McBoss Zgłoś #781 Napisano 12 Listopada 2015 Tak mi to wygladalo na anglika Modul ktory zakupiles jest idealny jesli chodzi o zastepstwo twojego. W innym przypadku trza by dzialac VCDsem i podobnymi programami. Ale wszystko do zrobienia Moze prad ci zrec na postoju, szyby moga sie same otworzyc, lepiej odlacz ten modul. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pata11 Zgłoś #782 Napisano 15 Listopada 2015 Witam posiadam Passata B5 1.9 TDi 130 km moduł IC0 959 799 A Problemem jest to że Climatronic zapala się po jakimś czasie niezależnie od włączenia swiateł i nie gaśnie po wyłączeniu oświetlenia, działa poprawnie gdy wypnę środkową kostkę. Centralny raz działa raz nie i ostatnio przestało działać oświetlenie kabiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #783 Napisano 15 Listopada 2015 Witam posiadam Passata B5 1.9 TDi 130 km moduł IC0 959 799 A Problemem jest to że Climatronic zapala się po jakimś czasie niezależnie od włączenia swiateł i nie gaśnie po wyłączeniu oświetlenia, działa poprawnie gdy wypnę środkową kostkę. Centralny raz działa raz nie i ostatnio przestało działać oświetlenie kabiny. Wszystko masz opisane w tym temacie, teraz musisz się zabrać za czytanie potem do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pata11 Zgłoś #784 Napisano 15 Listopada 2015 Wszystko masz opisane w tym temacie, teraz musisz się zabrać za czytanie potem do roboty. Przeczytałem wszystko i wiem tyle ile wiedziałem. Moduł mam suchy, wiązki wyglądają na całe. Problem w ty, że centralka łapie raz na 5 natomiast z kluczyka działa dobrze. Climatronic po wypięciu kostki podświetla i dziala natomiast bez bez dopiero po ok paru min od włączenia zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #785 Napisano 15 Listopada 2015 Przeczytałem wszystko i wiem tyle ile wiedziałem. Moduł mam suchy, wiązki wyglądają na całe. Problem w ty, że centralka łapie raz na 5 natomiast z kluczyka działa dobrze. Climatronic po wypięciu kostki podświetla i dziala natomiast bez bez dopiero po ok paru min od włączenia zapłonu. To było napisać, że zaglądałeś do modułu i wiązek. Jak tam jest OK to trochę dziwna sprawa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #786 Napisano 3 Grudnia 2015 Jako, że forum nie pozwala stworzyć tematu nowemu aby rozważyć wszelkie możliwości przed radykalnym działaniem wprost do celu, dopisuję się tutaj. Więc tak. Posiadam moduł komfortu 3b0 959 799. Kompletnie suchy, piny ani trochę nie zaśniedziałe, plastiki wyglądają na nienaruszone. Wnętrze, czyli elektronika nie ma elementów napuchniętych, nadpalonych, zardzewiałych itp. Zaraz po kupnie auta był problem z prawdopodobnie zamkiem kierowcy. Po zamknięciu drzwi potrafiła opuszczać się lewa tylna szyba. Czasem wszystkie szyby. Czasem żadna. Zamek wymieniony - nie ma już tego. Jakiś czas później zaczęły migać mi przyciski od sterowania szyb w całym aucie. Dwie sekundy działa, dwie nie. Sekundę działa, sekundę nie. Czasem działa przez 3km, a czasem nie działa przez 15km. Oczywiście nie kończy się tylko na miganiu - cały system jest wtedy sparaliżowany tj. szyb nie można otwierać kiedy się nie świeci. Towarzyszy temu cykanie w drzwiach tylnich prawych. Gaśnie - cyka. Zapala się - cyka. Aktualnie po małej kolizji z tirem mam w tych drzwiach(tylnich prawych) odłączony zamek. Ale szybe podłączoną. Cykanie i miganie nie występowało tylko i wyłącznie wtedy, kiedy wypiąłem wszystkie wtyczki wyżej wymienionych drzwi. Jutro zabieram się za wymianę i podłączenie zamka tamtych drzwi na nowy. Kolejnym faktem jest niemożność zaprogramowania kluczyka od innego passata(kupionego używanego scyzoryka). Ani przez komputer, ani przez technikę wciskania przycisku na zapłonie nie ma efektów. Centralny również nie dziala, działał częściowo jeszcze ok. półtorej miesiąca temu. Klapa zamyka się losowo. Jedyne co działa to podświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi. I teraz moje pytanie - chcąc, aby działał mi centralny z pilota wystarczy, że wymienię moduł komfortu? Najchętniej na inny model, taki który zrozumie się ze scyzorykiem. Jeśli nie, pewnie będę szukał mądrej centralki do sterowania pilotem. Jeśli już wymieniać moduł, chciałbym radę jaki będzie kompatybilny i czy w ogóle. Lutowanie kabelków wchodzi w grę zdecydowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #787 Napisano 17 Grudnia 2015 Tak mi to wygladalo na anglika Modul ktory zakupiles jest idealny jesli chodzi o zastepstwo twojego. W innym przypadku trza by dzialac VCDsem i podobnymi programami. Ale wszystko do zrobienia Moze prad ci zrec na postoju, szyby moga sie same otworzyc, lepiej odlacz ten modul. W końcu znalazłem chwilę żeby ogarnąć nowy moduł. Odciąłem starą kostkę, dosztukowałem nową i jedyne co musiałem zrobić to zaprogramować piloty centralnego. Wszystko zaczęło działać. Nawet nie wiedziałem że możliwość otwierania szyb może tak cieszyć dziękuję wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w0jta5 Zgłoś #788 Napisano 8 Stycznia 2016 Panowie, czy mogę wyciągnąć moduł komfortu w celu przelutowania i jak z powrotem go wsadzę będzie działał, czy trzeba będzie go programować? Nie chcę sobie bałaganu narobić. Auto to 3B5 2000r Basic z MFA. Pilot z 2 guzikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #789 Napisano 8 Stycznia 2016 Najpierw zobacz stan kabli dochodzących do wtyczki. A do przelutowania raczej nie trzeba przeprogramowywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w0jta5 Zgłoś #790 Napisano 8 Stycznia 2016 Chodzi o to, że będę go wyjmował i zawoził do gościa ze stacja lutowniczą i zdolnościami do takich rzeczy. Czy muszę odpinać akumulator do tego? Czy mogę śmiało odpiąć, wyjąc z auta, przelutować, włożyć do auta i nie będę musiał podłączać pod kompa by znów coś tam programować? Jak już wcześniej pisałem, nie chcę sobie bałaganu narobić i szukac kogoś z VAGiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djczesiu1989 Zgłoś #791 Napisano 9 Stycznia 2016 Witam społeczność VW:) Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem paska:) Lecz jak to zwykle bywa są drobne niedogodności z autkiem. Otóż: 1 Wyświetla się kontrolka poduszki powietrznej 2 Wycieraczki działają kiedy chcą 3 Nie ma światła wewnątrz. 4 Nie ma połączenia z komputerem Mniemam że to moduł komfortu ( bezpieczniki ok) zajrzałem do niego i wilgoci brak, kable wiązki i wtyczki też wyglądają dobrze. Które z powyższych problemów może ustąpić po wymianie modułu? 1J0959799F ZM midi 50K 007 952-00 Mam kilka pytań odnośnie innych spraw, jeśli jest tu jakaś osoba która doradzi to proszę o PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #792 Napisano 10 Stycznia 2016 Jesli chodzi o poduszke powietrzna to podepnij pod kompa i zobacz o ktora chodzi, moze byc cos banalnego jak obluzowana wtyczka pod fotelem pasazera itp. Wycieraczki-moze pomoc rozebranie i wyczyszczenie manetki, ewentualnie wymiana. Swiatlo wewnatrz, modul albo przewody. Zapewne czytales watek, wiesz wiec co sprawdzic, kostki przy slupku (niebieska jest od komfortu) i kable ktore ida od komfortu, trzeba odwinac ta tasme i zobaczyć czy tam wszystkie polaczenia sa ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w0jta5 Zgłoś #793 Napisano 11 Stycznia 2016 Chodzi o to, że będę go wyjmował i zawoził do gościa ze stacja lutowniczą i zdolnościami do takich rzeczy. Czy muszę odpinać akumulator do tego? Czy mogę śmiało odpiąć, wyjąc z auta, przelutować, włożyć do auta i nie będę musiał podłączać pod kompa by znów coś tam programować? Jak już wcześniej pisałem, nie chcę sobie bałaganu narobić i szukac kogoś z VAGiem. Rozebrałem i nic się nie poprzestawiało. Oczywiście była uszkodzona wiązka w miejscach zgrzewów, wszystkich 4 lub 5. Została walka z mikrostykami i ewentualnie wiązką do drzwi kierowcy w przelotce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #794 Napisano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Witam Panowie mam problem z moim superbem i nie wiem o co kaman. Kilka dni temu zaczął mocno szarpać przy puszczeniu pedału gazu wiec podłączyłem vaga żeby zobaczyć co sie dzieje. Wyskoczyły dwa błędy, które skasowałem. Dzień później zauważylem że nie działa tempomat i podczas powrotu do domu zegary mi mignęły, wskazówki opadły po czym zapaliły się jak choinka i wszystko wróciło do normy. Jak juz zaparkowałem auto to zauważyłem że podswietlenie panelu sterowania szybami nie dziala we wszystkich drzwiach ale po wbiciu wstecznego biegu zapalają się. Sprawdziłem jeszcze raz błędy i oto co sie pojawiło: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 DH Component: 1.8L R4/5VT G 0002 Coding: 11501 Shop #: WSC 00028 TMBDL23U239025291 SKZ7Z0B1538511 2 Faults Found: 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-10 - - - Intermittent 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 3U0 614 517 B Component: ABS/ESP front 1312 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3U0 907 044 A Component: CLIMATRONIC S B5 C 2004 Coding: 17000 Shop #: WSC 00028 5 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 37-10 - Faulty - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 37-10 - Faulty - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-10 - Faulty - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 01341 - Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 907 487 B Component: Lenkradelektronik 0002 Coding: 00008 Shop #: WSC 00028 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3U0 920 810 C Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02 Coding: 31125 Shop #: WSC 00000 TMBDL23U239025291 SKZ7Z0B1538511 4 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 37-10 - Faulty - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00028 8 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 37-10 - Faulty - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 0Z Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 00028 7 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 37-10 - Faulty - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 49-10 - No Communications - Intermittent End ------------------------------------------------------- Pomocy panowie!!!!! bo nie wiem o co tu chodzi Edytowane 17 Stycznia 2016 przez soldier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nizy84 Zgłoś #795 Napisano 23 Stycznia 2016 Czy ktos z was wie ktory kabelek w module komfortu odpowiada za mrugniecie awaryjnymi podczas zamykania? mialem kiedys zalany i pamietam ze jeden pin sie rozkruszył . Nie mruga mi tylko podczas zamykania(no moze raz na mc. sobie mrugnie) a przy otwieraniu normalnie mruga. Co moze byc przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #796 Napisano 23 Stycznia 2016 Czy ktos z was wie ktory kabelek w module komfortu odpowiada za mrugniecie awaryjnymi podczas zamykania?mialem kiedys zalany i pamietam ze jeden pin sie rozkruszył . Nie mruga mi tylko podczas zamykania(no moze raz na mc. sobie mrugnie) a przy otwieraniu normalnie mruga. Co moze byc przyczyna? Za mruganie odpowiadają kable koloru czarno-zielony i czarno-biały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flangernator Zgłoś #797 Napisano 27 Stycznia 2016 Moduł komfortu odpowiada też za immobiliser? Nie mogę odpalić 3bg. Działa otwieranie z pilota i światła wewnętrzne/zewnętrze. Za to nie pokazuje nic na liczniku (poza przebiegiem), nie można opuścić szyb, nie działa panel climatronic. Po otwarciu pojazdu same włączają się awaryjne (ale nie migają tak szybko jak powinny, przycisk nie świeci. Moge włączyć awaryjny i miga normalnie ). Stale miga immo (na grodzi środkowej obok radia). Próbowałem dwoma kluczykami, bez efektu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #798 Napisano 28 Stycznia 2016 Moduł komfortu odpowiada też za immobiliser? Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
virus_2 Zgłoś #799 Napisano 31 Stycznia 2016 (edytowane) hej. Tak czytam cały wątek i w ogóle pochodne z nim związane, mam do Was pytanie bo szczerze przyznam się że straciłem głowę... otóż chce zamknąć auto z pilota i niestety nie działa, mam tez drugi pilot i też kaplica... próbowałem zakodować kluczyki i nic (w sensie jeden w stacyjce drugi w drzwiach). W porównaniu do wątków jakie tu przerabiane jest, u mnie wszystko działa tzn szyby działają (nawet po zamknięciu auta i przytrzymaniu kluczyka same się podnoszą), światła w środku i w drzwiach, całe podświetlenie tablicy, klapa też działa w bagażniku światło też no po prostu wszystko. Jedyne co, to drzwi przednie pasażerskie to po zamknięciu auta to ten "ciuciek" się nie chowa i tylko to. Czy ktoś może mi doradzić gdzie szukać przyczyny aby auto reagowało na zamknięcie z pilota? Czy może bateria słaba , ale to by w oby kluczykach? Edytowane 2 Lutego 2016 przez virus_2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
virus_2 Zgłoś #800 Napisano 2 Lutego 2016 więc postanowiłem trochę pomóc sobie Vagiem i w sumie to dobrze bo dzięki niemu znalazłem taki błąd: Tuesday, 02 February 2016, 17:31:57:0 Control Module Part Number: 1C0 959 799 A Component and/or Version: 0X Komfortgerát HLO 0003 Software Coding: 00067 Work Shop Code: WSC 00028 Additional Info: Steuergerát Fahr. antwortet nicht Additional Info: 1C1959802 802 802 802 802 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Czy możecie mi powiedzieć z czym to jest związane i gdzie szukać przyczyny, ewentualnie jak ją rozwiązać.. może ktoś miał coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach