pawel1976 Zgłoś #41 Napisano 5 Stycznia 2015 Witam sprawa rozwiązana niesprawność wywołana filtrem paliwa a raczej substancją ropo pochodną w filtrze. Moja wina nie wymieniłem filtra po zakupie sprzedający zapewniał że wszystko wymienione ( filtr był z 09.2013r) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #42 Napisano 5 Stycznia 2015 ja kiedys mialem podobny przypadek tyle tylko ze wumienialem filtry itp. okazalo sie ze jakis brud zapchal wlot smoka w zbiorniku a jak to stwierdzilem ? poprostu mocno dmuchnolem w waz w ktorym plunie paliwo do filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1976 Zgłoś #43 Napisano 5 Stycznia 2015 Ja też przy wymianie dmuchnąłem w przewód zasilający poszło lekko ale coś mi się wydaje że czeka mnie czyszczenie zbiornika. Oby do wiosny!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #44 Napisano 13 Maja 2016 (edytowane) Witam dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu 3km na światłach zgasł mi silnik i już nie chciał odpalić. Z rana po odpaleniu auto pracowało na benzynie i w momencie zgaszenia nadal było na benzynie. Nie zdążyło się jeszcze przełączyć na gaz. Próbowałem go odpalić ale kręci i nic, dodatkowo zauważyłem że przełącznik od gazu się nie świeci to zepchnąłem auto na pobocze sprawdziłem wszystkie bezpieczniki obok deski rozdzielczej i wszystko gra. Próbuje jeszcze raz odpalać i kontrolka od gazu się już świeci w pozycji benzyna ale nadal nie rusza. Odpaliłem awaryjnie na gazie i dojechałem na miejsce. Po sprawdzeniu VAG mam takie błędy: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent Sonda i czujnik temp miałem już wcześniej ale ten 17925 pojawił mi się pierwszy raz. Nie wiem czy nie przez to że każdy bezpiecznik wyciąłem i sprawdzałem. Znalazłem wpis że może być uszkodzony przekaźnik i sposób na szybką diagnozę: Pierwsze co, wtryski mają zasilanie, sonda ma zasilanie grzałki? Zasilanie na cewce przekaźnika pompy paliwa jest? Przecież to 10 minut i masz diagnozę. Łącząc pin 30 przekaźnika z pinami 87A i 87F możesz na próbę wyeliminować przekaźnik. Ale nie wiem gdzie szukać tych pinów pomoże ktoś ? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Maja 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #45 Napisano 14 Maja 2016 Witam dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu 3km na światłach zgasł mi silnik i już nie chciał odpalić. Z rana po odpaleniu auto pracowało na benzynie i w momencie zgaszenia nadal było na benzynie. Nie zdążyło się jeszcze przełączyć na gaz. pracuje pompa paliwa? po przekręceniu kluczyka i zapaleniu kontrolek na desce rozdzielczej (ale przed uruchomieniem silnika) powinna pracować przez kilka sekund. Zrób logi dynamiczne Sonda i czujnik temp miałem już wcześniej ... czujnik temperatury płynu chłodzącego kosztuje 30 zł..... aż prosi się, żeby go wymienić... uszkodzony może pokazywać, ze silnik jest ciepły, mimo, że auto odpalasz po nocnym, postoju - efekt: trudności z uruchomieniem auta. Próbowałem go odpalić ale kręci i nic sonda zapewne głupieje bo czujnik temperatury pokazuje złą wartość (niedogrzany silnik spala więcej paliwa), albo gazownik przy niej grzebał. Do sprawdzenia ten 17925 pojawił mi się pierwszy raz. Nie wiem czy nie przez to że każdy bezpiecznik wyciąłem i sprawdzałem skasuj i sprawdź jeszcze raz. Odłączenie akumulatora zwraca błąd, odłączenie przepływomierza zwraca błąd. Tutaj może być podobnie, zwłaszcza jeśli wyciągałeś bezpieczniki z kluczykiem w stacyjce. Ale nie wiem gdzie szukać tych pinów pomoże ktoś ? ten przekaźnik jest albo pod kierownica, za bezpiecznikami, albo pod maską koło sterownika silnika. Piny masz podpisane. Ja narazie bym to olał i zajął sie pompa paliwa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #46 Napisano 14 Maja 2016 A logi dynamicznie z której grupy żeby było widać że pompa pracuje normalnie? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #47 Napisano 14 Maja 2016 A logi dynamicznie z której grupy żeby było widać że pompa pracuje normalnie? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka U mnie pompa paliwa działała,ale auto delikatnie straciło moc. Zrobiłem zwykły log dynamiczny grupy 002. W 3 kolumnie mam "Inj, On Time" czyli czas wtrysku paliwa. Okazało się, że czasy wtrysku są większe niż były w tym samym logu pół roku temu ( warto archiwizować logi ). Sterownik silnika je wydłużył ponieważ pompa paliwa nie dostarczała odpowiedniego ciśnienia. Wymieniłem pompę paliwa i wszystko wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #48 Napisano 14 Maja 2016 Ok zrobię ale nie mam archiwum do porównania. Masz jeszcze pomysł którą grupe zalogować to od razu sprawdzę Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #49 Napisano 14 Maja 2016 Ok zrobię ale nie mam archiwum do porównania. Masz jeszcze pomysł którą grupe zalogować to od razu sprawdzę Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Tu se poszukaj logów: http://forum.vw-passat.pl/forums/79-Analizy-log%C3%B3whttp:// Zloguj standardowy zestaw: czasy wtrysków, przepływomierz, temperatura płynu chłodzącego, świece, sonda lambda. U mnie są to odpowiednio kanały: 002, 003, 020 i 033. Oczywiście u Ciebie, grupy mogą być inne. Dopóki nie wymienisz czujnika temperatury płynu chłodzącego i tak wiele sie nie dowiesz bo ECU będzie wprowadzał korekty. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #50 Napisano 14 Maja 2016 Brawo. Silnik nie pali a on ma robić logi czasów wtrysku... Odłączenie akumulatora zwraca błąd przekaźnika głównego? Ciekawe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #51 Napisano 28 Maja 2016 Słuchajcie sprawa była rzeczywiście banalna przynajmniej po części. Sprawdziłem czujnik temp G62 w blokach silnika i instrumentach i na zimnym silniku po nocy w silniku pokazywał 54C a w instrumentach 30C. Wymieniłem na dobry i w obu przypadkach 18C. Po przekręceniu pali jak dziecko a w silniku zero błędów Niemniej jednak pozostaje mi jeszcze do wyjaśnienia to nagłe zgaszenie na światłach. Sprawdzałem w obudowie ECU jest tam jeden przekaźnik nr.30 przeczyściłem mu styki kontaktem i wsadziłem ponownie ale znowu zero błędów. Wiecie może za co ten przekaźnik odpowiada ? Gdzieś wyczytałem że z niego idzie + do modułu komfortu ale może coś pomieszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach