Skocz do zawartości

janus

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O janus

  • Urodziny 17.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Wczoraj znajomego poprosiłem o przeczyszczenie nastawnika bo miałem problemy z obrotami i wkurzało mnie to strasznie, po wyjęciu nastawnika okazało się że w środku było kupę takiego błota, szlamu nie wiem jak to opisać, opiłków nie za wiele. Przeczyściliśmy nastawnik złożyliśmy i auto normalnie chodziło równo bajka. Jeden problem się pojawił mianowicie zaczęła świecić się kontrolka od świecy żarowej. Po podłączeniu komputera wyskoczyły takie błędy: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+ 00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149) Wiem, że dawka paliwa jest nieodpowiednia bo za wysoka 1,2 a powinno być około 4, to dzisiaj muszę ustawić i to chyba rozwiąże ten pierwszy błąd, jednak najbardziej mnie martwi ten ostatni czyli Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka) G149 czy on może też zostać skasowany po naprawie dawki paliwa? Inna sprawa że jestem zdziwiony dlaczego się pojawił błąd 00539 dwa lata temu wymieniałem ten czujnik i nigdy on mi się nie pojawiał a teraz znów jest dlaczego. Pytanie do osób obeznanych w temacie czy może czeka mnie wymiana pompy czy to raczej jakiś problem po czyszczeniu nastawnika. Pozdrawiam i dziękuje Update Po ustawieniu dawki paliwa ostatni błąd znikł (co mnie zdziwiło) natomiast dwa pierwsze nadal są. Macie może jakieś pomysły
  2. Przepraszam, że odgrzewam kotlet ale musze się jednej rzeczy upewnić mianowicie ile dokładnie wchodzi czynnika do mojej klimatyzacji, silnik AFN 98r pod maską mam niby napisane 700g ale wiem że maska nie jest z tego auta. Dzisaj byłem na uzupełnieniu klimatyzacji i facet powiedział że z jakiegoś tam programu w urządzeniu wychodzi mu że u mnie wchodzi 600g jednak nie miał dokładnie mojego modelu a jedynie przedział czasowy. Czy ktoś z użytkowników dobijał swoje AFN i wpompowywał 700g ? Jeszcze jedna sprawa czy to normalne jak wyłącze auto to słychać syczenie jakby uciekał gaz. Dodam że wcześniej też tak miałem ale klima działała myślałem że syczenie jest spowodowane małą ilością odczynnika ale po dobiciu 600g nadal syczy?
  3. No i kolejna ciekawostka z uwagi, iż święta niebawem nie miałem czasu aby popatrzeć w aucie i przez dwa dni aby zamknąć drzwi centralnym zamkiem musiałem wyjmować wtyczkę z modułu i było ok taka sama procedura przy zamknięciu drzwi. Jednak trzeciego dnia aż do dzisiaj centralny działa bez zarzutów, wziąłem się za przeglądanie wiązki kabli (poprzednio patrzyłem ale było późno i zimno) i znalazłem jeden kabel (niebiesko-siwy) który jest ułamany widać że śniedź go załatwiła bo był zielony nalot, szukałem gdzie się ukruszył i znalazłem nie jeden kabel ale trzy wszystkie niebiesko-siwe, na jednej końcówce było widać jakąś izolację tylko ciężko określić czy te trzy kable były połączone z tym jednym, czy czegoś brakuje. Dodam, że skrupulatnie przejrzałem całą wiązkę i brak było uszkodzeń innych kabli. Były inne niebiesko-siwe ale wszystko z nimi było ok. Mam pytanie co wy na to czy łączyć te wszystkie kable razem? Czy mogą one mieć coś wspólnego z ogrzewaniem lusterek bo przed problemami z centralnym lusterka przestały mi grzać ale problem powstał pod koniec wiosny więc ogrzewanie nie było mi aż tak potrzebne?
  4. Przez dwa dni jeździłem z wyjętym modułem spod podłogi, kilka razy aby zamknąć auto musiałem wyjmować i wkładać wtyczkę z modułu i teraz jest ok szyby można otworzyć i zamknąć całe auto. Nie mam pojęcia co może być bo wczoraj jak centraly działał przez jakiś czas to szyby nadal nie były sprawne, dzisaj wszystko jest ok. Zastanawiam się nad zakupem modułu komfortu, majątku nie kosztuje. Zeby była jeszcze lepsza pogoda tzn żeby nie padało to bym podłogę i listwy rozbebeszył i sprawdził bym kable a tak trochę kicha. Jutro wezmę wymienię bezpiecznik mimo że wydaje się dobry
  5. Witam No i ja również prawdopodobnie mam problem z modułem. Wczoraj pojawił się problem z otworzeniem drzwi centralny nie działa tzn nie da się zamknąć ani otworzyć drzwi za pomocą centralnego, drzwi od strony kierowcy można otworzyć tylko kluczykiem. Oczywiście pojawił się również problem z oknami nie można ich otworzyć. Co najlepsze jak wyjąłem moduł (cały suchy) odpiąłem jedną wtyczkę (więcej nie było) i ponownie włożyłem okazało się, że centralny zaczyna działać (okna nie), jednak po jakimś czasie znów nie można otworzyć drzwi. Mam pytanie czy waszym zdaniem to walnięty moduł czy może coś innego. Aha sprawdzałem bezpieczniki i wyglądały, że wszystko z nimi jest ok.
  6. No nikt nie odpisywał i dałem pompę 110bar bo taka akurat pasowała co dziwnego to fakt, iż ta pompa co powinna pasować inaczej wyglądała niż ta co była u mnie. U mnie pasują pompy o następujących nr 8D0145156k oraz 8D0145156k mocowane na trzy śruby.
  7. No ja już mam przejechanie 19tys z zestawem na tyle i żadnych negatywnych wrażeń nie mam, na przodzie klocki steihof są od 3 tyś i też śmigam bez problemów na chwilę obecną mogę polecić
  8. Odgrzeję kotleta ale chyba nie ma sensu zakładać nowego tematu. Czy ktoś doszedł do tego czy nic się nie stanie jak do mojego silnika założę pompę 120bar? Zna ktoś może oznaczenie pompy wspomagania do mojego modelu bo muszę wymienić pompę a na starej nie ma żadnego oznaczenia, na allegro znalazłem kilka wizualnie pasujących pomp ale mają różne oznaczenia i różne bar-y
  9. No ja jestem prawie 20tys po wymianie całego zawieszenia na MS i na chwilę obecną nie mogę narzekać a jeżdżę po różnych drogach. Jeśli dojadę w pobliże 60 tys i nic się nie stanie to mogę powiedzieć że warto bo łącznie z przesyłką dałem 530zł
  10. No ja też jakiś czas temu zamówiłem i kupiłem zestaw na tył i po na chwilę obecną jestem zadowolony ale wiadomo trzeba poczekać jeszcze z 7 tys aby powiedzieć jak zużycie i czy nie wykrzywiły się tarcze
  11. Ja jednak zrobię troszkę inaczej. Skoro i tak w zestawie są końcówki to je założę a jeśli padną to kupię Meyle hd
  12. Witam Mam pytanie bo już troszkę się douczyłem i część rzeczy wiem ale nie wszystko. Muszę wymienić przednie zawieszenie w aucie i kupuje MS mam dwa pytania 1) Czytałem kilka opinii, że końcówki drążków padają czy kupić jakieś inne np LMO czy może jeszcze jakieś inne będą lepsze? 2) Na alllegro jest wielu sprzedawców MS którego polecacie czy może nie ma to znaczenia? Jeśli możecie prosiłbym o szybką odpowiedz bo muszę szybko zamówić wszystko
  13. janus

    Koszt Malowania

    Kolega pewnie chciał wiedzieć ile średnio wychodzi, ale to jest zależne od regionu, lakiernika itp. U mnie w okolicy od 150-200zł do 350zł. Ja mam dobrego lakiernika który mi już kilka fur malował (nie całych) i płacę 300zł za element
  14. Zamontowane światła do jazdy dziennej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności