Jump to content

czarnybstok

  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About czarnybstok

  • Birthday 08/22/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1996

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. i teraz jest już wszystko dobrze:) okazało sie że były wywalone poduszki pod silnikiem, jak były zamontowane to wyglądały że są dobre, ale jak mechanik je wyjął to okazały się popękane i puste bo w środku powinien być olej. Kupiłem Meila po 140 za sztukę i od razu pod skrzynią wymieniłem. I można się cieszyć z przyjemności jazdy:)
  2. Witam wszystkich mam pewien problem, ponieważ czasami coś stuka zwłaszcza jak jadę na biegu i puszczam gaz to słychać pojedyńcze puknięcie, albo na nierównościach zwłaszcza jak mam choć troszkę skręcone koła. Całe zawieszenie mam nowe, kumpel mechanik sprawdzał auto i mówi że jeden amortyzator stuka, ale czy to może to być ??? Aha i poduszki silnika i skrzyni niby są ok Myślicie że co powinienem sprawdzić??? Aha i poduszki silnika i skrzyni niby są ok.
  3. umnie wytrzymało 260tyś moje sprzęgło jest bez dwumasy czyli zwykłe sprzęgło + simering koszt 1000 zł z wymianą
  4. Właśnie jestem po wymianie sprzęgła i w moim ahu nie było koła dwu masowego:-) koszt wymiany na valeo z robocizną i uszczelniaczem 1000 zł.
  5. Witam miałem ten sam problem. U mnie powodem było z zamkiem. Wymieniłem na nowe kupiłem na allegro nowe zaminniki i teraz jest wszystko ok.
  6. okazało sie że padł przekażnik od klimy. Znajduje się on pod nogami kierowcy
  7. otóż zmieniłem dwa zamki ok kierowcy i z tylu pasażera za kierowcą, widocznie było zwarcie i już teraz wszystko jest w porządku.
  8. Witam, mam pewien problem, ze sprzęgłem, gdy wcisnę sprzęgło słychać tak jakby dzwonienie metaliczne, mechanik mi mówi że to dwumasa, zaś na puszczonym sprzęgle jest wszystko ok. Posiadam 1,9TDI 90KM AHU jedni piszą że posiada a inni że nie dwumasę, ciekawe jak jest naprawdę i co na ten temat myślicie? Dziękuję z góry za podpowiedzi!
  9. właśnie wróciłem i zrobiłem tak jak napisał Patryk_ ale nie przyniosło skutku. Dalej jest bez zmian. kierunkowskazy świecą nawet jak wyjmę bezpiecznik i jak kluczyki są wyjęte. W czym szukać przyczyny???
  10. Witam mam problem z kierunkowskazami z lewej strony, ponieważ cały czas się świecą, gdy włączam kierunkowskazy z prawej jest wszystko ok tak jak powinno. A z lewej nawet gdy są wyłączone to się palą cały czas. O co to może chodzić i gdzie szukać przyczyny??? Proszę o pomoc.
  11. 028 103 491 M lub J to jest numer odmy w zależności od silnika. Potrzbna jest dłuższa przedłużka do odkręcenia. ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:24 ---------- Ale Ty masz z końcówką M bo jest krótka około 100zł w serwisie VW.
  12. I wymieniłem w kruciec w poniedziałek, oczywiście na oryginalny w serwisie zapłaciłem ok 130zł w komplecie oring i śrubki i dziś mamy czwartek i narazie sycho pod autem:-) Tylko teraz muszę na mycie silnika i podwozia się przejechać ale to chyba dopiero na wiosnę. Dzięki chłopaki.
  13. Też wymieniałem, ale niestety trochę trzeba rozebrać. Najtaniej linkę znalazłem w serwisie VW 38zł. Przednia od kierowcy.
  14. DZięki koledzy może jeszcze dziś uda mi się na kanał wiechać to będę wiedział dokładnie. I napiszę. Pozdrawiam ---------- Post added at 08:52 ---------- Previous post was at 08:42 ---------- A wracając do misy to nigdzie nie uderzyłem tym bardziej że mam plastikową osłonę pod silnikiem i jak by coś było to ona by też się rozwaliła...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy