Skocz do zawartości
Gość Pablo Escobar

FMIC

Rekomendowane odpowiedzi

no tak, fajnie wygląda ale nie sprawdzi się - ori ucho do holowania zasłonięte jest przez IC. Po podpięciu tego i naprężeniu przy holowaniu opaska przyciśnie plastikowy wylot z IC i po sprawie. Miałem na myśli inne miejsce montażu lub coś w rodzaju ucha z dystansem przesuwającym punkt zaczepu niżej lub wyżej ponad rurą IC.
o to wlasnie chodzi... trzeba by moze dospawac jakis plaskownik stalwy i pojsc nizej z uchwytem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem panowie u mnie ten pas sie sprawuje i nic nie bylo pogiete itp. po holowaniu , wychodzi na to ze IC z audi ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lada, czy u Ciebie IC zasłania hak z przodu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lada, czy u Ciebie IC zasłania hak z przodu ?
tak u mnie zaslania hak ,tak jak na focie pare postow temu ,mam moze 1,5cm szpary miedzy uchem haka a rura , jak pokombinujesz z ta sroba u i przykrecajac wszystko w gore na gornej czesci haka to zyskujesz te potrzebne 2-4cm ponad rure i wtedy juz nie bedzie taki upietu na plastiku podczas holowania ,pozder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie normalnie nie ma problemu z podpieciem sie lina, takie sa wlasnie icki z plastikowymi boczkami :P trzeba uwazac bo sie ulamie :P

ja mam chinczyka i zero problemow :P

 

P.S wszystko zalezy w jakim miejscu powieszony jest ic przy montazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

majac IC od a5 nie ma jak sie podpiac pod hak. Trzeba cos wymyślić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
super sprawa tylko czy w Polsce można to kupić

 

mozna http://allegro.pl/tow-hook-strap-pas-holowniczy-hak-rajdowy-kjs-jdm-i2274852108.html

jak myslicie czy sruba ktora jest przykrecana belka do podłużnicy wytrzyma jakby sie do niej przykreciło taki pas ??

Edytowane przez Grzywa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Czy ktoś z forumowiczów montował może IC pod maską Passata b3 AAZ? Np. taki z rav 4, forda focusa, kia carniwal, pajero itp. Oczywiście z wlotem na masce. Macie jakieś foty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wie ktoś coś może o jakiejś firmie która wykonałaby intercooler na wymiar ? :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy wie ktoś coś może o jakiejś firmie która wykonałaby intercooler na wymiar ? :>

El-Tec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie na taki model? nada się? mam 90 konnego AHU z chipem i czasem mam wrazenie jakby mu tlenu brakowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam 90 konnego AHU z chipem i czasem mam wrazenie jakby mu tlenu brakowało.

 

Nie tlenu, a paliwa (no chyba że dawno nie wymieniałeś filtra powietrza..).

 

Wrzuć wtryski 0.205 z AFN/AHF/ASV i udaj się na korektę po moc, powinno wyskoczyć 130-135/300 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do ilu PS starcza taki IC z A5 i jak sie ma wydajnosciowo do chinczykow 550x140(180)x65 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jednym i drugim 200/400 daje radę...

Ale na pewno w lecie chińczyk 180 będzie lepszy/wydajniejszy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz tak policzylem, ten z A5 3,0 ma najwieksza powierzchnie czolowa i pojemnosc tez wieksza niz ten wiekszy z chinczykow. Byl by gorszy w lecie dlatego, ze jest o 1,5cm grubszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to mój błąd, byłem pewien że pd A5 ma wymiary 520 x 140 a nie 720 x 140.

Powierzchnia faktycznie przemawia na korzyść tego z A5, co do grubości myślę że im cieńszy tym szybciej będzie oddawał ciepło.

Pozostaje jeszcze kwestia halogenów i oczka do holowania, nie wiem czy ten z A5 nie koliduje z tym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem jeszcze z A5 ale od 2.0 (PB oraz ON) 665x144, grubosci nie widzialem.

Tez myslalem, ze im cienszy tym lepiej ale ciezko bedzie wyzszy spasowac.

 

Tak, tez o tym myslalem ale jeszcze nie znalazlem informacji czy ktos ktorys z tych montowal do A4 B6.

Pewnie zostanie zamowic i przymierzyc, ewentualnie odsprzedac dalej :)

 

http://s008.radikal.ru/i305/1011/df/39d0d7776c2c.jpg

Tak wyglada ten mniejszy na aucie, auto niestety bez halogenow i ciezko stwierdzic czy wejda. Ten z 3.0 to juz wogole nie wiem czy podpasuje.

Edytowane przez Gaszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak wyglada ten mniejszy na aucie, auto niestety bez halogenow i ciezko stwierdzic czy wejda. Ten z 3.0 to juz wogole nie wiem czy podpasuje.

 

Miałem do kiedyś u siebie, wchodzi bez cięcia. Wystarcza spokojnie do 190-200HP.

Zasłania hak i myślę że z halogenami również będzie problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności