Skocz do zawartości

Vadero

  • Liczba zawartości

    166
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Vadero

  • Urodziny 10.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W B6 i B7 to była zmora - szybki co chwile sie kurzyły ,trzeba było rozbierać zaślepki, czyścic szybki, przez co się okrutnie rysowały. Widzę że B8 trzyma poziom...
  2. Jak mi w B5 w salonie wymienili przednią szybę, to już nigdy czujnik deszczu nie działał jak należy...
  3. A wiesz gdzie ja mam to co o mnie myśli jakiś mosiek w salonie? Salony sobie ciężko zapracowały na podłą opinię jaką mają - odbierasz samochód i nie chcesz wypaść źle przed "panem w garniaku", tylko dlatego że się do ciebie zwraca kulturalnym językiem i zaoferował ci kawę na dzień dobry, a w tym samym momencie masz około 25% szans odebrać auto malowane, albo po innej naprawie lakierniczej o czym nikt cię oczywiście nie ma zamiaru poinformować. A jak przyjedziesz za miesiąc się poskarżyć bo to odkryjesz to ten sam pan z salonu tak samo po zaproponowaniu kawy i po odpowiednich zwrotach grzecznościowych wskaże ci najbliższe drzewo i powie że na pewno sam dupłeś gdzieś samochodem, a teraz przyjeżdżasz ich oszukać (mimo że doksonale wie o tym że było jak mówisz). Napisane na podstawie doświadczeń własnych po zakupie volvo w salonie...
  4. Ja się nie zgodziłem i nic mi nie przysłali. Podpisałem jakieś papierki w ASO, że nie chcę i niech spadają
  5. źle skalibrowany czujnik, albo auto powtórnie lakierowane w fabryce - jak nie przejdzie kontroli jakości to malują jeszcze raz.
  6. pisze na nim. jak masz start stop to masz AGM
  7. Temat jest do ogarnięcia, ALE - musisz mieć VCDSa który wspiera ten moduł - trzeba zakodować odpowiednio Bajt 18 w Central electronics - ten bajt koduje sie inaczej niż sasiednie, bo odpowiada za całe oświetlenie zewnętrzne samochodu - jak masz starszą wersję VCDS i sobie cokolwiek ruszysz przy tym bajcie, to jest masakra i nie dasz rady nawet cofnąć tego co narobiłeś
  8. Mój B7 miał takie objawy - okazało się, że sprzęgło tarło o obudowę sprzęgła - wymiana sprzęgła i obudowy przez ASO za friko - podobno znana wada fabryczna.
  9. Większość passków B7 jest po 2008 roku Czyli gość pisząc o kodowaniu miał na myśli po prostu zimną diagnozę, mówisz?
  10. Sprzedawca na allegro upiera się, że trzeba albo kodować, albo dokupić przejściówkę z opornikiem
  11. OK podbijam własny temat. B6 dawno sprzedana, kilka aut dalej jest B7 No i oczywiście diabli człowieka biorą od zwykłego podświetlenia tablicy, więc kupiłem na alledrogo 3AF 943 021 A - czyli oryginalne lampki pod B7. upload gifs Żeby to zagrało trzeba zakodować w VCDS, że teraz będą diody a nie żarówki. Podpowiecie, gdzie dokładnie kodować?
  12. Pewnie jakaś blacha wpada w rezonans... :bezzebow
  13. ale co ci opada? Ja mam kilka miejsc w które przestawiam auto, a żeby nim wyjechać z domu na drogę czasami muszę z niego 3 razy wsiąśc, przejechać kawałek, wysiąść, znowu przejechać i tak dalej - za każdym razem mi bimba ostrzeżenie o pasach. Wolę sobie to wyłączyć - wyjeżdżam na drogę publiczną to pasy zapinam, ale po prywatnej drodze zapinanie ich i przejeżdżanie paruset m jest bez sensu.
  14. Klamka jak i keyless entry w B6 i B7 jest taka sama. free image uploader Poznasz ją po wybrzuszeniu pod czujnik w tylnej części klamki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności