Skocz do zawartości

pawel1976

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawel1976

  • Urodziny 24.06.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    okolice Jarosławia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Uszczelka pod nastawnikiem pompy do wymiany. Potrzebny klucz "specjalny" do jednej śruby , program diagnostyczny "vag" , nowa uszczelka i ktoś do pomocy , kto robił to wcześniej lub się troszkę na tym zna.
  2. Kolego " co kropelka sklei żadna siła nie rozklei" Próbuj jakimś klejem to ładnie skleić.
  3. W sobotę ustawiłem 3.6 - 3.8 dawka na rozgrzanym oraz 49-51 kąt wtrysku też na rozgrzanym. Wcześniej wpisałem że kąt był 67 a on był 97 i nie mieścił się na wykresie. Teraz trochę poganiam i zobaczę jak wyjdzie spalanie. Widzę że kolega cind12 z Rzeszowa pozdrawiam z Jarosławia.:kciuki
  4. Witam proszę o analizę logów - powód spalanie w granicach 8-8,5 l/100km DYNAMICZNE: Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_204597.html Grupa 000, 004, 008: http://vaglog.pl/log_204596.html STATYCZNE: Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_204595.html Grupa 000, 004, 013: http://vaglog.pl/log_204598.html z góry przepraszam jeśli zrobiłem coś nie tak , ewentualnie proszę o jakieś podpowiedzi
  5. Witam ponownie ustawień nikt nie podał sam znalazłem - ale mam pytanko czy kąt wtrysku w granicach 60-67 i dawka 6.5mg mogą powodować spalanie 8l/100km pozostałe parametry w normie
  6. Witam podepnę się pod temat. Czy ktoś może podać mi fabryczne wartości dawki paliwa i kąta początku wtrysku dla silnika AHH 90km.
  7. Mogę dodać że u mnie winowajcą braku postojówek z prawej strony oraz braku oświetlenia zegarów był wyłącznik. Próba reanimacji nic nie dała. Nowy załatwił sprawę wszystko świeci.
  8. pawel1976

    Naprawa n108

    Moim skromnym zdaniem szukaj innego - lutowanie, kiepska sprawa przy zaworze
  9. Witam . jadąc dzisiaj wszystko było ok dojechałem na miejsce zgasiłem silnik. Ponownie odpaliłem po 20min i "szokk" nie działa podświetlenie liczników cała reszta świeci ładnie kontrolki działają tylko brak podświetlenia licznika prędkosci i obrotów silnika. Bezpiecznik ( nr 15 ) sprawdzony wsadziłem łapsko obok bezpieczników poruszałem kablami i nic . Co może być przyczyną????. Ściemniacz działa bo kręcąc oświetlenie wskaźników przygasa.
  10. Ja też przy wymianie dmuchnąłem w przewód zasilający poszło lekko ale coś mi się wydaje że czeka mnie czyszczenie zbiornika. Oby do wiosny!!!!!!
  11. Witam sprawa rozwiązana niesprawność wywołana filtrem paliwa a raczej substancją ropo pochodną w filtrze. Moja wina nie wymieniłem filtra po zakupie sprzedający zapewniał że wszystko wymienione ( filtr był z 09.2013r) Pozdrawiam.
  12. Alarmu nie posiadam tylko centralny z kluczyka więc to wykluczam Czyli jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem nie będzie 12v to wina przekaźnika jeśli będzie to wina zaworu - dobrze rozumuje?
  13. Panowie sprawa pilnaaaaaaa!!!!!!
  14. Witam podepnę się pod temat. Otóż wczoraj jeździłem cały dzień nic się nie działo. Dzisiaj brak reakcji na kręcenie . Po sprawdzeniu brak paliwa na rurkach przed wtryskiwaczami. I teraz pytanie : Czy napięcie na zaworze n109 powinno być cały czas po przekręceniu kluczyka? Gdzie znajduje się przekaźnik tego zaworka. Niedawno kupiłem to autko a już zaczyna mnie w........!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności