Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

2.ile kosztuje w serwisie sprawdzenie samochodu? chodzi mi o:

-podpięcie go pod komputer i sprawdzenie czy wszystko jest ok?

-sprawdzenie geometri zawieszenia

-i reszte żeczy któe standardowo odbywaja sie podczas takich oględzin.

Zależy czy w centrum warszawy czy na obrzeżach. Ale mniej wiecej w granicach 300-400zł.

 

---------- Post added at 15:34 ---------- Previous post was at 15:27 ----------

 

2.ile kosztuje w serwisie sprawdzenie samochodu? chodzi mi o:

-podpięcie go pod komputer i sprawdzenie czy wszystko jest ok?

-sprawdzenie geometri zawieszenia

-i reszte żeczy któe standardowo odbywaja sie podczas takich oględzin.

Zależy czy w centrum warszawy czy na obrzeżach. Ale mniej wiecej w granicach 300-400zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem tutaj nowy - przygodę z VW już miałem (posiadałem Tourana TDI) więc co nieco wiem ale do rzeczy. W chwili obecnej pociskam BMW E60. Autko zrobiło się już leciwe - 7 lat co prawda niewiele ma przejechane bo to benzyna 530i - i na zegarze ma 115kkm ale pomyślałem sobie żeby w perspektywie kilku miesięcy zmienić na coś młodszego (do 3-4lat). W dodatku będę kręcił po 30kkm w roku i tutaj już zacznę patrzeć do kieszeni.

Z racji tej że Tourana miło wspominam (Highline 1,9 TDI 101PS - PD) naturalnie pomyślałem o VW - i Passacie tylko SPORT lub HIGHline (ojciec ma 2007 1,9 TDI 105PS comfortline). Generalnie 105PS odpada - bo to nie jedzie - w porównaniu z 230 kucami u mnie. Pomyślałem - kompromis 140 lub 170 PS mniejsza moc młodsze auto. Ale jak poczytałem tutaj forum i odwiedziłem kilku mechaników tak mnie zgasiło jak to możliwe że VW wymięka przy przebiegu 100-120kkm z silnikami diesla. Kolega miał nówkę z salonu w leasingu i przeklął ten silnik i markę. Dlatego pytam czy jest naprawdę tak źle z tymi Paskami i 2,0 TDI ???????????? Jesli tak to zacznę rozważać 1,8 TSI a jak nie kupie w przedziale do 65kPLN to zapakuję do swojej BMW LPG - zwłaszcza że jej KOMPLETNIE NIC NIE DOLEGA i będę śmigał w cenie diesla.

dlatego BARDZO proszę o informację i podpowiedź który wariant wybrać - bo przyznam szczerze, że jestem dość mocno skołowany (myslałem o Mondeo ale jakoś nie przekonuje mnie w 100% mimo, iż stylistyka jest mocno dynamiczna).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A ile kolego pali Ci to 2.0TFSI w Wawie? Zastanawiałem się nad tym silnikiem ale dosyć często stoję w korkach (15km w 1h) i aż boję się pomyśleć ile to może spalić (moja Nubira 2.0 spala mi około 15l PB95).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
atego pytam czy jest naprawdę tak źle z tymi Paskami i 2,0 TDI ???????????? Jesli tak to zacznę rozważać 1,8 TSI

 

1.8tsi:dobrze:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał salexy Zobacz post

atego pytam czy jest naprawdę tak źle z tymi Paskami i 2,0 TDI ???????????? Jesli tak to zacznę rozważać 1,8 TSI

1.8tsi

Też mi rozważania...bierz benzyne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Jestem tutaj nowy - przygodę z VW już miałem (posiadałem Tourana TDI) więc co nieco wiem ale do rzeczy. W chwili obecnej pociskam BMW E60. Autko zrobiło się już leciwe - 7 lat co prawda niewiele ma przejechane bo to benzyna 530i - i na zegarze ma 115kkm ale pomyślałem sobie żeby w perspektywie kilku miesięcy zmienić na coś młodszego (do 3-4lat). W dodatku będę kręcił po 30kkm w roku i tutaj już zacznę patrzeć do kieszeni.

Z racji tej że Tourana miło wspominam (Highline 1,9 TDI 101PS - PD) naturalnie pomyślałem o VW - i Passacie tylko SPORT lub HIGHline (ojciec ma 2007 1,9 TDI 105PS comfortline). Generalnie 105PS odpada - bo to nie jedzie - w porównaniu z 230 kucami u mnie. Pomyślałem - kompromis 140 lub 170 PS mniejsza moc młodsze auto. Ale jak poczytałem tutaj forum i odwiedziłem kilku mechaników tak mnie zgasiło jak to możliwe że VW wymięka przy przebiegu 100-120kkm z silnikami diesla. Kolega miał nówkę z salonu w leasingu i przeklął ten silnik i markę. Dlatego pytam czy jest naprawdę tak źle z tymi Paskami i 2,0 TDI ???????????? Jesli tak to zacznę rozważać 1,8 TSI a jak nie kupie w przedziale do 65kPLN to zapakuję do swojej BMW LPG - zwłaszcza że jej KOMPLETNIE NIC NIE DOLEGA i będę śmigał w cenie diesla.

dlatego BARDZO proszę o informację i podpowiedź który wariant wybrać - bo przyznam szczerze, że jestem dość mocno skołowany (myslałem o Mondeo ale jakoś nie przekonuje mnie w 100% mimo, iż stylistyka jest mocno dynamiczna).

Zdecydowanie zostań przy E60, nie ma żadnego porównania do passata. Choć będziesz miał młodsze auto to nic na tym nie zyskasz, jeśli w BMW masz pewny ten przebieg to nic lepszego nie znajdziesz. Odpuść passata - nie ta liga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zamarzył mi się passat B6 i tak tutaj trafiłem.

Prosiłbym o radę jakiego silnika benzynowego szukać,zależy mi gównie na bezawaryjności i jakiś tam średnich osiągach przy w miarę normalnym spalaniu miejskim tak do 11 litrów.

Autko głównie do jazdy miejskiej,przebiegi małe do (10 tyś rocznie) dlatego zdecydowałem się na benzynę.

Tylko teraz problem który silnik brać głównie pod uwagę ?

Myślałem nad 2.0 FSI tym 150 km

Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu szukalbym jednostek z turbodoładowaniem. Bo spalanie takie samo, albo nawet mniejsze. 1.8tsi albo 2.0tsi. Jeżeli jeździsz tylko po mieście to zwróć uwagę na 1,4tsi 122PS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy przy mojej jeździe ( krótkie dystanse do pokonania,miasto,małe przebiegi) nie zajadę turbiny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina w silniku benzynowym nie jest tak obciążona jak w dieslu. Myślę, że to dobra propozycja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy jeszcze jaka kwota dysponujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli szukasz passata do 2008r. to tylko 2.0 TFSI, jak po 2008 to 1.8 TSI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do funduszy to tak ok 45tyś chciałem przeznaczyć czyli napewno przed 2008 r. Silniki 1.8 TSI wcześniej były gorsze ? niż po 2008 r.

Słyszałem trochę złych opinii na temat B6 ale to się gównie tyczyło diesla.

Czyli radzicie jednak szukać benzynę z turbiną.... Ciężko niestety znaleźć coś z okolic małopolski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy Twoich przebiegach tylko benzyna, a jak benzyna w passacie to tylko z turbiną. 1.8 TSI był produkowany dopiero od 2008r. Czyli drogą eliminacji zostaje Ci 2.0 TFSI ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko sprawdzaj podczas zakupu pochodzenie samochodu. Bo dużo 2,0tsi jest z USA i w większości to auta powypadkowe. nie mają climatronica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za rady.Jak byście przypadkowo znaleźli jakąs ciekawa ofertę to dajcie znać,szukam juz jakiś czas autka ale kiepsko z tymi poszukiwaniami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zostaje Ci 2.0 TFSI
Mam taki i jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam taki i jestem bardzo zadowolony.

Tak jak mój przedmówca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko sprawdzaj podczas zakupu pochodzenie samochodu. Bo dużo 2,0tsi jest z USA i w większości to auta powypadkowe. nie mają climatronic

 

Mój jest z USA i bez klimatronica- i co??? uważasz że nie warto kupić??? Z numeru VIN wychodzi że i tak był wyprodukowany w niemczech.... Korexus - jak coś doradzasz, to rób to z głową, bo od takich porad to normalnie żygać się chce....

Twoje auto to pewnie jest zajeb...iste, bezwypadkowe i z przebiegiem 120 tys. km i pali 5 litrów w mieście a na trasie to pewnie ze 2 litry...i ganiasz nim 10 lat i ani grosza nie dołożyłeś, bo się nic nie psuje....

Normalnie gul mi lata od takich pseudo porad.... Korexus- KLIMATRONIK W AUCIE TO NIE WSZYSTKO !!!!!! I wogóle szkoda słów....Fachowiec....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spuść powietrze kolego Bandzior...

Zaraz się tu pyskówki zaczną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności