Skocz do zawartości

coberas

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O coberas

  • Urodziny 15.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Sprawdź wskazania z czujnika temp cieczy g62 na zimnym silniku. Jak na dworze +10C to przed odpaleniem też powinna być podobna. Ten czujnik to naprawdę dwa czujniki w jednym elemencie. Vagiem będziesz miał dwa odczyty także też sprawdź czy nie ma jakiejś dużej różnicy w pomiarach. Jak jest to wymień, skanuje błędy i zobacz co dalej się dzieje. Ogólnie jak czujnik pokazuje że silnik ciepły pomimo tego że zimny to dostajesz od komputera inne dawki paliwa i inne nastawy nieprawidłowe stąd mogą być błędy i problemy. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  2. Może być przepływka ja ostatnio też miałem ten błąd ale miałem trochę inne objawy i winny był czujnik temp.g62 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  3. Ok temat można zamknąć po wymianie czujnika G62 wszystkie błędy zniknęły.
  4. Słuchajcie sprawa była rzeczywiście banalna przynajmniej po części. Sprawdziłem czujnik temp G62 w blokach silnika i instrumentach i na zimnym silniku po nocy w silniku pokazywał 54C a w instrumentach 30C. Wymieniłem na dobry i w obu przypadkach 18C. Po przekręceniu pali jak dziecko a w silniku zero błędów Niemniej jednak pozostaje mi jeszcze do wyjaśnienia to nagłe zgaszenie na światłach. Sprawdzałem w obudowie ECU jest tam jeden przekaźnik nr.30 przeczyściłem mu styki kontaktem i wsadziłem ponownie ale znowu zero błędów. Wiecie może za co ten przekaźnik odpowiada ? Gdzieś wyczytałem że z niego idzie + do modułu komfortu ale może coś pomieszałem.
  5. Ok zrobię ale nie mam archiwum do porównania. Masz jeszcze pomysł którą grupe zalogować to od razu sprawdzę Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  6. A logi dynamicznie z której grupy żeby było widać że pompa pracuje normalnie? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  7. Witam dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu 3km na światłach zgasł mi silnik i już nie chciał odpalić. Z rana po odpaleniu auto pracowało na benzynie i w momencie zgaszenia nadal było na benzynie. Nie zdążyło się jeszcze przełączyć na gaz. Próbowałem go odpalić ale kręci i nic, dodatkowo zauważyłem że przełącznik od gazu się nie świeci to zepchnąłem auto na pobocze sprawdziłem wszystkie bezpieczniki obok deski rozdzielczej i wszystko gra. Próbuje jeszcze raz odpalać i kontrolka od gazu się już świeci w pozycji benzyna ale nadal nie rusza. Odpaliłem awaryjnie na gazie i dojechałem na miejsce. Po sprawdzeniu VAG mam takie błędy: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent Sonda i czujnik temp miałem już wcześniej ale ten 17925 pojawił mi się pierwszy raz. Nie wiem czy nie przez to że każdy bezpiecznik wyciąłem i sprawdzałem. Znalazłem wpis że może być uszkodzony przekaźnik i sposób na szybką diagnozę: Ale nie wiem gdzie szukać tych pinów pomoże ktoś ? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  8. Witam dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu 3km na światłach zgasł mi silnik i już nie chciał odpalić. Z rana po odpaleniu auto pracowało na benzynie i w momencie zgaszenia nadal było na benzynie. Nie zdążyło się jeszcze przełączyć na gaz. Próbowałem go odpalić ale kręci i nic, dodatkowo zauważyłem że przełącznik od gazu się nie świeci to zepchnąłem auto na pobocze sprawdziłem wszystkie bezpieczniki obok deski rozdzielczej i wszystko gra. Próbuje jeszcze raz odpalać i kontrolka od gazu się już świeci w pozycji benzyna ale nadal nie rusza. Odpaliłem awaryjnie na gazie i dojechałem na miejsce. Po sprawdzeniu VAG mam takie błędy: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent Sonda i czujnik temp miałem już wcześniej ale ten 17925 pojawił mi się pierwszy raz. Nie wiem czy nie przez to że każdy bezpiecznik wyciąłem i sprawdzałem. Znalazłem wpis że może być uszkodzony przekaźnik i sposób na szybką diagnozę: Ale nie wiem gdzie szukać tych pinów pomoże ktoś ?
  9. Ja polecal topla seria top ja już prawie 2 lata na nim latam i cyka jak nowy ale 2 lata to w sumie nie dużo ale kolega na swoim pasku ta sama seria już prawie 5 lat i zima nie zima cyka jak złoto
  10. Może mi ktoś pomóc w ustaleniu numeru części przewodów klimatyzacji do mojego paska? Moje auto to b5 1.8 20v APT kombi data produkcji pierwszy kwartał 2000 WVWZZZ3BZYE312597 Stare przewody przetarlem na krawezniku na ich aluminowych kolankach i zrobiły się dziurki. Oddałem do spawania i je wcielo teraz zostałem bez przewodów i bez klimy. Pamiętam że to były dwa węże zakończone aluminowymi kolankami. Ew. może ktoś z lublina jest co może pomóc z założeniem jak już je dokupie i uruchomieniem klimy. Sprężarka nie chodzi już rok czasu a wczesniej nie miałem jak się do tego zabrać
  11. Może spróbuj odłączyć bezpiecznik od modulu comfortu
  12. Ja polecam może małą znaną ale dobrą firmę topla model top. 3 lata temu zakupiłem inny akumulator do swojej benzyny a w tym samym czasie kumpel kupił tople. Obaj jeździliśmy razem do pracy na zmianę i moj w tym roku padł a jego kręci dalej bez problemów. Oba auto parkowane pod chmurka tyle że jego to disel. Niektórzy na forach piszą że na topli do 8lat potrafią jeździć także i ja w tym roku go zakupiłem.
  13. Ok rozumiem a przed rozpoczęciem ile miales poboru?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności