Skocz do zawartości
zbylut

[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że powinieneś sprawdzić czy prąd dochodzi do zamka miałem przypadek przetarcia kabla i zwarcia do masy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę się powtórzyć w odpowiedniejszym temacie.

Witam,

Właśnie uwalił mi się moduł komfortu. Obecnie mam taki z numerkiem 1J0 959 799 F + dołożony alarm silicon. Jak tylko uporam się z mikrostykami drzwi to chcę ten alarm wyrzucić, a dołożyć oryginalne piloty do centralnego. Pytanie jakie numerki modułów mam mięć na celowniku aby dołożyć sobie zdalne sterowanie centralnym zamkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę że powinieneś sprawdzić czy prąd dochodzi do zamka miałem przypadek przetarcia kabla i zwarcia do masy

 

Wlasnie nie dochodzi jak wciskam przycisk w drzwiach. Ale jak zewre dwa przewody w kostce to sie otworzy, problem ze w kostce tak jakby nie bylo napiecia. Gdzie miales przetarty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam taką sytuację: Kupiłem Passata B5 FL przed wylotem na wakacje cała elektryka działała. Zostawiłem samochód na lotnisku na czas wyjazdu (tydzień) i po powrocie okazało się że akumulator zdechł. Odpaliłem go z kabli i wróciłem do domu ale już bez działającego centralnego, szyb, lusterek, oświetlenia w kabinie. Sprawdziłem akumulator (jest OK) , bezpieczniki, moduł komfortu (suchutki nie ma śladów wody pod dywanikiem) oraz przewody. Wszystko wygląda na zdrowe. Kilka dni późnej spotkałem się z gościem który mi sprzedał Passka i on mówi że za każdym razem jak odłączał akumulator to coś takiego mu się działo i że miał "magika" co mu to robił kręcąc (jakąś sekwencje) kluczem w zamku i podobno wszystko zaczynało działać. Skontaktował mnie z tym gościem i on za te "czary" chce 60zł a do tego nie chce pokazać jak to robi. Nie uśmiecha mi się bulić za każdym razem 60zł więc pytam Was czy kiedyś słyszeliście o czym takim?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o zaprogramowanie kluczy to jest taki sposób...

musisz mieć dwa działające mechanicznie klucze i jeden wkładasz do stacyjki i przekręcasz na zapłon a drugi do drzwi kierowcy i zamykasz go mechanicznie i pilotem, a potem otwierasz mechanicznie i pilotem(oczywiście przytrzymując przekręcony klucz naciskasz przycisk na kluczyku)

Ot i cała procedura.

Ale to zadziała tylko jak jest sprawny moduł komfortu!

I służy tylko do zaprogramowania pilotów(kluczyków oryg.)

Ale co do rozładowanego aku to takich następstw nie powinno być!

Edytowane przez waldi2807

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem u elektryka który stwierdził uszkodzenie modułu ponieważ dochodzi napięcie ale już nie wychodzi oraz nie można połączyć się z modułem przez Vag-a. Pojechałem więc do magika o którym pisałem w pierwszym poście i on bez problemu uruchomił wszystko prócz pilota gdyż nie mógł ich zakodować ( nie migał w ogóle dioda przy zamku ). Powiedział niestety że będzie się tak działo za każdym razem jak odłączę zasilanie !!! Gdzie może leżeć problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam ten sam problem nie domykały mi się lewe tylne drzwi z pilota tzn zamykały i otwierały teraz nie otwierają ani zamykają mi się przednie drzwi pasażera i czy moduł komfortu jest też odpowiedzialny za wycieraczki ktoś miał z nimi problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam ten sam problem nie domykały mi się lewe tylne drzwi z pilota tzn zamykały i otwierały teraz nie otwierają ani zamykają mi się przednie drzwi pasażera i czy moduł komfortu jest też odpowiedzialny za wycieraczki ktoś miał z nimi problem ?

 

Jak ci nie dziala zamykanie otwieranie to sprawdz przewody miedzy drzwiami a nastepnie zamek czyli wymontuj go i sprawdz zimne luty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w każdej takiej sytuacji w pierwszej kolejności sprawdziłbym moduł komfortu(najlepiej podmienić na próbę na jakiś podobny)

potem kable a na koniec bym rozbierał zamek.

Moduł komfortu nic wspólnego nie ma z wycieraczkami...przynajmniej w naszych modelach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Posiadam Passata od 3 miesięcy, jednak już u poprzedniego właściciela bywały problemy z elektroniką (głównie chodzi o zamek centralny). Problem polegał na tym, że przednie drzwi pasażera nie zawsze otwierały się za pierwszym razem. Jakiś czas temu kompletnie nie da się ich otworzyć nawet od środka. W dodatku nie działa pilot zamka centralnego, niestety mam tylko jeden więc nie mogę go przyuczyć sposobem z zamkiem w drzwiach. Moje pytania:

1. Jaki może być powód zepsucia się tych drzwi? Czy ma to jakiś związek z modułem komfortu, czy może po prostu zamek jest do wymiany?

2. Czy jest możliwość zaprogramowania pilota zamka centralnego? Jeśli tak, to jak to zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ale ważne by był to fabryczny pilot w oryginalnym kluczyku,

Co do tych drzwi to najpierw bym sprawdził przewody idące do drzwi i sam moduł komfortu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

A co do tego pilota, to co z nim zrobić? Kluczyk wygląda na oryginalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Gdzie w module komfortu sprawdzić że jest załączony szyberdach. Albo jak załączyć, albo adaptacje zrobić. W których blokach to sprawdzić. Bo mam już 3 silniczki i ani jeden nie drgnie. Prąd dochodzi do silniczka a na pinach od modułu jest nie całe 8V. Żadnych błędów w module.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wie dlaczego vag pokazuje mi oznaczenie modułu komfortu 799B jak mam 3 wtyczkowy 799A i gdzie można znaleźć schematy do tych dwóch modułów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym dołożyć elektrykę szyb tył i oryginalny alarm + centralka z kluczyka lecz mam kilka wątpliwości

Mój Pasek jest z 2000r czyli ostatnie wydanie przed lifta, oryginalnie z wyposażenia posiada elektryka full przód, szyberdach, lampki oświetlenia drzwi 4x, centralny ale bez pilota, grzane dupy itd... Moduł komfortu jaki w nim siedzi jest to 1J0 959 799R, z tego co się dowiedziałem jest to najuboższa wersja :/

I teraz do rzeczy, kolega ma paska na części i posiada on tylko elektryczne szyby 4x, jest on z 97r i siedzi w nim komfort 3B0 959 799

Chciałbym od niego kupić kpl podniośniki tył 2x + wiązki drzwi 2x + wiązka cała + przełączniki szyb itd..., podpasują one do mojego paska ?

Tylko mam wątpliwości co do komfortu, jaki założyć ?

Czytałem że najlepszym wyjściem było by założenie 1J0 959 799 S, bo prawie wszystko pasuje bez dużych przeróbek

Myślałem też nad 1J0 959 799 AH, ale podobno kostka fizycznie tam jest inna.

Czy te moduły obsługują:

elektrykę szyb 4x

Centralny z pilota 4x + 1 klapa

szyberdach

oświetlenie drzwi 4x

elektryczne lusterka

??

I tak na marginesie, za co odpowiada 3 kostka w 1J0 959 799 S ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, potrzebuję pomocy. Nie działa całe oświetlenie wnętrza+spód drzwi, bagażnik. Variant '99

Zdemontowałem fotel kierowcy - moduł komfortu suchy, wtyczki OK. Krytyczne miejsce z kablami odizolowałem, kable w stanie idealnym, zgrzew się trzyma, więc nie ruszałem. Nie widać żadnego zaśniedziałego miejsca, uszkodzonych kabli itp.

Wymontowałem zamki, przelutowałem mikrostyki na PCB, sprawdziłem czy po kliknięciu (wciśnięciu) działają przed złożeniem tego do kupy. Wszystko OK. Oświetlenia dalej nie ma.

Gdzie mogę szukać przyczyn?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Domyslam sie ze sprawdziles, ale moze bezpiecznik? Czasami nie wpadnie sie na najprostsze rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, to ze wygląda dobrze, zgrzew może być mylące.

U mnie wyglądało dobrze, to trzy dni szukałem czemu nie działa. W końcu sie wkurzylem, zacząłem mocno szarpać i sie rozpadło częściowo. Zarobiłem na nowo i zaczeło działać.

Ale na poczatek i tak zacznij od bezpiecznika.

 

Wysłane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki sprawdzałem wszystkie. Złączę zgrzane zarobię w takim razie na nowo, bo lutować się nie chciało.

Czy mogę jakoś sprawdzić wtyczki przy podnóżku w okolicach słupka A? Czy mogę się jakoś upewnić, że moduł jest sprawny? Na PCB modułu są jakieś przekaźniki...cholera wie czy tam nie ma zimnego luta, albo nadpaleń styków przekaźnika...

Będę wdzięczny za każde wskazówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności