farmer91 Zgłoś #101 Napisano 23 Czerwca 2011 a co powiecie na coś takiego?? http://allegro.pl/bmw-e39-3-0-intercooler-oryginalny-chlodnica-i1665949637.html może byłoby mniej zabawy z takim przy składaniu orurowania, bo ma wyjścia do tyłu, tak jak jest ori ta rura na dole od turbo do IC, a nie na boki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #102 Napisano 23 Czerwca 2011 a co powiecie na coś takiego?? http://allegro.pl/bmw-e39-3-0-interc...665949637.html może byłoby mniej zabawy z takim przy składaniu orurowania, bo ma wyjścia do tyłu, tak jak jest ori ta rura na dole od turbo do IC, a nie na boki Spytaj o długość, bo już po zdjęciu widzę, ze będziesz miał te kolanka tak pomocne, że wyjdą prosto na chłodnicę klimatyzacji Wiec jedna wielka ... porażka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #103 Napisano 26 Czerwca 2011 a jak wyglada polaczenie z turbo, czy tam pasuje lacznik 51mm czy jakas inna ma byc redukcja ?? przyjmijmy ze dmuchawka jest avf i brd. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #104 Napisano 26 Czerwca 2011 w BRD wylot powietrza ma 45mm ja u siebie mam przejsciówke 45mm-57mm i juz za fmic polączenie do ori rurek 57mm-51mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #105 Napisano 10 Lipca 2011 A doradzi ktoś jak się połączyć u mnie z turbawką bo nie chciał bym ciąć ori przewodu bo troszke drogawy jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #106 Napisano 10 Lipca 2011 (edytowane) ja tez bylem pewny wyczytujac na forum ze z brd wychodzi 45mm na strone zimna i zakupilem taka przejsciowke a tu zonk bylo 42mm...a dokladniej 41.5mmi wkleilem w srodek na silikon samochodowy 3mm rurke silikonowa i trzyma fest do tej pory przy cisnieniu 1.65bara:lol Edytowane 10 Lipca 2011 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #107 Napisano 10 Lipca 2011 A doradzi ktoś jak się połączyć u mnie z turbawką bo nie chciał bym ciąć ori przewodu bo troszke drogawy jest Sprawdzony sposób to sprzedaj swój i kup przewód od np afn 110km;) sprzedając swój zarobisz jeszcze na takiej wymianie jakieś 80-100zl;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #108 Napisano 10 Lipca 2011 Sprawdzony sposób to sprzedaj swój i kup przewód od np afn 110km A tam też jest na szybkozłączke jak u mnie w AWX ? Masz może numer tego węża Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #109 Napisano 10 Lipca 2011 A tam też jest na szybkozłączke jak u mnie w AWX ? Nie, tam jest opaska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #110 Napisano 11 Lipca 2011 a kto mi powie jak ma przyczepiony ic od a5 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #111 Napisano 11 Lipca 2011 Nie, tam jest opaska. No to nie bardzo wiem jak ma pasować skoro jest opaska ---------- Post added at 17:58 ---------- Previous post was at 16:34 ---------- Poprawcie mnie jak się myle Jak kupie rure do turbiny od AFN ona jest na opaske (a u mnie w AWX jest szybkozłaczka) to rozumiem że będzie się ja dało nałozyć na turbo i skręcić opaską czy tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #112 Napisano 11 Lipca 2011 Jak kupie rure do turbiny od AFN ona jest na opaske (a u mnie w AWX jest szybkozłaczka) to rozumiem że będzie się ja dało nałozyć na turbo i skręcić opaską czy tak? Tak. Do tego od avb też jest na opaskę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #113 Napisano 12 Lipca 2011 A tam też jest na szybkozłączke jak u mnie w AWX ?Masz może numer tego węża mam taki wąż od AVB (chyba identyczny jak w AFN) z racji że montuję fimic za jakieś 2 tygodnie będzie do kupienia.powiedzmy 50zł +KW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #114 Napisano 12 Lipca 2011 mam taki wąż od AVB (chyba identyczny jak w AFN) z racji że montuję fimic za jakieś 2 tygodnie będzie do kupienia.powiedzmy 50zł +KW no to rezerwuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #115 Napisano 13 Lipca 2011 witam chciałęm podłączyć sie do tematu. i tu moje pytanie mam passata 1.9tdi 131 koni po programie ktory miał dać do ok 170koni (wiadomo że tyl e nie dał ale mniejsza z tym) ... w gornych obrotach ok 4tyś auto już tak łądnie nie idzie jak w niższych powiedziano mi że to wina intercoolera. I tu moje pytanie czy lepiej zainwestować i robić FMIC czy wystarczy SMIC ? (SMIC chodzi mi o zrobienie wiekszego intercoolera w miejsce orginalnego - nie planuje już większych modernizacji a koszta finansowe mnie trzeymają ). Jaki wogóle może być koszta takiego SMIC-a na necie znalazłęm zdjęcie : http://img130.imageshack.us/img130/8...gruboscko9.jpg coś takiego mnie interesuje. Czy może samemu skompletować intercooler np. od A5 i samemu zrobić orurowanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #116 Napisano 13 Lipca 2011 (edytowane) Czy może samemu skompletować intercooler np. od A5 i samemu zrobić orurowanie ? Nic nie stoi na przeszkodzie... Zerknij sobie na post numer 64-tam opisałem swoją budżetową samoróbkę Edytowane 13 Lipca 2011 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #117 Napisano 13 Lipca 2011 ok juz zerkam i dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #118 Napisano 2 Sierpnia 2011 mam cooler od A5 i zakupiłem całe orurowanie do dolotu o przekroju fi 63mm, rurki, kolanka , łączniki silikonowe itd... i moje pytanie, bo dzisiaj przyszła paczka, i w realu jak to zobaczyłem to takie trochę duże się wydaje, czy przez to nie wzroście za mocno objętość całego układu i auto nie będzie miało laga- turbo dziury?? turbo oczywiście BRD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #119 Napisano 2 Sierpnia 2011 Jak bedzie dobrze wystrojony to bedzie maly lag chyba ze pozakladasz te wszystkie graty bez strojenia to bedzie masakra, ja mam rurki 51mm i mam lekkiego laga . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #120 Napisano 2 Sierpnia 2011 no FMIC, tubo i oczywiście strojenie, ale i tak trzeba bedzie kilka dni na takim zestawie pojeździć bez strojenia no i może jak sie dobrze powiedzie pompki AL-ki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach