Scyhe Zgłoś #21 Napisano 5 Listopada 2011 No t pewno coś nie tak z elektryką, może immo w liczniku. Dobrze by było wykluczyć też to odcięcie własnej roboty dojść do miejsca gdzie jest wpięte i zmostkować. Pompe Ci sprawdził wykręcając wtryskiwacz? U mnie rozrząd ok, Ale z wtrysku nie leci ani kropla a paliwo do wtrysku pompa podaje tylko pewno pod za słabym ciśnieniem. Pompa idzie do pompiarza. Auto nadal stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldorf73 Zgłoś #22 Napisano 5 Listopada 2011 Pompe sprawdził sprawdził wtryski i podaje paliwo a z tym włacznikiem to nie mam pojecia gdzie moze isc ten przewód od niego-wchodzi gdzies w blat i tyle widac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyhe Zgłoś #23 Napisano 14 Listopada 2011 Niestety dalej stoję Pompa była w zakładzie - sprawdzona , uszczelniona , wymienione zaworki , wyczyszczony nastawnik , założona zpowrotem do auta razem z nowym rozrządem - efekt - dalej nie odpala VAG nie pokazuje błędów. Dziwna sprawa się stała bo po powrocie pompy z warsztatu po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu słychać głośne trykanie jakiegos elektrozaworka w pompie. Jakby ciągle się zamykał i otwierał , czasem gdy pokręcę rozrusznikiem troche to trykanie ustaje. Calkowicie przestaje trykać gdy pstryknie przekaźnik i zgaśnie kontrolka świec żarowych. Czy napięcie na n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka ? bo u mnie pojawia się na kilkanaście sekund po załączeniu zapłonu po czym znika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwiatek0804198 Zgłoś #24 Napisano 30 Stycznia 2012 (edytowane) Witam. Scyche u mnie jest identycznie. Stoję już dwa dni (-12 stopni) Może ktoś podpowie co to może być za trykanie w pompie? Jeszcze jedno. Odkąd zaczęły się problemy z opalaniem na wyświetlaczu komputera nie następuje zamiana czasu na wartość temperatury, co miało miejsce wcześniej. Nie mam pojęcia co to może być. Edytowane 30 Stycznia 2012 przez kwiatek0804198 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #25 Napisano 23 Maja 2012 Witam Podłączę się do tematu, bo mam podobny problem jak autor tego postu. Samochód to b5fl z silnikiem AVF Sprawa dotyczy nie zapalającej się kontrolki świec żarowych (czyt. brak zasilania komputera) Problem nęka ten samochód już nie wiem ile mam go od prawie roku i cały czas to jest raz częściej innym razem nie ma. W każdym razie do rzeczy przychodzę rano do samochodu przekręcam kluczyk do pozycji zapłon i cisza nie zapala się spirala ani nie działa pompa w baku, więc auto nie odpali. Zawsze było tak że poczekałem kilka sekund ewentualnie przekręciłem kilka razy kluczyk i załapywało, aż do ostatniego poniedziałku kiedy samochód poprostu nie odpalił. Po około 10 godzinach przy drugim podejściu znowu nic. Podłączyłem kompa i chciałem wejść do modułu silnika a tu klops. Kontroler nie odpowiada. Żeby nie trzymać Was w niepewności przy skanowaniu całego auta w pewnym momencie kontrolka świec sobie mignęła, pompa w baku się włączyła i auto było gotowe do rozruchu. Teraz tak problem jest taki że prawie go nie ma, bo jak mam to wytłumaczyć mechanikowi jeżeli auto działa. Wygląda mi na to że po prostu sterownik silnika nie dostaje zasilania, więc teraz prośba o pomoc do Was. 1. Proszę o jakieś schematy elektryczne a konkretniej ścieżkę zasilania sterownika. Kostkę stacyjki raczej odrzucam bo wszystkie urządzenia działają ( no chyba że tam jest kilka styków) Czy jest jakiś przekaźnik między stacyjką a ecu? Proszę o sugestie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janus Zgłoś #26 Napisano 24 Grudnia 2012 No to i może ja podłączę się pod temat. Dzisiaj chciałem zrobić logi dynamiczne aby na forum sprawdzić czy wszystko z moim zautem ok i podczas robienia dynamicznych logów gdy się zatrzymałem auto nagle zaczęło nierówno pracować, chciałem ruszyć i silnik mi zgasł, później już nie mogłem odpalić wcale samochodu. VAG nie pokazuje żadnych błędów jeśli chodzi o silnik. Co waszym zdaniem mogło się stać? Kilka dni temu wymieniony było rozrząd ustawiony był kąt wtrysku VAGiem wszystko chodziło ok czy to mogło mieć jakiś wpływ. Troszkę się boję że może być skopany nastawnik pompy wtryskowej bo jak wymieniałem w nim bezpiecznik (1,5 tyg temu) to pompiarz powiedział że nastawnik jest zrąbany i niebawem może mi paść (twierdził że ktoś wcześniej na opale jeździł). Będę wdzięczny za pomoć kurde na święta auto mi potrzebne a tu awaria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #27 Napisano 25 Grudnia 2012 Niestety dalej stoję Pompa była w zakładzie - sprawdzona , uszczelniona , wymienione zaworki , wyczyszczony nastawnik , założona zpowrotem do auta razem z nowym rozrządem - efekt - dalej nie odpala VAG nie pokazuje błędów. Dziwna sprawa się stała bo po powrocie pompy z warsztatu po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu słychać głośne trykanie jakiegos elektrozaworka w pompie. Jakby ciągle się zamykał i otwierał , czasem gdy pokręcę rozrusznikiem troche to trykanie ustaje. Calkowicie przestaje trykać gdy pstryknie przekaźnik i zgaśnie kontrolka świec żarowych. Czy napięcie na n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka ? bo u mnie pojawia się na kilkanaście sekund po załączeniu zapłonu po czym znika chyba zbyt glupie, ale moze zamarzlo ci paliwo na przewodach? To co mial w przewodach i troche w filtrze wylalił a reszty juz nie ma... Musisz zobaczyc czy dochodzi ci plus do sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #28 Napisano 26 Grudnia 2012 chyba zbyt glupie, ale moze zamarzlo ci paliwo na przewodach? To co mial w przewodach i troche w filtrze wylalił a reszty juz nie ma... Musisz zobaczyc czy dochodzi ci plus do sterownika. problem z przed roku:mlotkiem:mlotkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzybek Zgłoś #29 Napisano 1 Czerwca 2013 (edytowane) Witam mam wielce frustrujący mnie problem. Otóż dziś rano chciałem zaprowadzić auto do elektryka na wymianie wiązki kabli w drzwiach od kierowcy bo poprzednia się przepaliła, po wyjeździe z garażu auto zgasło i nie chciało zapalić pojawił się komunikat ÖLDRUCK MOTOR AUS ( czy coś takiego) po podpięciu po hol auto zapaliło, po dojechaniu do elektryka silnik nadal pracował po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Przeglądałem tematy na forum i nic nie znalazłem( chyba ze za słabo szukałem) wujek Google tez nie pomógł. proszę o porady co to może być. P.S. do administratora jeśli temat jest w złym miejscu proszę o przeniesienie go tam gdzie powinien się znaleźć byle nie do kosza . bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam. Edytowane 1 Czerwca 2013 przez rainman777 Przeniesiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #30 Napisano 1 Czerwca 2013 Pewnie masz kostkę stacyjki do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #31 Napisano 16 Października 2013 (edytowane) Witam dzisiaj wystąpił w passacie mojego brata taki problem , jechał do szkoły i nagle wspomaganie mu przestało działac, zatrzymał sie na poboczu silnik pracował. zgasił go i juz nie można odpalic tak jakby paliwa nie dostawał ale czemu to wspomaganie przestało działac poza tym co moze byc z tym ze zgasił i juz nie odpala. Paliwa jest poł zbiornika pomóżcie. VCDS nie pokazał zadnych błedow poza spalonym wkladem lusterka hehe Edytowane 17 Października 2013 przez rainman777 Przeniesiony reg 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #32 Napisano 16 Października 2013 a pasek WK cały, bo jak pękł to może narobił bałaganu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mrozu45 Zgłoś #33 Napisano 16 Października 2013 paski całe ? napinacz? rolka sie gdzieś nie urwała..foto silnika i pasków zrób..kompa możesz podłączyć..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #34 Napisano 16 Października 2013 kompa możesz podłączyć..?? przecież napisał że błedów poza spalonym wkładem lusterka brak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1976 Zgłoś #35 Napisano 4 Stycznia 2015 Witam podepnę się pod temat. Otóż wczoraj jeździłem cały dzień nic się nie działo. Dzisiaj brak reakcji na kręcenie . Po sprawdzeniu brak paliwa na rurkach przed wtryskiwaczami. I teraz pytanie : Czy napięcie na zaworze n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka? Gdzie znajduje się przekaźnik tego zaworka. Niedawno kupiłem to autko a już zaczyna mnie w........!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1976 Zgłoś #36 Napisano 4 Stycznia 2015 Witam podepnę się pod temat.Otóż wczoraj jeździłem cały dzień nic się nie działo. Dzisiaj brak reakcji na kręcenie . Po sprawdzeniu brak paliwa na rurkach przed wtryskiwaczami. I teraz pytanie : Czy napięcie na zaworze n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka? Gdzie znajduje się przekaźnik tego zaworka. Niedawno kupiłem to autko a już zaczyna mnie w........!!! Panowie sprawa pilnaaaaaaa!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #37 Napisano 4 Stycznia 2015 Panowie sprawa pilnaaaaaaa!!!!!! Po przekręceniu stacyjki otwiera się zawór na chwile potem otwiera się ponownie przy rozruchu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J G Zgłoś #38 Napisano 4 Stycznia 2015 a czy jak zamykasz auto z pilota to wszystko jest ok jezeli nie to wina alarmu probuj pare razy otworzyc i zamknac alarm z pilota jesli zadziala to wina centralki poszukaj ja i sprawdz wszystkie przewody moze ktorys ma luz ewentualnie jeszcze bezpieczniki od alarmu powinno pomuc pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1976 Zgłoś #39 Napisano 4 Stycznia 2015 a czy jak zamykasz auto z pilota to wszystko jest ok jezeli nie to wina alarmu probuj pare razy otworzyc i zamknac alarm z pilota jesli zadziala to wina centralki poszukaj ja i sprawdz wszystkie przewody moze ktorys ma luz ewentualnie jeszcze bezpieczniki od alarmu powinno pomuc pozdr Alarmu nie posiadam tylko centralny z kluczyka więc to wykluczam Po przekręceniu stacyjki otwiera się zawór na chwile potem otwiera się ponownie przy rozruchu silnika. Czyli jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem nie będzie 12v to wina przekaźnika jeśli będzie to wina zaworu - dobrze rozumuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J G Zgłoś #40 Napisano 4 Stycznia 2015 na wszelki wypadek sprawdz to zabierze ci malo czsau bywa czasem ze to co nie sprwdzic moze byc przyczyna potem sprawdz bezpieczniki glowne te co wchodza do kostki i wychodza a moze masz gdzies ukryty wylacznik odciecia zaplonu i jest nie wlaczony pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach