Skocz do zawartości

kameleon0781

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kameleon0781

  • Urodziny 19.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piła

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie. Kontynuując temat - silnik już uruchomiony. Działa wyśmienicie. Zostały wymienione wyłącznie 2 szt dźwigienek zaworowych , a całość złożona zgodnie z wytycznymi z dokumentacji demontażu i montażu wałków rozrządu dostępnej w ElsaWin. Dodam że były to dwie dźwigienki wydechowych zaworów na cylindrze 3. Pozdrawiam
  2. Rzuć okiem tutaj: chomikuj ---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:14 ---------- Wracając do kolizyjności - 9 lipca mam zamiar jechać tym autem na wczasy - około 4 tys km łącznie. pytanie czy zdążę naprawićgłowicę jesli coś siadło. Planuje zamontować nowe dźwigienki , następnie ustawić rozrząd i sprawdzić. a jesli cos nie będzie działało to wówczas będę zrzucał głowicę. Liczę jednak na to że zawory się nie pokrzywiły. być może się łudzę. proszę o opinie czy to dobry pomysł.
  3. dla zainteresowanych - znalazłem w necie. może się Wam przyda taki szczegółowy opis tego silnika [ame]http://rapidshare.com/files/400953275/SSP420_Silnik_Audi_2_0_l_TDI_CR.pdf.html[/ame] ---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:35 ---------- Znalazłem po zdemontowaniu pokrywy oraz wtryskiwaczy pęknięte dźwigienki. sz2 - na jednym / 3 / cylindrze. Polecacie wymianę ich i złożenie rozrządu , czy zdejmowanie głowicy i analizę zaworów??? pozdrawiam ps. zawory stoją pionowo nad komorą spalania , więc wg mnie szanse są wieksze niż gdyby stały pod skosem jak jest ponoć w silnikach na pompowtryskach. dziekuje za odpowiedzi
  4. witam. szukam informacji na temat specyfiki rozrządu w silniku 170ps commonrail passat cc 2009rok 2.0 tdi. czy w tym silniku jest szansa na ocalenie zaworów itp gdy przeskoczył pasek rozrządu na wskutek wypadku pojazdu / częsciowego zablokowania na chwilę paska przez plastikowe elementy osłony rozrządu ??? bardzo prosze mechaników o opinie. jestem w trakcie zakupu auta z takim silnikiem , i w związku z tym zastanawiam sie nad ewentualnymi wydatkami przy remoncie pokolizyjnym pojazdu. pozdrawiam
  5. dla szukających wiedzy podsyłam link do zbioru ssp ksiązek szkoleniowych vw http://chomikuj.pl/Moto32?fid=280298367 pozdrawiam
  6. podajcie maile to wam podeślę załącznik - ssp336 - wszystko o dpf - normy szkoleniowe vw po polsku w postaci pdf.pozdrawiam
  7. po zlaniu oleju do właściwego stanu i dopaleniu procedurą wszystko było ok. błąd o zapchaniu zniknął. ale juz następnego dnia pojawił sie błąd o braku skutecznosci filtra. jednym słowem pracownik aso zniszczył klientowi filtr DPF. obecnie auto ma juz zmieniony soft przezemnie . wyłączyłem mu dpf-a i wszystko śmiga obecnie koszta wyłączenia dpf-u to okolo 1000pln dla zainteresowanych.
  8. działa u mnie wszystko, zmiana utworów , głosnosci , guzik OK , słuchawka, wybieranie głosowe i przełączanie funkcji wyswietlacza w liczniku. działa wszystko oprócz przycisku stzałka w lewo ale nawi mam w wersji 1200 na nowszym sofcie sie boje probowac bo pozniej mimo wracania ponoc moze juz nie zadziałąc. tak twierdzą co niektórzy. dzisiaj podłączałem rns510 do paska z roku 2006 ma koles moduł kierownicy z literką E , multifunkcje , czerwony licznik i rns wersja B soft 1200 i mu wszystko działa. a drugie auto ma identyczna kiere, soft w rns 1200 , i moduł kierownicy z literką K i nie działa sterowanie. sam niewiem dlaczego, jutro nawigacje zamienie miejscami w tych dwu passatach. ogarnia mnie nerwica, żadnych regół wg mnie trzeba rozszyfrowac w kanałach pomiarowych modułu kierownicy informacje. w którejs grup jest parę wersji softów odczytywanych z auta. moze to jest informacja o tym co i kiedy dlaczego nie wspolpracuje. jednak skad to wiedziec. od dzisiaj robie skany wszystkich pasatow by je porownywac, poniewaz rns510 robi spore zamieszanie w starszych autach. proponuje zrobic liste wersji modułów z kazdego znanego wam auta i opisy co działa a co nie. NP TAK: NR MOD KIER: | NR CAN GATEWAY: | NR NAWI: | WERSJA SOFTU NAWI| WERSJA HW NAWI: | JAKA KIEROWNICA Z MF: | wg mnie to by starczyło.Proponuje byśmy wszyscy powpisywali co nieco a na koncu zrobi sie tabelke i bedzie łatwiej acha , i jeszcze jedno , wpisujcie czy soft PL czy orginał.
  9. witam moduł jest z literką K , liczniki czerwone nawi rns510 i nie działa, no i chyba juz nie bedzie do puki nie zmienie modułu. jakie jest wasze zdanie? a w moim aucie mam czerwony licznik, nową kiere z MF , i moduł z literką AH. u mnie działa wszystko
  10. Witam. Miałem ostatnio przypadek klienta z pasatem B6 , natychmiast po wymianie oleju (ale okazało to sie później ) silnik zgłosił awarie DPF i zapisał kod usterki zapchanego filtra dpf. Dodam iż olej wymieniał pracownik ASO - w tzw czasie wolnym nastepnie skierował on klienta - właściciela auta do aso na wymiane filtra za 6500pln. Jak sie okazało później podczas wymiany dziwnym przypadkiem pozostało w silniku około 2 liteki oleju więcej. Spuściłem nadwyżkę oleju, przeprowadziłem regeneracje DPF i wszystko wróciło do normy. Opisuję to na przyszłość dla innych szukających, dlaczego podczas regeneracji DPF procedura sie wykonuje, po czym po zakończeniu regeneracji po około 30 km filtr spowrotem sie zapełnia. ps. pozdrawiam mechaników z aso w pile trzaskających po godzinach tzw fuchy
  11. witam mam Passata 2007 rok 170ps w wersji high line kupiłem kierownice kpl od golfa 6 z poduszka. chcac ją przełożyć musze zmienic moduł pod kierownica na 3c0 953 549 AH ?? na oryginalnym MF nie działa wcale. Nie działało, ponieważ miałem moduł z literką K , w wersji SW15 , obecnie moduł z literkami 3C0953549AH , z wersją SW30 , działa na nim kierownica od CC , pojawiło się nawet dodatkowo podmenu kodowania samej multifunkcji , a nie tylko modułu. w moim przypadku zastosowałem w module kodowanie : 0001812. Moj samochód to kombi , tempomat , manetka wycieraczek bez ster kompem , multifunkcja , łopatki do dsg. Takie kodowanie zapewniło mi pracę modułu bez błędów. Na samym końcu wykonałem procedurę przyuczenia czujnika kąta skrętu ( abs login 40168 , nastawy podstawowe , kanał 060 , OK ) , krótka jazda , zgasło ESP , później przyuczenie wartości maksymalnego położenia kierownicy lewo, prawo i poszło... dziękuję koledze M3iaz za podpowiedzi.
  12. 00927 - Zacisk 30 po prawej stronie 011 - Przerwa w obwodzie Taki przypadek miałem jak w głównej skrzynce elektrycznej pod maską pojazdu nie stykała wtyczka , którą idą dwa zasilania na J519. Obydwa są niezbędne. Jesli nadal nie poradziłęś sobie z tym problemem , to moge podesłąć dokłądniejszy opis co masz sprawdzic Nie jestem pewien, ale o ile pamietam, to przewody czerowno fioletowe i znacznej grubości wchodzące do BordNetz-a - J519 na dwu zewn wtyczkach muszą mieć stałe napięcie. z Błędu wynika że jednego z nich brakuje Pozdrawiam
  13. witam, kolego od pasata CC , jesli masz moduł od cc to nie musisz wymuszac nic na radiu. sygnał obrazu ma sam spowodowac ze to się włączy. ciąg dalszy opisu moich poczynań: wiadomo gdzie tkwił problem a mianowicie: niewłaściwy can gateway oraz zle (mimo że tak jak w elsa na schematach) podłączony CAN. szykując sie do montaz kamery do passata 3cnp. z roku 2006 postarajcie sie o can gateway z pasata , czyli oznaczenie zaczynające sie na 3c0 , a nie np. na 5n0, 1k0 itp. to podstawa. no i najlepiej nak moduł ten bedzie z roku modelowego 2008-2010 , wtedy dołożono mozliwosc wkonfigurowania kamery, starsze nie pasują!!!!!! kolejna sprawa to podłączenie can pod magistrale B383/B390. Dociekliwi będą wiedzieć o co chodzi. Kamera działa. koniec wątku.
  14. Witam ponownie. tym razem przestrzegam niedoświadczonych o paru pułapkach czekających na zmiany w aucie : kamera nie zadziałała , mimo wymiany gatewaya , mimo wkodowania pojawienia sie diagnozy itp trafiłem na błąd w module kamery o tresci : niewłaściwa wersja oprogramowania sterownika. serwis za pomocą operacji on line nie dał rady. ponadto: can gateway nie rozpoznawał rygla kierownicy i jej nie ryglował dodatkowo: abs widziały brak komunikacji z immobilizerem. Przypomnę że moduł can gateway nie posiadał błędów kodowania wyposażenia pojazdu. Oznacza to ze został poprawnie dopisany poziom wyposażenia w gatewayu a sam moduł miał oznaczenie AA Wnioski wyciągajcie sami. Obecnie praca wstrzymana z powodu braku mozliwosci podstawiania sterowników. potrzebny był by inny moduł kamery na próbę, inny gateway i inny rns510. instalacja na bank OK. PRZYPOMINAM ŻE SPRAWA DOTYCZY MONTAŻU KAMERY Z MODUŁEM , TZN KAMERY RYSUJĄCEJ DYNAMICZNIE ŚLADY JAZDY , LINIE TORU RUCHU POJAZDU, NIE ZAŚ KAMERY W WERSJI LOW LINE. TA POWINNA BYĆ PROSTA I WYKONALNA BEZPROBLEMOWO.
  15. Witam Do Passata 2006 kombi montaż kamery wygląda następująco: - po pierwsze kamery wyszły w passacie począwszy od października 2007 (rok modelowy 2008) - po drugie tylna klapa w kombi jest inna niż w passacie 2006, wiec jest kolizja gumowanego przycisku i lampek podświetlania tablicy rej. Trzeba wycinać blachę i przerabiać mocowanie wewnątrz. - po trzecie: niewiem czy zauważyliście ale CAN Gateway w roku 2006 ma 7 bajtów konfiguracji i żaden z nich absolutnie nic nie mówi o wyposażeniu , bądź nie naszego paska 2006 w kamerkę wsteczną. Przystępując do montażu kamerki pod RNS510 na pewno balansujemy w kosztach: - kamery - modułu kamery - instalacji do modułu (mobilem w Lublinie chce za przewód 120pln) - dodatkowych czynności podłaczenia pod can, zasilanie - kosztów przeróbki tylnej klapy w przypadku kombi - wymiany CAN Gateway-a !!!!!!!!!!!!!! - przekodowania CAN Gatewaya, i RNS-a W przypadku nie wymieniania modułu CAN Gatewaya w roku modelowym 2006 kamera nie zadziała. Jeśli się mylę, poproszę bardzo o wyjaśnienie szczegółowe. Próbowałem na starym Gatewayu podłączyc moją kamerę zamiast pod CAN - Infotainment, pod CAN- "silnikowy", jako, że on niesie informacje i wstecznym, o kącie skrętu kół. Ta teoria jednak sie nie sprawdziła, Obecnie czekam na nową bramkę CAN , a instalacje przepiąłem powrotnie do tego co dyktuje schemat. Bardzo proszę o udział w tej debacie ludzi, którzy zamontowali w w/w pojeździe kamerę cofania. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności