Skocz do zawartości

mgrzech1

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mgrzech1

  • Urodziny 09.10.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    w-m

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wszystkie czynności wykonaj nie wysiadając z samochodu
  2. do tylnego dyferencjału i przekładni kątowej mam zalany MOTUL GEAR 300 LS 75W90 i jest ok
  3. haldex 4gen odróżnisz najlepiej po nr.sterownika haldexa w passacie b6 od nr sterownika OBS xxx 554 potem OBS xxx 554A B C
  4. dzięki za numer pompy ta pompa jest 110 bar a więc maglownica wytrzyma chyba jak to jest zamiennik tej pompy na 100bar
  5. witam siadła mi pompa wspomagania o nr:8D0 145 155Q ciśnienie 100 bar typ ZF czy mogę wstawić inną pompę o ciśnieniu 110 bar lub 120 bar bez szkody dla maglownicy? B5 1,9 tdi ahu 97r nr vin WWWZZZ3BZVE014744 czy ta pompa nie została wycofana i zastąpiona innym typem proszę o podanie numeru innej pompy ktura pasuje
  6. sprawdzałeś przewody w tej gumie co dochodzą do drzwi ja dzisiaj to miałem przewody kruche były i popękały a zamek dobry polutowałem i spoko drugie tylnie drzwi to samo
  7. Witam miałem to samo wymieniłem wieszaki tłumika na nowe (stare były całe i wyglądały dobrze) i problem zniknął więc zachęcam zaczynać od najtańszych części
  8. tylko mi piszczy na zgaszonym silniku a więc to nie to na zapalonym tak samo piszczy
  9. jak wciskam pedał sprzęgła piszczy w kabinie i przy skrzyni spotkał się ktoś z tym i jak temu zaradzić czekam na sugestię bo mechanik proponuje wymianę siłowników chydrałlicznych sprzęgła
  10. mi piszczał górny tylni a więc nie ma pewności na 99,99 że jak coś piszczy to łącznik stabilizatora albo dolny a sprawdziłem to tak na lewarek i kręciłem kierownicą(pomocnik)a ja położyłem palca na sworzniu i czuć było takie lekkie drgania na tym piszczącym i tyle
  11. a więc właśnie oglądałem 5 min temu napinacz i jest coś takiego że na wolnych obrotach delikatnie drga a na więkrzych obrotach ani drgnie co to jest ? dodam że słychć alternator chyba łożyska jak zmienię dam znać co i jak .
  12. rolka nowa napinacz nowy pasek nowy czyli nawet nowy napinacz albo rolka mogą być trochę wadliwe? dzisiaj wieczorem zdejmę pasek i zobaczę jak chodzi rolka Poprzednie niedomaganie to było : zurzyty napinacz ta spręrzyna i rolka małe luzy a wszystko to powodowało niewspółosiowość z resztą rolek
  13. wszystko było wymieniane, dolna rolka ta co napędza pasek klimy i pasek alternatora pompy wodyi wspomagania jest ok czyli nic wizualnie nie widzę żeby była skrzywiona żadnych bić.Czy jest możliwe że nowy pasek alternatora jest zły ( nie wymieniane ta rolka dolna co napędza dwa paski i rolka alternatora) ? czy mechanik coś podmienił na stare ? nie przyglądałem się im co wstawiają szkoda
  14. temat rzeka ale mam pytanie odnośnie tych drgań. Są one widoczne gołym okiem na śrubie która trzyma rolkę napinacza, nie są to duże drgania ale śruba ewidentnie porusza się ok 1mm dodam ,że alternator mam oryginalny bez sprzęgiełka na kole napędzającym (sprawdzone katalogowo po nr. alternatora) silnik 1.9 ahu 97r po wymianie wszystkich pasków napinaczy rolek i całego rozrządu.Czy coś jest żle zrobione ? wcześniej tego nie było ale napinacz siadał i pasek powoli spadał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności