Jump to content
Guest Pablo Escobar

FMIC

Recommended Posts

Guest Pablo Escobar

Witam...

Jaki najlepiej zamontowac fmic w passacie z silnikiem afn??

Czytalem troche i podobno pasuje od ktoregos iveco...

 

Kto w lublinie moze to zamontowac??

Share this post


Link to post
Share on other sites

od iveco, od sprinta, od bmw... jest troche tych co pasuje. IMO lepiej sie przejechac do warszawy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pablo Escobar

a tak dokladniej to wiesz co na 100% pasuje??

 

Oczywiscie nie bedzie problemu wyciac kawalek zderzaka z przodu zeby zmiescic dodatkowy intercooler...

 

a wiec jakis dokladny model autka od ktorego mozna dokupic??

 

a i jeszce raz zapytam czy ktos w lbn to zrobi bo do wawy nie bardzo chce mi sie jechac...

 

ile czasu trwa zamontowanie fmic??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 100% pasuje seryjny SMIC ;]

Ile masz lat ? Ile trzeba do Ciebie pisac? I tak jest rzezba i tak. Najlepiej pasuje iveco i sprinter od bmw czesc ale to i tak powoli zaczyna sie robic custom.

 

Tam bylo ich kilka. Tylko widzisz samo zakupienie i wlozenie coolera to pikus. Druga czesc zabawy rownie wazna to spawanie rurek i podlaczenie tego a to juz nie kazdy robi. Musisz sciagnac zderzak pomierzyc dokladnie jak chcialbys go zamontowac, ile masz miejsca, ile rurek chcesz przeprowadzic i pod to kombinujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pablo Escobar

ehh lat ,ale czego?? jazdy:>

hehe 5 lat jazdy i prawie 200tys km ;)

 

wiem ze sam tego nie zaloze i dlatego pytam kto moze mi to zamontowac....

piszesz ze sprinter...ok,ale sprintery tez byly rozne 2.3 i 2.9,a wiec nie wiem od ktorego kupic,a jesli chodzi o bmw to masz na mysli 318tds ??

 

pierwszy raz mam tdi dlatego zrozum i troche wyrozumialosci ;),a wiec SMIC tzn :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedz na dobry szrot i sam sobie dobierz w zaleznosci od gustu i wymiarow. pomierz co ci sie zmiesci pod mache i potem kupuj. rzezbe z rurami mozna ograniczyc do minimum na zasadzie skladane, a nie spawane. wiadomo ze fajnie spawana nierdzewka wyglada, ale kosztuje :dobani: dlatego kupuje sie rurki w castoramie chromowane, potem weze od ciezarowki i jazda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ta castorama to chyba przegieles bo po pierwsze dobrze byloby zeby zlaczki byly silikonowe a opaski tez jakies lepsiejsze bo na zlaczeniach przy duzym doladowaniu moze strzelic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

weze zbrojone, a koncowki rur mozna odpowiednio zarobic. opaski dobre i najlepiej po 2 na strone. ja mowie o opcji ekonomicznej :cwaniak: kolega Pablo Escobar zalozyl 3 tematy i pewnie ma kasy jak lodu, to zrobi sobie z nierdzewki/kwasowki albo tytanu :przestraszony:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest boostertd

ja tam rzezbie z gumy zbrojonej dedykowanej do dolotu ze stara turbo srednica 5cm i spoko napeno nie pusci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pablo Escobar

jakiej grubosci ma byc kwasowka??

 

moge miec taka ale podobno jest cienka i nie wiem czy bedzie sie nadawac :niepewny:

Share this post


Link to post
Share on other sites
weze zbrojone, a koncowki rur mozna odpowiednio zarobic. opaski dobre i najlepiej po 2 na strone. ja mowie o opcji ekonomicznej :cwaniak: kolega Pablo Escobar zalozyl 3 tematy i pewnie ma kasy jak lodu, to zrobi sobie z nierdzewki/kwasowki albo tytanu :przestraszony:

 

Taaa albo najlepiej z carbonu ;) Bedzie trendy... :hurra:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pablo Escobar

pakarod, wiesz powiem ci tyle ze jesli ty nie masz dojscia do kwasowki to niznaczy ze nikt nie ma !!! a ja akurat mam tylko nie wiem jaka ma byc jej grubosc :niepewny:

 

dobra bez nerwow to podpowiedz jakiej ma byc grubosci :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a se dobierz jak chcesz. jesli potrzebujesz dodatkowego ciezaru pod maska to nawet 10mm scianka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pablo Escobar

souler, widze ze jednak tylko duzo gadasz bo ani razu nie doradziles tylko bez sensu zasmiecasz forum .... to moze zeby byloi lzejsze to sobie z aluminium zrobie co :> tak puszki po piwie polacze bo sa cieniutkie :[

 

dobra koniec tematu !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a masz ty musk? inaczej tego nazwac nie mozna. chcesz budowac vr6 z kompresorem, chipowac paska i nie wiadomo co jeszcze, a pytasz o taka pierdole jak grubosc scianki rury. zastosuj sobie co chcesz! nawet fabryke, bo da sie albo jedz sobie do norauto i kup zajebiste alu rurki :krzeslem: trudne? nie podniesiesz maski to sie nie dowiesz co ci potrzebne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pablo Escobar

...dalej nie w temacie,ale ok pewnie mialem racje we wczesniejszej wypowiedzi :cwaniak:

...oczytales sie na forum,a w praktyce nic nie wiesz!!! i dlatego tylko krytykujesz tych co pytaja i zgrywasz twardziela wszechwiedzacego!!! :dobani:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest patynn

szybkie pytanie do znawców tematu--->zamierzam zmienić interka, zdarzyło mi się lekkie przegrzanie seryjnego, nie muszę tłumaczyć jaki był efekt... :dobani: Jeśli ktoś jest po takim zabiegu, proszę o wrażenia po zmianie oraz jakie koszty całej operacji ?!

 

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrazenia sa oczywiste, auto nie zdycha i nie ma efektu, ze po dwoch wyscigach nie ma czym jechac... full profi robota to okolo 2tys zl. Mozna zrobic taniej natomiast trzeba sie duzo nakombinowac i spore ryzyko. Ja przykladowo zlecilem i mam spokoj a znam ludzi, ktorzy sami kombinowali i teraz strzela im na zlaczkach albo zapomnieli wypiaskowac rur i suszarka poszla w kosz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest patynn

zastanawiam się nad wielkścią coolera, i z jaką ingerencją muszę się zmierzyć ???

Czy trzeba ciąć, jeśli tak to co i jak bardzo ???

Nie chcę aby przeróbka wizualnie zmieniła passka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zmieni. Musisz zdjac zderzak i wyliczyc ile masz miejsca. Generalnie wchodza tam tak jak napisalem wyzej iveco, sprintery, niektore wersje BMW no i customy. Przewaznie konczy sie ewentualnie na delikatnym cieciu zderzaka ale z zewnatrz tego nie widac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy