Skocz do zawartości

mariuszby

  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mariuszby

  • Urodziny 05.02.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piaseczno

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Pytanie - po co wymiana osuszacza? Osuszacz wymienia się TYLKO w przypadku wymiany uszkodzonego elementu układu klimatyzacji np. wymiana sprężarki , przewodu. Wtedy wraz z uszkodzonym elementem konieczna jest tez wymiana osuszacza. W innym przypadku wymiana jest zbedna. Moim zdaniem naciągają na koszty.
  2. Jeśli zrobiłeś na amortyzatorach ponad 100 tyś km to one sa już do wymiany mimo że na maszynie nie wykazują zużycia. Natomiast auto zachowuje się niestabilnie , buja to jest właśnie symptom skończonych amorów.
  3. Spalanie moim zdaniem jest normalne - 10l przy 160 km/h ..... ja bym jeździł dalej i się nie przejmował , inni wywalają katalizator i jeżdzą.... , pytanie tylko czy przejdzie przegląd okresowy?
  4. Chyba chodzi o takie wyłączenia jak: jazda po alkoholu , bez prawa jazdy , bez ważnego przeglądu technicznego , ucieczka z miejsca wypadku....
  5. Moim zdaniem wszystko jest normalne. To co pokazujesz to tak pracuje pompa paliwa. Mój silnik pracuje identycznie.
  6. Kolego nagraj to cykanie telefonem i wrzuć na forum. Inaczej nikt nic nie napisze bo tu wróżek nie ma. Na forach piszą że cykanie w TSI pochodzi od wtryskiwaczy , które tak pracują . Ale to trzeba posłuchać.
  7. Zamiarem kolegi jest przyoszczędzenie na zabieraku bo kaska poszła niepotrzebnie na pompę olejową.:jupi
  8. Ja jeżdżę na Pentosin 5W-30 504.00/507.00 i sobie chwalę.
  9. Jasne że w urzędach wszystko pięknie załatwi , wszyscy swoją dolę przyjmą bardzo chętnie . Dopiero po kilku miesiącach mogą zacząć się problemy. Wczoraj w tvp był piękny reportaż na temat aut sprowadzanych z niemiec i handlarzy. TYLKO kupujący ponoszą odpowiedzialność , w razie problemów nic nie zrobisz.
  10. Zalej olej spełniający normę 505.01 lub 507.00 obojętnie jakiej firmy. Może być 5w30 , 5w40 ,5w50 ,0w30 ,0w40
  11. Skoro nie możesz przed kupnem sprawdzić auta w serwisie to odpuść.
  12. Nie jest tak. Najlepiej dla filtra to norma 507.00
  13. Każdy olej z normą VW 507.00 . Jak nie masz DPF-a to możesz zalać z normą 505.01 Ten edge jak najbardziej może być.
  14. Kolego java . Zacznij od najprostszej rzeczy - zmień paliwo. Zatankuj poprostu ZWYKŁE ON na Orlenie. Te wszystkie drogie paliwa zawierają domieszki różnych płynów które nie wiadomo jak działają na DPF. Na forach kilka osób sugerowało rzadsze wypalanie filtra na zwykłym paliwie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności