swiatel. Nie mam xenonow, a oryginalne swiatla sa wysoce niewystarczajace. Chcialbym zamonntowac dodatkowe reflektory halogenowe do swiatel dlugich. Czy nie spowoduje to buntu i wiadomosci o bledach w kompie? Na pewno ktos z Was montowal dodatkowe swiatla. Jak to najprosciej zrobic? Do czego sie podlaczyc? Czy zaawansowany amator moze sie sam odwarzyc to zrobic. Jezeli nie to moze macie jakies dobre adresy w okolicach Warszawy lub Szczecina? Mieszkam w Szwecji i oddanie samochodu tutaj do elektryka to koszt minimum 2000 PLN. Piotrek
-
Ja mam 2,0 FSI Sportline i bussines pkt sedan (wyprodukowany w 2005). Przejechanych ma dopiero 19000 km (jezdze nim 5000 km rocznie). Zadnych usterek poza tym, ze podporka na ledzwie (czy jak to nazwac) przestala przesuwac sie przod-tyl. Spalanie 8-9 litrow w zaleznosci od jazdy. Ani jedna wiadomosc o bledch nie wyskoczyla w ciagu 3,5 roku. Klimatyzacja dziala tez bezszmerowo. Uwazam, ze jest niepotrzebnie twardy. Sportowy samochod to i tak nie bedzie.
-
Ale jaki to modul? I gdzie siedzi. Bede wdzieczny za info
-
Spotkalo mnie wczoraj to samo co Was. W gore i dol slychac silniczki. W tyl da sie "kliknac", ale wyglada na to, ze jest maksymalnie cofniety. Jak chce sie przesunac w przod to czuc pod palcem tepo (zadnego klikniecia). Chyba dam sobie spokoj. Mieszkam w Szwecji, a tu ceny godziny w warsztacie sa oszalamiajace. ( sportline 2,0FSI 2006 18000km przebiegu)
-
Dzieki, nie masz wiecej takich rysunkow.
-
Czy ktos wie jak sie dostac do silownikow otwierajacych klape bagaznika w sedanie?