Skocz do zawartości
Gość Rudeboy

nie mozna uruchomic samochodu

Rekomendowane odpowiedzi

No t pewno coś nie tak z elektryką, może immo w liczniku. Dobrze by było wykluczyć też to odcięcie własnej roboty dojść do miejsca gdzie jest wpięte i zmostkować. Pompe Ci sprawdził wykręcając wtryskiwacz?

U mnie rozrząd ok, Ale z wtrysku nie leci ani kropla a paliwo do wtrysku pompa podaje tylko pewno pod za słabym ciśnieniem. Pompa idzie do pompiarza. Auto nadal stoi :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompe sprawdził sprawdził wtryski i podaje paliwo a z tym włacznikiem to nie mam pojecia gdzie moze isc ten przewód od niego-wchodzi gdzies w blat i tyle widac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety dalej stoję :( Pompa była w zakładzie - sprawdzona , uszczelniona , wymienione zaworki , wyczyszczony nastawnik , założona zpowrotem do auta razem z nowym rozrządem - efekt - dalej nie odpala :( VAG nie pokazuje błędów. Dziwna sprawa się stała bo po powrocie pompy z warsztatu po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu słychać głośne trykanie jakiegos elektrozaworka w pompie. Jakby ciągle się zamykał i otwierał , czasem gdy pokręcę rozrusznikiem troche to trykanie ustaje. Calkowicie przestaje trykać gdy pstryknie przekaźnik i zgaśnie kontrolka świec żarowych. Czy napięcie na n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka ? bo u mnie pojawia się na kilkanaście sekund po załączeniu zapłonu po czym znika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Scyche u mnie jest identycznie.

Stoję już dwa dni (-12 stopni)

Może ktoś podpowie co to może być za trykanie w pompie?

 

Jeszcze jedno.

Odkąd zaczęły się problemy z opalaniem na wyświetlaczu komputera nie następuje zamiana czasu na wartość temperatury, co miało miejsce wcześniej. Nie mam pojęcia co to może być.

Edytowane przez kwiatek0804198

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podłączę się do tematu, bo mam podobny problem jak autor tego postu.

Samochód to b5fl z silnikiem AVF

Sprawa dotyczy nie zapalającej się kontrolki świec żarowych (czyt. brak zasilania komputera)

Problem nęka ten samochód już nie wiem ile mam go od prawie roku i cały czas to jest raz częściej innym razem nie ma.

W każdym razie do rzeczy przychodzę rano do samochodu przekręcam kluczyk do pozycji zapłon i cisza nie zapala się spirala ani nie działa pompa w baku, więc auto nie odpali. Zawsze było tak że poczekałem kilka sekund ewentualnie przekręciłem kilka razy kluczyk i załapywało, aż do ostatniego poniedziałku kiedy samochód poprostu nie odpalił.

Po około 10 godzinach przy drugim podejściu znowu nic.

Podłączyłem kompa i chciałem wejść do modułu silnika a tu klops. Kontroler nie odpowiada.

Żeby nie trzymać Was w niepewności przy skanowaniu całego auta w pewnym momencie kontrolka świec sobie mignęła, pompa w baku się włączyła i auto było gotowe do rozruchu.

 

Teraz tak problem jest taki że prawie go nie ma, bo jak mam to wytłumaczyć mechanikowi jeżeli auto działa.

 

Wygląda mi na to że po prostu sterownik silnika nie dostaje zasilania, więc teraz prośba o pomoc do Was.

1. Proszę o jakieś schematy elektryczne a konkretniej ścieżkę zasilania sterownika.

Kostkę stacyjki raczej odrzucam bo wszystkie urządzenia działają ( no chyba że tam jest kilka styków)

Czy jest jakiś przekaźnik między stacyjką a ecu?

 

Proszę o sugestie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i może ja podłączę się pod temat. Dzisiaj chciałem zrobić logi dynamiczne aby na forum sprawdzić czy wszystko z moim zautem ok i podczas robienia dynamicznych logów gdy się zatrzymałem auto nagle zaczęło nierówno pracować, chciałem ruszyć i silnik mi zgasł, później już nie mogłem odpalić wcale samochodu. VAG nie pokazuje żadnych błędów jeśli chodzi o silnik. Co waszym zdaniem mogło się stać? Kilka dni temu wymieniony było rozrząd ustawiony był kąt wtrysku VAGiem wszystko chodziło ok czy to mogło mieć jakiś wpływ. Troszkę się boję że może być skopany nastawnik pompy wtryskowej bo jak wymieniałem w nim bezpiecznik (1,5 tyg temu) to pompiarz powiedział że nastawnik jest zrąbany i niebawem może mi paść (twierdził że ktoś wcześniej na opale jeździł). Będę wdzięczny za pomoć kurde na święta auto mi potrzebne a tu awaria

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety dalej stoję Pompa była w zakładzie - sprawdzona , uszczelniona , wymienione zaworki , wyczyszczony nastawnik , założona zpowrotem do auta razem z nowym rozrządem - efekt - dalej nie odpala VAG nie pokazuje błędów. Dziwna sprawa się stała bo po powrocie pompy z warsztatu po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu słychać głośne trykanie jakiegos elektrozaworka w pompie. Jakby ciągle się zamykał i otwierał , czasem gdy pokręcę rozrusznikiem troche to trykanie ustaje. Calkowicie przestaje trykać gdy pstryknie przekaźnik i zgaśnie kontrolka świec żarowych. Czy napięcie na n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka ? bo u mnie pojawia się na kilkanaście sekund po załączeniu zapłonu po czym znika

 

chyba zbyt glupie, ale moze zamarzlo ci paliwo na przewodach? To co mial w przewodach i troche w filtrze wylalił a reszty juz nie ma...

 

Musisz zobaczyc czy dochodzi ci plus do sterownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba zbyt glupie, ale moze zamarzlo ci paliwo na przewodach? To co mial w przewodach i troche w filtrze wylalił a reszty juz nie ma...

 

Musisz zobaczyc czy dochodzi ci plus do sterownika.

 

problem z przed roku:mlotkiem:mlotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam wielce frustrujący mnie problem.

 

Otóż dziś rano chciałem zaprowadzić auto do elektryka na wymianie wiązki kabli w drzwiach od kierowcy bo poprzednia się przepaliła, po wyjeździe z garażu auto zgasło i nie chciało zapalić pojawił się komunikat ÖLDRUCK MOTOR AUS ( czy coś takiego) po podpięciu po hol auto zapaliło, po dojechaniu do elektryka silnik nadal pracował po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Przeglądałem tematy na forum i nic nie znalazłem( chyba ze za słabo szukałem) wujek Google tez nie pomógł.

 

proszę o porady co to może być.

 

P.S. do administratora jeśli temat jest w złym miejscu proszę o przeniesienie go tam gdzie powinien się znaleźć byle nie do kosza . bardzo mi na tym zależy.

Pozdrawiam.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz kostkę stacyjki do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj wystąpił w passacie mojego brata taki problem , jechał do szkoły i nagle wspomaganie mu przestało działac, zatrzymał sie na poboczu silnik pracował. zgasił go i juz nie można odpalic tak jakby paliwa nie dostawał ale czemu to wspomaganie przestało działac poza tym co moze byc z tym ze zgasił i juz nie odpala. Paliwa jest poł zbiornika pomóżcie.

VCDS nie pokazał zadnych błedow poza spalonym wkladem lusterka hehe

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a pasek WK cały, bo jak pękł to może narobił bałaganu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paski całe ? napinacz? rolka sie gdzieś nie urwała..foto silnika i pasków zrób..kompa możesz podłączyć..??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kompa możesz podłączyć..??

 

przecież napisał że błedów poza spalonym wkładem lusterka brak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat.

Otóż wczoraj jeździłem cały dzień nic się nie działo. Dzisiaj brak reakcji na kręcenie . Po sprawdzeniu brak paliwa na rurkach przed wtryskiwaczami. I teraz pytanie : Czy napięcie na zaworze n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka? Gdzie znajduje się przekaźnik tego zaworka. Niedawno kupiłem to autko a już zaczyna mnie w........!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam podepnę się pod temat.

Otóż wczoraj jeździłem cały dzień nic się nie działo. Dzisiaj brak reakcji na kręcenie . Po sprawdzeniu brak paliwa na rurkach przed wtryskiwaczami. I teraz pytanie : Czy napięcie na zaworze n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka? Gdzie znajduje się przekaźnik tego zaworka. Niedawno kupiłem to autko a już zaczyna mnie w........!!!

Panowie sprawa pilnaaaaaaa!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie sprawa pilnaaaaaaa!!!!!!

 

Po przekręceniu stacyjki otwiera się zawór na chwile potem otwiera się ponownie przy rozruchu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy jak zamykasz auto z pilota to wszystko jest ok jezeli nie to wina alarmu probuj pare razy otworzyc i zamknac alarm z pilota jesli zadziala to wina centralki poszukaj ja i sprawdz wszystkie przewody moze ktorys ma luz ewentualnie jeszcze bezpieczniki od alarmu powinno pomuc pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy jak zamykasz auto z pilota to wszystko jest ok jezeli nie to wina alarmu probuj pare razy otworzyc i zamknac alarm z pilota jesli zadziala to wina centralki poszukaj ja i sprawdz wszystkie przewody moze ktorys ma luz ewentualnie jeszcze bezpieczniki od alarmu powinno pomuc pozdr

Alarmu nie posiadam tylko centralny z kluczyka więc to wykluczam

Po przekręceniu stacyjki otwiera się zawór na chwile potem otwiera się ponownie przy rozruchu silnika.

Czyli jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem nie będzie 12v to wina przekaźnika jeśli będzie to wina zaworu - dobrze rozumuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wszelki wypadek sprawdz to zabierze ci malo czsau bywa czasem ze to co nie sprwdzic moze byc przyczyna potem sprawdz bezpieczniki glowne te co wchodza do kostki i wychodza a moze masz gdzies ukryty wylacznik odciecia zaplonu i jest nie wlaczony pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności