Skocz do zawartości

1bandzior1

  • Liczba zawartości

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 1bandzior1

  • Urodziny 13.10.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. Więc zrób to jeszcze raz..Zamknij szyby, odłącz na chwilę aku, po czym naucz je pracy od początku...
  2. A no to spoko...super, że nie wywala błędu...
  3. Dobrze dobrze - masz rację DPF-u...Nie mam tego w aucie, więc nie wiem jak się pisze...
  4. Może się mylę, ale wydaje mi się, że komp wywali błąd podświetlenia....mimo że lampki będą świecić...
  5. Ja mam 320d e 90...z silnikiem 163 koniki. Silnik mam podkręcony do 192 KM. Mam ją 8 miesięcy. Fajne auto - super się zbiera. Spalanie latem w mieście fakycznie max 8 litrów - przeważnie 7,5. Teraz , co prawda krótkie odcinki - wychodzi mi w granicach 9..tyle że samo miasto. Trasa - ciężko przekroczyć 6,5 litra. Przez ten czas nic się nie wydarzyło. Musiałem jedynie wymienić moduł świec żarowych (370 zł ASO), bo nie załączał świec. Wyszło mi to przez przypadek, bo szczerze mówiąc jak do tej pory widziałem raz jak się załączyło grzanie świec- auto stało ze 3 dni nie jeżdżone, a temperatura spadała poniżej 0. Konrolka od świec się nie zapala (mechanik mówił że tak od -5 powinna się zapalać), a auto nawet w lekkie prymrozki zapala od strzału. Przed zakupem zwróć uwagę na turbinę, bo tak przy ok. 200 tysiącach potrafią skapitulować- wtedy albo nowa, albo regeneracja, no i co 3 wymianę oleju trzeba zmieniać - nie wiem jak to się nazywa fachowo, separator, czy jakoś tak, w każdym razie ustrojstwo co odpowierza silnik. Ja mam wersję bez PDF-u. I tobie radzę też taką znaleść, bo rzecz jasna użytkownicy narzekają na to... I o innych złych rzeczach nie słyszałem. Oczywiście mowa tutaj o silniku 163 KM, bo ten 177 jest trochę inny. Jego bolączek nie nam
  6. ...czyli nie ma jasnych procedur dotyczących wymiany oleju..W/g ASO w Białysmoku po 60 tysiącach tak jak pisałem wcześniej jedynie kontrola parametrów oleju i kontrola poziomu... i tyle...bez wymiany. Wymiana nastniast po 100 ysiącach...
  7. Z tego co ja się dowiedziałem przy 60 tysiącach kontrola stanu i poziomu oleju w skrzyni , a po 100 tysiącach wymiana oleju...Tak stwierdzili w moim serwisie.
  8. Z tą 10 w mieście o raczej taka optymisyczna wersja. Wszystko zależy jakie miasto, pora roku , natężenie ruchu,,,W moim przypadku realnie miaso 11-12 litrów (automat), trasa przeważnie w granicach 8 litrów, choć udało mi się zejść do 7,3... Nie ma też problemu dojść w mieście do 20 litrów...wszystko zależy od nogi. Ogólnie auto fajne i mało awaryjne, przy tym całkiem nieźle (szybko) jeżdżące. 200 koni nie czyni z niego wyścigówki, ale na pewno nie jeden uczestnik ruchu w sportowym wozie się zdziwi...
  9. Śmiało mozesz lać 95...ja na takiej ganiałem bez najmniejszych problemów...
  10. Nie wiem czemu w Poznaniu tyle sobie za tą usługę policzyli . W moim przypadku kolega w warszatcie zrobił mi to za darmo. Trwało to ok. 10 minut z wjazdem auta na podnośnik. Nie kojarzę żeby coś tam szczególnie odkręcał, aby do tej śruby mieć dostęp. Po tej regulacji przejechałem ok. 20 tysięcy km i nic się nie działo.
  11. W tym przypadku bardziej miarodajna jest ostatnia próba. Moment obrotowy ujawni się dopiero podczas wyprzedzeń i przyspieszeń na poszczególnyc biegach. Różnica 33 koników i 70 niutków w autach przy tej mocy to ogromna różnica. Mój kolega ma bmw 740d . Ja mam 320d (192KM). Fakt - do 150 km/h idą podobnie. Tylko różnica jest kolosalna przy wciskaniu gazu na poszczególnycj biegach. Siódemka odjeżdża w mgnieniu oka. Nie oszukujmy się - Fedwo - twoje auto przyspiesza zapewne do 100 km/h w ok. 10 sekund. Pasek twego kolegi zapewne ok. 8 sekund. 2 sekundy różnicy to bardzo dużo....
  12. Ten sam gość sprzedaje na allegro mercedesa ml 2006r 320cdi za 48 tysięcy zł. A oto mail od niego : Witam, Ciesze sie slyszec, ze sa zainteresowani, aby kupic mój samochód! Samochód jest w doskonalym stanie, bez obecnosci kolizji na ten samochód, nie ma rys lub wgniecen! Jestem z Walii (Wielka Brytania), a samochód jest tu ze mna. Kupilem ten samochód z Niemiec, bo i tam pracowac,ale kiedy wróce w Walii próbuje zarejestrowac samochód i zdalem sobie sprawe, ze koszty byly zbyt wysokie i do tego motywacje postanowilem go sprzedac. Posiada wszystkie niezbedne dokumenty: swiadectwo rejestracji w Niemczech. Samochód posiada kierownice po lewej stronie ... to sposób i nie podoba i jest niezwykle dla mnie, i bardzo trudno jest znalezc nabywce w moim kraju. Samochód jest w doskonalym stanie, bez obecnosci kolizji na ten samochód, nie ma rys lub wgniecen! To biegów samochodu jest jak w fabryce! Silnika tego samochodu dziala jak za nowe. Cena jest niska ze wzgledu na podatek rejestracyjny w Polska jest wysoki i wiedziec, ze z tego powodu ta cena! Mozna tu kupic samochód bezposrednio ode mnie, nie bedzie problemu, lub moze i dostawy do kraju za pomoca firmy dostarczajacej ...podatków dla transportu bedzie mój problem (zaplace nich)! Jesli mozesz napisac mnie po angielsku, bedzie wielki! Dziekuje ... Widzę że wszystkim ten sam tekst pisze. Kolega interesował się tym ML...Powiedziałem mu że jakś lipa....no i faktycznie - potwierdza się....
  13. Powiem ci ze w moim passacie po nr vin serwis w Białegostoku akcji serwisowych nie przewidział. Dodam ze pasek tez z USA.
  14. Myślę że amortyzatory z tyłu...przynajmniej jeden. Ale wadomo, że lepiej wymieniać parami...
  15. W 2.0 TFSI co 60 tysięcy. Podejrzewam że w 1.8 TSI podobnie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności