Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli chcesz kupić sobie auto - to ten egz. odpada !!!

umyty silnik i za kilka tygodni padną rolki w napinaczach i pozostałych elementach które są smarowane, płyny wypłukały smar w łożyskach

dźwięk może być powodem pracy wirujących elementu napędu pasków

Ja tam słyszę, ewidentnie dwumas, albo napinacz paska wieloklinowego, silnik na pewno nie pracuje prawidłowo. Mycie ma raczej mało do rzeczy, silnik myje się generalnie bez agresywnej chemii, tylko ciepłą wodą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szybkie pytanie do doświadczonych kolegów. Czy ten silnik (TDI 2.0, Common Rail) brzmi według Was w porządku? Mnie niepokoi trochę ten wysoki ton, taki świergot w tle (coś jak cykanie świerszczy):

 

Nie działa link który podałeś więc wypowiem się ogólnie na temat nowych silników VW.

Wszystkie silniki CR charakteryzują się właśnie taką metaliczną pracą. Ten charakterystyczny dźwięk wydaje pompa wtryskowa gdy dodajemy gazu i przekroczymy ok 1500obr. Praca tych silników jest zupełnie inna niż PD. Mam to samo w superbie. Gdy przesiadłem się z passata PD na skodę CR również byłem zaniepokojony tym dźwiękiem. Z jednej strony o wiele lepsza kultura pracy silników CR a z drugiej dziwne świerszcze. Chcąc się upewnić czy wszystkie silniki tak pracują sprawdzałem u znajomych którzy mają te silniki w passatach. Okazało się że wszystkie mają taki sam metaliczny dźwięk. Jesteśmy tak przyzwyczajeni do ciężkiej i głośnej pracy silników PD że po wprowadzeniu przez VW silników CR można się bardzo zdziwić ich odmienną kulturą pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie działa link który podałeś więc wypowiem się ogólnie na temat nowych silników VW.

Wszystkie silniki CR charakteryzują się właśnie taką metaliczną pracą. Ten charakterystyczny dźwięk wydaje pompa wtryskowa gdy dodajemy gazu i przekroczymy ok 1500obr. Praca tych silników jest zupełnie inna niż PD. Mam to samo w superbie. Gdy przesiadłem się z passata PD na skodę CR również byłem zaniepokojony tym dźwiękiem. Z jednej strony o wiele lepsza kultura pracy silników CR a z drugiej dziwne świerszcze. Chcąc się upewnić czy wszystkie silniki tak pracują sprawdzałem u znajomych którzy mają te silniki w passatach. Okazało się że wszystkie mają taki sam metaliczny dźwięk. Jesteśmy tak przyzwyczajeni do ciężkiej i głośnej pracy silników PD że po wprowadzeniu przez VW silników CR można się bardzo zdziwić ich odmienną kulturą pracy.

Silnik który podesłał kolega, pracuje na biegu jałowym i nie jest to jego prawidłowa praca, a troszkę ich już się nasłuchałem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Link już działa więc odsłuchałem i potwierdzam że nie jest to prawidłowa praca silnika CR. Pracuje zdecydowanie za głośno i dziwnie. Nie wiem co jest przyczyną ale zdecydowanie odradzam zakup. Jeśli zależy Tobie aby posłuchać jak powinien prawidłowo pracować silnik CR to daj znać, nagram i wrzucę filmik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzućcie jak możecie prawidłową pracę CR :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam książkę serwisowa po niemiecku (auto z Bawarii), czy nasz serwis jest w stanie potwierdzić zapisy? Tzn czy faktycznie były przy tych wpisanych przebiegach, czy był wymieniony rozrząd itp. Wolałbym mieć pewność, niż wydać na wymianę rozrządu ładnych parę złotych dla spokojnego snu :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wpisy są oryginalne to są też wprowadzone do systemu komputerowego VW :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wpisy są oryginalne to są też wprowadzone do systemu komputerowego VW :)

 

To dodam tylko że przeglądy i naprawy muszą być wykonywane w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Panowie proszę o pomoc.

Mogę kupić passata 2.0 TDI 140KM z DSG wersja highline 2008 rok. Dowiedziałem się o nim tyle i to nie od sprzedającego, więc informację są pewne:

 

Mianowicie auto ma przebiegu trochę ponad 15000 km (przebieg prawdziwy). Został zakupiony bezpośrednio od dealera po tym jak spadł z najazdu. Miał uszkodzony kielich (amortyzator go przebił) z prawej przedniej strony. Prawdopodbnie została wstawiona tzw. ćwiartka z tej strony. Po naprawieniu auto jeździło u nas w Polsce rok czasu i taki przebieg został u nas zrobiony. Auto nie ma książki serwisowej, ponieważ żadnego jeszcze serwisu nie miał. W środku wygląda jak nowy, zresztą to nie dziwne. Prowadzi się bardzo dobrze, żadnych skrzypień, auto przyspiesza płynnie, nie szarpie. Ogólnie gdybym się nie dowiedział o jego przeszłości nie przypuszczałbym, że ma wstawioną ćwiartkę. I tu moje pytanie, czy warto dać za niego 45 tyś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bobwoj ja kupiłem 2006 w benzynie z 170kkm za 48kpln, także powinieneś chyba wyciągnąć wniosek. Moim zdaniem coś musi być nie tak z tym autem, rynkowa wartość takiego auta to ok. 60kpln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich,

 

Panowie proszę o pomoc.

Mogę kupić passata 2.0 TDI 140KM z DSG wersja highline 2008 rok. Dowiedziałem się o nim tyle i to nie od sprzedającego, więc informację są pewne:

 

Mianowicie auto ma przebiegu trochę ponad 15000 km (przebieg prawdziwy). Został zakupiony bezpośrednio od dealera po tym jak spadł z najazdu. Miał uszkodzony kielich (amortyzator go przebił) z prawej przedniej strony. Prawdopodbnie została wstawiona tzw. ćwiartka z tej strony. Po naprawieniu auto jeździło u nas w Polsce rok czasu i taki przebieg został u nas zrobiony. Auto nie ma książki serwisowej, ponieważ żadnego jeszcze serwisu nie miał. W środku wygląda jak nowy, zresztą to nie dziwne. Prowadzi się bardzo dobrze, żadnych skrzypień, auto przyspiesza płynnie, nie szarpie. Ogólnie gdybym się nie dowiedział o jego przeszłości nie przypuszczałbym, że ma wstawioną ćwiartkę. I tu moje pytanie, czy warto dać za niego 45 tyś?

Musi mieć książkę serwisową od nowości, nie od pierwszego przeglądu, poza tym jeśli nawet samochód nie zrobił 15.000km to i tak na przegląd powinien jechać po roku. Passata po 100.000km wystarczy wyprać i wygląda jak nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Auto ma wstawioną ćwiartkę, więc chyba wystarczy. Myślisz, że jest COŚ jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto ma wstawioną ćwiartkę, więc chyba wystarczy. Myślisz, że jest COŚ jeszcze?

Ciężko powiedzieć, po 15.000km kierownica powinna być matowa, bez połysku. Na traczach praktycznie nie powinno być rantu, opony prawie jak nowe - jeśli 16 to bidgestone turanza ER3000 w rozmiarze 215/55/r16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko to sie potwierdziło. Jak pojezdzilem po dziurach zapaliła sie kontrola trakcji. Sprzedawca powiedział ze tak sie czasami dzieje, ze nie wie dlaczego. Sama sie czasami zapala i sama gaśnie. Poza tym abs esp asr wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trakcja jest uszkodzona - auto traci stabilność, daj sobie na luzik to jest okazja złapać problemy, wymieniana ćwiara a co z nr. VIN ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko to sie potwierdziło. Jak pojezdzilem po dziurach zapaliła sie kontrola trakcji. Sprzedawca powiedział ze tak sie czasami dzieje, ze nie wie dlaczego. Sama sie czasami zapala i sama gaśnie. Poza tym abs esp asr wszystko ok.

Ewidentnie nie ma zbieżności, sprawdź opony któraś może dać po sobie znać, że nie jest zbieżna do reszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem że coś musi być nie tak z tym autem cena go zdradziła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vin jest taki sam jak na podszybiu. Czyli wystarczy zrobić geometrie kół i powinno być ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

You Rated this Thread:

Gdyby wystarczyło zrobic geometrię to gościu by go nie sprzedawał tak tanio.

Po wstawionej ćwiartce ten samochód to czteroślad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdyby wystarczyło zrobic geometrię to gościu by go nie sprzedawał tak tanio.

Po wstawionej ćwiartce ten samochód to czteroślad.

Trudno powiedzieć, może gość nie do końca kumaty, z reguły wszystko da się wyrównać na geometrii, musiałby to być mega składaniec. A czy jest to jakoś udokumentowane, że samochód spadł z lawety? Jakaś faktura, gdzie samochód był kupiony? Może się okazać, że to "banan" z zachodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności