mariuszby
-
Liczba zawartości
86 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mariuszby
- Urodziny 05.02.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Piaseczno
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TFSI 200KM
-
Rok produkcji
2006
-
Pytanie - po co wymiana osuszacza? Osuszacz wymienia się TYLKO w przypadku wymiany uszkodzonego elementu układu klimatyzacji np. wymiana sprężarki , przewodu. Wtedy wraz z uszkodzonym elementem konieczna jest tez wymiana osuszacza. W innym przypadku wymiana jest zbedna. Moim zdaniem naciągają na koszty.
-
Jeśli zrobiłeś na amortyzatorach ponad 100 tyś km to one sa już do wymiany mimo że na maszynie nie wykazują zużycia. Natomiast auto zachowuje się niestabilnie , buja to jest właśnie symptom skończonych amorów.
-
B6 1.8TSI żółta kontrolka silinik/wydech
mariuszby odpowiedział mwlodarc → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Spalanie moim zdaniem jest normalne - 10l przy 160 km/h ..... ja bym jeździł dalej i się nie przejmował , inni wywalają katalizator i jeżdzą.... , pytanie tylko czy przejdzie przegląd okresowy? -
Chyba chodzi o takie wyłączenia jak: jazda po alkoholu , bez prawa jazdy , bez ważnego przeglądu technicznego , ucieczka z miejsca wypadku....
-
usterkowość silnika 1,8 TSI - Wasze opinie proszę
mariuszby odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Moim zdaniem wszystko jest normalne. To co pokazujesz to tak pracuje pompa paliwa. Mój silnik pracuje identycznie. -
usterkowość silnika 1,8 TSI - Wasze opinie proszę
mariuszby odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego nagraj to cykanie telefonem i wrzuć na forum. Inaczej nikt nic nie napisze bo tu wróżek nie ma. Na forach piszą że cykanie w TSI pochodzi od wtryskiwaczy , które tak pracują . Ale to trzeba posłuchać. -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
mariuszby odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Zamiarem kolegi jest przyoszczędzenie na zabieraku bo kaska poszła niepotrzebnie na pompę olejową.:jupi -
Ja jeżdżę na Pentosin 5W-30 504.00/507.00 i sobie chwalę.
-
Jasne że w urzędach wszystko pięknie załatwi , wszyscy swoją dolę przyjmą bardzo chętnie . Dopiero po kilku miesiącach mogą zacząć się problemy. Wczoraj w tvp był piękny reportaż na temat aut sprowadzanych z niemiec i handlarzy. TYLKO kupujący ponoszą odpowiedzialność , w razie problemów nic nie zrobisz.
-
Zalej olej spełniający normę 505.01 lub 507.00 obojętnie jakiej firmy. Może być 5w30 , 5w40 ,5w50 ,0w30 ,0w40
-
Skoro nie możesz przed kupnem sprawdzić auta w serwisie to odpuść.
-
Nie jest tak. Najlepiej dla filtra to norma 507.00
-
Każdy olej z normą VW 507.00 . Jak nie masz DPF-a to możesz zalać z normą 505.01 Ten edge jak najbardziej może być.
-
Gwałtowne zapełnienie filtra DPF cząsteczek stałych
mariuszby odpowiedział kameleon0781 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego java . Zacznij od najprostszej rzeczy - zmień paliwo. Zatankuj poprostu ZWYKŁE ON na Orlenie. Te wszystkie drogie paliwa zawierają domieszki różnych płynów które nie wiadomo jak działają na DPF. Na forach kilka osób sugerowało rzadsze wypalanie filtra na zwykłym paliwie.