sr-ka
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sr-ka
- Urodziny 17.12.1997
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Konin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie, co potrzebne jest pod tarcze 330 ? Zacisk 2-FN wraz z jarzmem od A8 d2 ? Od czego tarcza ? A6 A8 ? zwrotnica taka sama jak w paskach 2.8 czy S4 ? HP-2 i 321 to dla mnie trochę mało, przygotowuje paska na 260hp i potrzebuje konkret hamulce. Na tył wjadą 288, lecz na przód bym chciał 330
-
Jestem wlasnie juz po montażu, zalozylem manetke new style z 6 pinowa kostka wedlug drugiego schematu, aktywowałem vag'iem i wszystko smiga az milo 1.8t anb 2000r
-
Montaż nitów mocowania tablicy rejestracyjnej
sr-ka odpowiedział mariorally → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A może w ten sposób ? ?? -
A wrzuci ktoś schemat kostek ? Nikt nie ma elsy żeby sprawdzić... ?
-
Ja mam podobny problem tyle że na Werttail'ach, wymieniłem zawieszenie na nowe i stuka, okazało się że guma w tulei od tylnego wahacza po prostu się wysuneła a krawędź tulei obija się o sanki. Wymieniłem tuleje na droższą i problemu nie ma :-) Takie teraz są wahacze, jeden założy i nic mu nie stuka a drugi założy i koniec...
-
Ma ktoś może ElsaWin 3.90 ? Szukam i nie mogę znaleźć linku do pobrania Pomoże ktoś ?
-
Zapowietrzony układ ? Nagrzewnica ? wysoka TEMP !!
sr-ka odpowiedział zlosnik321 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
No to są dwie opcję Albo ciśnienie, powietrze które powstaje w układzie jest z winy uszczelki, pęknięcia płaszcza i wgl wgl Albo powietrze które płynie jest po prostu wynikiem nie odpowietrzonego układu Jak wróci do ciebie po remoncie a problem nadal będzie to zrób test tym ustrojstwem http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-15-testow-i6402136007.html Jeżeli będzie oki to znaczy że musisz pokombinować z odpowietrzeniem układu, a sprawdzałeś poprawność układu według schematu ? -
Zapowietrzony układ ? Nagrzewnica ? wysoka TEMP !!
sr-ka odpowiedział zlosnik321 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Jak wróci od mechanika a problem będzie nadal, to taką rureczkę zakładaj pomiędzy każdym wężem a elementami i sprawdź czy dalej w układzie ten problem występuję A tak na marginesie, ja na twoim miejscu zakładał bym drugą głowice, zrobił bym tylko planowanie i po temacie Bo ta może mieć gdzieś jakieś mikropęknięcie które pod wpływem temperatury się rozszerza i problem występuje Takie same sytuacje są w silnikach 2.0tdi, niby głowice po zdjęciu igły a tak na prawdę do dupy bo płaszczu wodnym gdzieś będzie mikro pęknięcie a tam nie będzie dostępu żeby to zobaczyć i ****, dostanie temperatury i problem powraca. Taką sytuację miałem w Leonie 2p 2.0tdi, dwa razy głowica robiona w ciągu 5 dni aż w końcu poszła nowa głowica i problem został zażegnany Rurka powrotna do zbiorniczka w 100% drożna ? Nie jest czasem wpięta w miejsce które akurat jest zaślepione ? -
Mógłby mi ktoś podesłać schemat komfortu, 1J0 959 799S Z góry dziękuję
-
Zapowietrzony układ ? Nagrzewnica ? wysoka TEMP !!
sr-ka odpowiedział zlosnik321 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Gdzieś z przodu bądź z boku powinno być zasilanie a z tyłu bloku wylot, tak przynajmniej mi się wydaje Ps. Nie zapomnij o chłodnice oleju i chłodnicze egr jeżeli twoje auto w taki wynalazek jest wyposażony. Wielu o nich zapomina a one jednak też są dosyć ważne -
Wyciek oleju spod kolektora 1.8t AEB
sr-ka odpowiedział Defetysta → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A nie leci czasem z podstawy filtra oleju ? Chyba że z pod pokrywy zaworów i tak widać jak by z kolektora leciało -
Zapowietrzony układ ? Nagrzewnica ? wysoka TEMP !!
sr-ka odpowiedział zlosnik321 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
W jaki sposób płukałeś nagrzewnice ? Miałem teraz taki przypadek na warsztacie, mianowicie pacjent to Audi A4 b8. Z tym że słabo grzała, ale nie ma co się dziwić jak tam była wersja mini nagrzewnicy No i tak, przed wyjęciem też w środku było słychać bulgotanie takie jak by płyn się przeciskał. Podjęliśmy decyzję o wymianie nagrzewnicy, lekko nie było ale to już inna bajka. Po wyjęciu nagrzewnicy dmuchałem w nią i był swobodny przepływ powietrza, ale jednak coś za ciężka mi się wydawała. Zrobiłem tak, sprężone powietrze najpierw na 6bar, zalałem ją wodą włożyłem pistolet z powietrzem i uszczelniłem dokładnie pomiędzy rurką a wężem a drugi koniec węża w butelkę. Przedmuchałem, troszkę syfu wyleciało, no nic podkręciłem ciśnienie na 10bar i tak nagrzewnica już czekała nowa i dmuchłem. Byłem przekonany że rozerwie ją, ku mojemu zaskoczeniu razem z wodą pod ciśnieniem wyleciało od c***a brudu a nagrzewnica była cała bez uszkodzeń Jaki z tego morał ? " Nie sadźcie po pozorach " A jeżeli chodzi o ułożenie termostatu, to nie we wszystkich ale w większości jest mały otworek od góry lub taki pozłacany zaworek tuż na rancie i on przy zakładaniu powinien być skierowany do góry bloku Ale tak na marginesie, moim zdaniem masz zapchaną chłodnice główną -
Przeładowanie turbiny, nie mam już pomysłów
sr-ka odpowiedział hekri → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kolego zacznij od podstaw bo tak to zginiesz... Pierwsze co to ciśnienie sprężania, bo to w dieslu podstawa. Druga sprawa to przepływka, jak ktoś mi powie że myje ją i dmucha w nią to po prostu aż mam ochotę włosy sobie powyrywać... Przepływki się ani nie myje ani nie czyści, przynajmniej nie VW. Ona ma w sobie dwa czujniki, i ile czyszczenie tego pierwszego nic nie szkodzi, to jaka kolowiek ingerencja w drugi czujnik skraca żywotność przepływki. Ten kto miał rozłożoną przepływkę w rękach typowo z boscha do VW ten wie że jest tam specjalny żel i czujnik który odpowiada za pomiar ilości powietrza. I jakie kolowiek psikanie preparatami, wiąże się ze skróceniem żywotności Dlatego jeszcze raz, VCDS, Kanał 04 i sprawdź przy jeździe dynamicznej jak się zachowuje przepływka i ile pokazuje przy bucie i w momencie odcięcia. Trzecia sprawa, paliwo i pompa, sprawdź jej wydajność i ustawienie. Czwarta sprawa to turbo, nie jest czasem zacięte ? U nas na warsztacie był taki przypadek że niby gruszka pracowała, a w rzeczywistości pracowała tylko w 60% i już był lipton -
Dołącze się do tematy, ma ktoś z was schemat kostek z modułu 1J0 959 799 S ? 2 Kostki z 1J0 959 799 R pasują bez przeróbek do 1J0 959 799 S ?
-
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
sr-ka odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam Chciałbym dołożyć elektrykę szyb tył i oryginalny alarm + centralka z kluczyka lecz mam kilka wątpliwości Mój Pasek jest z 2000r czyli ostatnie wydanie przed lifta, oryginalnie z wyposażenia posiada elektryka full przód, szyberdach, lampki oświetlenia drzwi 4x, centralny ale bez pilota, grzane dupy itd... Moduł komfortu jaki w nim siedzi jest to 1J0 959 799R, z tego co się dowiedziałem jest to najuboższa wersja I teraz do rzeczy, kolega ma paska na części i posiada on tylko elektryczne szyby 4x, jest on z 97r i siedzi w nim komfort 3B0 959 799 Chciałbym od niego kupić kpl podniośniki tył 2x + wiązki drzwi 2x + wiązka cała + przełączniki szyb itd..., podpasują one do mojego paska ? Tylko mam wątpliwości co do komfortu, jaki założyć ? Czytałem że najlepszym wyjściem było by założenie 1J0 959 799 S, bo prawie wszystko pasuje bez dużych przeróbek Myślałem też nad 1J0 959 799 AH, ale podobno kostka fizycznie tam jest inna. Czy te moduły obsługują: elektrykę szyb 4x Centralny z pilota 4x + 1 klapa szyberdach oświetlenie drzwi 4x elektryczne lusterka ?? I tak na marginesie, za co odpowiada 3 kostka w 1J0 959 799 S ?