Skocz do zawartości

wojtf23

  • Liczba zawartości

    259
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojtf23

  • Urodziny 23.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żywiec

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mają się pojawić ale kiedy. Nie wiem.
  2. No niestety nie tak dokładnie, bo przykładowo właśnie teraz robimy offtop i między innymi właśnie przez takie wypowiedzi jak twoje żeby poszukać. Niestety wystarczyło przeszukać ten temat szukajką i niestety nic nie jest opisane na temat jaki firmware najmłodszy dla touarega a dokładniej nie ma żadnej pomocnej odpowiedzi na moje pytanie. wektor nie znając całego wątku każesz mi przeszukać całe 151 stron przez co stracił bym cały dzień a nic bym nie znalazł bo stwierdziłeś że jest odpowiedź na moje pytanie. Jeżeli nie znasz całego wątku nie pisz takich rzeczy. A po to zadaję takie pytanie bo może ktoś z forum ogarniał to właśnie w Touareg-u a nie w passacie i liczę na pomoc.
  3. Czytać 151 stron. Hahaha. I czytać tylko i wyłącznie na temat passatowskich navi. Nie po to pomagam na forum żeby dostawać takie wypowiedzi. Nawet jak ktoś pyta po 10 razy to zawsze dostanie odpowiedź z mojej strony. Ale najwyraźniej ludzie na forum biją posty tylko z takimi wypowiedziami. wektor Twoja wypowiedź niczego nie wnosi więc nie potrzebnie się wysilałeś. A jeżeli jest jakiś problem zróbcie kompedium wiedzy na temat rns510 z opisem wszystkiego a nie czytać jakieś zapytanie i przez 10 osób na 3 stronach wypisane posty. I tak w kółko.
  4. Witam. Mam pytanie tata kupił touareg-a z 2008 roku. W aucie były płytki z mapami v3. Navi to rns 510 Na obudowie są numery: 7L6035680A HW: 04 SW: 1022 . Rok produkcji radyjka 14.04 2008. Jaki tam mogę wgrać firmware i mapy. Pytam Ponieważ pierwszy raz mam styczność z tą navi. Na razie nie mogę wejść kabelkiem w niego ponieważ autko naprawiam bo miało spotkanie z sarną. Wiem tyle że wszystko jest po niemiecku. Turek jest bez kamery i miało fabrycznie założone tą navi. Na forum my-gti znalazłem tylko takie coś: 7L6 035 680 A: Production 11/2007 – 05/2008 HW04 / SW1002 & SW1022 HW05 / SW1022 (C_EU_5.540_txxx) Bardzo proszę o pomoc bo nie chcę uszkodzić navi.
  5. arkady4 Zgadza się tylko w opisie ewidentnie można wyczytac że rozcinał klej podgrzewając reflektor. I na zdjęciach widać że jest to twardy klej a obudowa uszkodzona pogięta. Taką fuszerę to może każdy zrobić. Grzanie lampy przy tym kleju nic nie daje może tylko tyle że plastik robi się plastyczny.
  6. arkady4 Kolego czytam z zrozumieniem. I tak jak napisałem nie ma lamp do b5 fl na miękkim kleju. O fabii mi nie musisz pisać i innych bo tak samo jest np. z G IV ale b5 fl nigdy nie miał miękkiego kleju. Chcesz to mogę ci z głowy napisać 20 modeli aut które mają miękki klej bo zajmuje się sprzedażą części samochodowych. Najwyraźniej trafiłeś na lampy które już ktoś robił dlatego rozkleiłeś bo jest do kupienia klej jak w b5 przed liftem czyli miękki tylko na razie nie doszedłem do tego. Wiedzą tylko ci którzy zajmują się typowo naprawą reflektorów.
  7. Kolego arkady4 bzdur nie pisz. Bo b5 FL jest na twardym kleju więc nie ma opcji rozkleić tych lamp. Jedynie co to utrata szkła albo obudowy jak kto woli albo opcja polonez15. Sam muszę spróbować z tym haczykiem. Sprawdzałem rozklejalność lamp na wszystkie sposoby od potraktowania kleju kwasem po wszystko. I nic. Jedni podważają i lampa wygląda potem jak nie wiadomo co.
  8. tylko że ty kolego musisz się kłaść na śniegu czy na błocie albo na kartonie. A ja tylko klęknę i mam auto otwarte. A złodziej może i wejdzie do auta z lamakiem czy kamieniem a ja wejdę śrubokretem nie uszkadzając niczego w aucie. Każde kombi w moich rękach jest otwarte. P.S. Kolego złodzieje już nie wchodzą z łamakiem czy kamieniem. Wiem bo mojemu tacie z przed okna ukradli paska. Zostało tylko 1 metr śladów bieżnika na śniegu. I coś jeszcze powiesz o kamieniach. Kolego piasek1985 Jak chcesz wiedzieć napisz na priv.
  9. A nie spala czasem benzyny i LPG. Bo jak by sonda była walnieta to i by gazu dużo palił.
  10. Kolego nie baw się w to co piszą koledzy bo stracisz pieniądze. Nie napisze na forum jak się to robi bo każdy złodziej przeczyta i wejdzie. Zobacz do skrzynki napisze ci wiadomość. Potem napisz na forum czy pomogło ale wiem ze na 100% pomoże.
  11. Też jestem zainteresowany bo jestem na kupnie takiego urządzenia. polonez15 Tylko nie lepiej by było żeby aplikacja zmiana powstała w aplikacji tzn. że aplikacja po ustawieniu np. 20 minut wykona clip wyłączenia urządzenia i tak samo można by było zrobić że w aplikacji ustawiasz że ma załączyć np. o 6 rano i sama to robi i ustawione że o 6:30 wyłączy. Nie trzeba gmerać w elektronice. Wszystko by robiła aplikacja.
  12. Panowie a jak dokładnie działa ten SIMSTER ???? za każde załączanie czy wyłączenie coś płacimy u operatora sieci karty sim??? I jak to wygląda. Jak załączę simsterem to mogę zegarkiem to później wyłączyć????
  13. O RANY. wystarczyło napisać na początku tego tematu że b5 a b5fl różni się tylko wyglądem. I nikt by głupich pytań nie zadawał. Z b5 zrobicie b5fl i na odwrót. ewelina196 tyczy się to również ciebie. A żeby dokładniej wytłumaczyć z b5 fl włożysz podsufitkę i nie będzie różnicy za wyjątkiem tego że b5 do 2001r miała podsufitkę z takiego meszku a po 2001 czyli b5 FL miała już taki twardszy materiał. Dlatego przy wymianie podsufitki trzeba wymienić wszystkie osłony słupków te które są w materiale żeby pasowało do podsufitki.
  14. michal1981g tak jak kolega KrajesK napisał odnośnie czujnika. Sam go zamontowałem ale w przeciągu tygodnia go zdemontowałem i leży teraz w drzwiach. Jak masz zegarek. I chcesz żeby autko szybciej dogrzało naciskasz tylko płomyk i nic więcej i masz to samo co dogrzewacz. mam tylko pytanie do ciebie mógł byś podesłać linka albo jak się nazywa twój kabelek do diagnozy webasta. Bo mam z Viakena na rs-232 i ni hu hu.
  15. Nie wiem co macie za problem z tymi akumulatorami. Ja 75AH wyciągam i wkładam w 5 minut w dodatku z na klemach mam kable rozruchowe z dodatkowym aku żeby nie tracić wszystkich ustawień. Nic prostszego czy zimno czy ciepło tak samo wychodzi. Jedynie przy wkładaniu na mrozie trzeba uważać żeby podszybie nie pękło bo jest w tedy twarde. Nie trzeba nic odkręcać czy ściągać. Jedynie co to odkręcenie klemy i przesuwam na maks w lewo tzn. w stronę rurek klimatyzacji. Wkładam rękę pod aku od strony rurek i podnoszę. Wychodzi pod kątem ślizgiem po rurkach od klimy i tak samo wkładamy. dario3103 jak ty wszystko demontujesz tzn. podszybie. Zobaczymy kiedyś jak będziesz musiał szukać nowej szyby albo samej listwy dolnej szyby po szrotach bo jak się naciągnie listwa (gniazdo) gdzie wchodzi podszybie to zobaczysz jak ładnie będzie odskakiwało podszybie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności