Skocz do zawartości

LADA

  • Zawartość

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O LADA

  • Urodziny 07.06.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kepno - londyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  • Link do tematu o samochodzie
    93039
  1. avb 101KM+chip+turbo=174KM ???

    z doswiadczenia do 220/450 najlepsza opcja to jesli ma byc confort i zapierdalac to skrzynia awx i zestaw awx dwumas sachs ,tarcza w kewlar i lekko wzmocniony docisk ( mozna to zrobic samemu jak masz smykalke )taki zestaw byl u mnie nie do zrzniecia ale dwumas pada srednio po 70tys ( 3sztuki ) i 2 skrzynie dqs syncronizatory 3-4 biegu sie podaly i to na zestawie powyzej .... obecnie dqs +1mass z80+kewlar na tarczy rs6 +wzmocniony docisk z100 2.5tdi zestaw pancerny na grube mody a sporo rzezby bo zawsze co
  2. GTB2260VK w Passacie AFN

    Dlatego robra co chcetaTak żeby kierownikowi odpowiadało
  3. GTB2260VK w Passacie AFN

    Szczerze to wstawanie zależy od przerobienia/ustawienia turbo i wielu innych miejscach gdzie są restrykcje ,,co z tego jak dobrze wstanie jak od 3200 juz nie ciągnie i wtedy właśnie pomyślisz o big turbo bo nie jeździsz dolnymi przedziałami obrotów tylko góra ,, co by nie było jakie turbo to ogień jest od 2200
  4. GTB2260VK w Passacie AFN

    nigdy nie mialem gtb17 , zaczynalem od brd jak na forum 180 bylo mega wynik , potem mialem wsumie hybryde brd z bebechami od caha od olka z forum zeby bylo p&p bo sama saha to jest zezba i zrobilem jej porting pod wymiar gtb 2260 do tego glowica po portingu ,kolektory porting i wszystko co sie da powijane i odizolowane od ciepla i to dalo taki wynik ,,, ale bylo malo i poszlem w gtb2260 vzk i na 1.9bara nalatalem sporo kilometrow ale prz 2,4 urwalo wyrnik i teraz jest hybryda na vzk i tez po portingu ,,, co do wstawania to brd/caha najlepiej juz 1600 bylo czuc jak ciognie ,,, z gtb zalezy jak przerobiona tak bedzie wstawc
  5. GTB2260VK w Passacie AFN

    Dawno sie nie udzielałem ale cały casz cos działam ,, wynik z podpisu to na caha 1,65bara ,,szczerze to nie wiem ile teraz koni jest ale program Daron zrobił jak w swoim pasku tyle ze w turbo przy 3600obr urwało wirnik przy tym booscie i wróciłem na lawecie ,,,to było ze dwa lata temu ,i taki program zostałdo dzis a modow w ciul nowych ..turbo dostało nowy większy wirnik , kolejna głowica , 3cia dqs , 3"wydech , cheble z porshe i jesCze sporo ,,,teraz bede zakładał zamach z80 z docikiem z c4 i tarcza w kevlarem na 8 sprężynach bo dwumasow juz 3 zajechałem ,,,jest plan na przyszłość pompki ag na 120%koncowki i o 300+ sie pokuszę ✌️
  6. GTB2260VK w Passacie AFN

    panowie nie przesadzajcie cale niemcy przelatywalem z predkosciami 160-240 no stop po kilka godzin bez przerwy i w miedzy czasie race z kim sie nadazylo .... i nic sie nie dzieje od lat ale auto przygotowane do takich tras ,, wszystko owiniete ,,19 zedow oil cooler , i czujnik egt podstawa .. i jak jest za goraca to mam wtrysk wody i metanolu 30l w bagazniku i mozna latac po 200 bez problemu ...raz jedyne po takim ganianu to sprzeglo przestlo dzialac bo plyn sie gotuj ..dopiero motul 550 zalatwil sprawe i na zawsze .. co do turba to gtb i bedzie pan zadowolony u mnie vzk 2,4 bara a caha 1.65bara ze sporym zapasem bo mozna i 1.9 bez problemu .pozder
  7. GTB2260VK w Passacie AFN

    z doswiadczenia dodam ze lepiej zostaw 5 z awx i zrob raz a konkretnie , kup turbo gtb by byl zapas na pozniej jak bedzie za malo koni ( a bedzie ).. a ksae za nowe turbo przeznacz na przerobienie gtb, fmic z dolotem , wydech i tarcze w kewlar . i bez problemu zniesie o wiele wiecej niz planujesz . Ja na nowka ori sach 228 nalatalem 70tys przy 224/470 na caha .Teraz mam , hybryde gtb2260vzk 3" downpipe , kolejna glowice po portingach i kapitalce , skrzynie DQS ( 3 juz padaj synchro 3i 4 biegu ), i twierdze ze 5 z awx jest duzo lepsa do zpierdalania po miesci ,przyspieszenie, osczedniejsza ,po 240 idzie nia latac tyle ze jest glosno od 3000 obr, zrob dobry program i latanie po 230kmh nie bedzie problemem dla twojego awx , pozder
  8. Skrzynia FHN z AWX do AFN'a

    Skoro takis Mądry i wiesz co I jak to instaluj 6 dqs i nie zapomnij się pochwalić odczuciami i kreskami przed i po .
  9. Skrzynia FHN z AWX do AFN'a

    Sagon az takiej wiedzy i teori nie mam zeby z Toba sie tu rozpisywac ,,, wiem jak bylo i co doswiadczylem oprocz skrzyni nic sie nie zmienilo w aucie ,, zaraz po zmianie bylem mega wkor...ony bo spodziewalem sie ze bedzie pocisk a tu letwo jakiej corsie dawalem rady ,gdzie kiedys za amg i temu podobnych ganialem i siedzialem na tylku do 240 ,,,, mialem wsumie robione 4 razy pomiary w uk , w klodzku po 3 razy na 4 i 5 biegu i 4 razy z wtryskiem metanolu i kolejne po poprawkach + metanol u Darona ze 6 pomiarow na 3 biegu + metanol i wszystkie wyniki byly bardzo zblizone w granicy bledu do 5 koni ,,, wiec ile jeszcze potrzeba zeby dotarlo ze sa straty pol roku od zmiany mialem race z ziomka pasatem combi awx jak moj z jakims program gotowcem z golfa na 180koni ja myslac ze nadal mam te 220 ,powinienem go zmiazdzyc a realia byl takie ze z 3biegu 2000rpm wyjebal mnie na dlugos auta zaraz po starcie i do 170 jak wzucalem 6 to dopiero go dochodzilem przy 210 ,,, juz dawno sie z tym pogodzilem ze kazdy bieg jest krotszy o te 5km i przyspieszanie trwa dluzej i nie czuc tak jebniecia nm jak kiedys .. na dzien dzisiejszy jest ok 240hp i 450 nm na hybrydzie gtb vzk i tylko wtryski ba/al , wytarty walek i przedmuch na usczelce ogranicaja mnie od dalszych modow z moca .tak pozaty to teraz dopiero to jezdzi przywoicie , koniec w temacie i tyle w dyskusji z mojej strony ,kto chce niech nie wiezy i ROBTA CO CHCECIE .pozder Lada
  10. Skrzynia FHN z AWX do AFN'a

    Nie chce mi się tłumaczyć i udowadniać co i jak , nie o dziś mam trochę tych koni i km nalatanych przed i po zmianie na dqs (3 sztuka w tym aucie bo padały synchronizatory) wiec jebniecie ma ale dupohamownia i odczucia nie kłamia i mam z 2 rożnych hamowni jak i u Darona potwierdzenie ze są straty .i tak jak napisałeś rozpędza się znacznie dłużej i dopiero ta 6 coś tam rekompensuje .
  11. Skrzynia FHN z AWX do AFN'a

    Prawie robi wielki różnice ,główne przełożenie jest lipne .skoro miałem 224konie a po zmianie na dqs wyszło ledwo 189 ta sama hamowania a po poprawkach ledwo 211 to jak mi to wytłumaczysz ze to nie strata ...ogólnie głupoty wypisujesz bo nie miałeś z tym doświadczenia - tez kiedyś myślałem jak ty i się pokusiłem na 6dqs i lipa jak dla mnie
  12. Skrzynia FHN z AWX do AFN'a

    Dodam 2 grosze od siebie jako ze mialem 5 ggu/fhn i 2 lata temu zmienilem na 6dqs Jak Wasza fura ma zpierdalac do 220 to tylko ggu/fhn i nic innego zadna 6 bo z v-max i tak nie bedziecie kozystac za czesto a wzrosnie spalanie i to sporo ,zaperd... nawet do 3l wiecej przy bardzo spokojnej jezdzie nigdy nie mialem ponizej 6,3l , sporo wiecej wajchowania biegamii , krotsze przelozenia ,i najwazniejsze duze straty mocy i nm , jak juz jest cos pogrzebane .u mnie na dqs stracil 32konie i70nm minusem 5 ggu/fhn jest tylko to ze od 150 jest glosno i brakowalo zawsze tego 6 biegu gdyby nie koszt juz wpakowane z checia bym wrocil do 5 pozdrawiam
  13. o to chodzi panowie ze jak kupie ze swojego konta to adres maja jak na dloni i skojaza z skad zajebali .,a potem co za problem podjechac i kilka kamieni ,,, policji to ja podalem adresy imiona nazwiska nr tel a oni nic nie dzialaja , nawet kilka dni po kradziezy wrocil koles do roboty i na zakuzonej podlodze zostawil te same odciski butow co u mnie w gardenie ,bylem na palach zglosic ,narobilem dymu na budowie i co tydzien po i wielkie nic , koles zmienil buty na trapery a co mnie widzi tylko sie smieje perfidnie z bardzo latwa do oczytania wiadomoscia ,,,krew mi sie gotuje i nogi uginaja zeby tam nie wparowac i rozladowac sie na nim ,sprawie mu omlot a policja pozniej mnie aresztuje za pobicie na kupno ich niestety nie mam luznych funduszy ,sa wazniejsze oplaty w tym miesiacu ,nawet juz nie wchodze na aukcje zeby sie nie dolowac any way WIELKIE DZIEKI panowie za rady ,mam nadzieje ze adwokatem cos zdzialam bo nie mam zamiaru odpuscic pozder lada
  14. odblokowali a za co mnie zblokowali to nie wiem dzieki Maciek za obrone wygadal sie bo po dlugiej rozmowie przez tel .. i wkurwieniu sie na koniec dodal bo mowilem ze kola sa znaczone itp. , ze jak by chcieli to by pomalowali cale na proszkowo i nic bym nie poznal , to mi wystarczylo by zakonczyc rozmowe ktos nadal chetny by obczaic te fele czy tam sa ,adres podalem predzej tel.737489689 przemek pzdrawiam i przepraszam za zament w temacie lada
  15. odblokowali dzieki panowie za rady , bic nie bede bo juz mi troszke przeszlo z bezradnosci organow scigania ,,pozatym nie chce stresowac rodziny i narazac sie ze to ja za chwile bede osakarzony o napasc itp. kolesi jest 2 i prawdopodobnie obydwoje sa w uk ,jeden wystawiajacy z uk zapiera sie ze kola sa w polsce i daje namiary na drugiego z poznania ( nr.tel .i adres posiadam ),a ten na pewniaka zaprasza nawet z policjabo pewny ze nikt go nie odwiedzi - - - - - aktualizacja - - - - - chyba sie koleszka przeploszyl ze tak szybko do polski polecial - - - - - aktualizacja - - - - - bic nie bede bo rodziny nie bede narazal na pozniejsze problem ,, juz 3 complejny zlozylem i nawet do crimstop i innych temu podobnych fundacji pisalem , zaraz bedzie 2 tyg a oni nic
×